Re: Se on siinä, onneksi olkoon Elisha!
Viestin lähetti krobbe
Lopulliset pisteet:
1. Elisha Cuthbert 31
2. Elin Grindemyr 28
3. Jatkoajan nimim. girlzilla 14
4. Tina Nordström 13
5. Elsa Nurmi HIFK:n cheerleader 11
6. Hanna-Maria Seppälä 10
Ensinnäkin kiitos avustavalle tuomarille, krobbelle - hyvin hoitelit hommasi! Olisin sittenkin päässyt tuon lopullisen pistelaskun tänään suorittamaan tänne nettiin, mutta en viitsinyt krobbea häiritä - mies oli hyvässä vedossa, mitäs minä siihen väliin solkkaamaan.
Tuo kisan TOP SEX on kyllä hyvinkin mielenkiintoisen näköinen kuusikko.
Ensinnäkin kisan voittajan saamaa äänivyöryä minä en ymmärrä ollenkaan. Kaunis nainen toki tuo Elisha on, mutta jokin asia hänessä minua häiritsee - enkä tarkoita mitään siihen tiettyyn 24-tuntia kestävään tv-sarjaan liittyvää asiaa. Ei nyt vaan natsaa.
Noh, hän nyt voitti kuitenkin. Onnittelut Elishalle, hänhän on tämän palstan innokas lukija.
Hopeamitalisti Elin Grindemyr otti mahtavan loppukirin tässä äänestyksessä - lopuksi vain 3 pistettä erotti hänet voittajasta.
Mutta mikäs tämä Elin "tarkemmin ottaen" mahtaa olla naisiaan? Netissä liikkuu jopa ilkeämielisiä huhuja, että nuo Elimen kuvat... ööh Elinin kuvat olisivat jotenkin tietokonemanipulaation tuloksia - näin olisi saatu aikaan ns. perfect girl?
Pronssin sitten nappasi viime vuoden voittaja nimim. girlzilla.
Zilla kävi tiukan taistelun (jota veli Johannes jo tuossa aikaisemmin ansiokkaasti kuvasikin) ruåtsalaisen tv-kokki Tina Nordströmin kanssa. Noh, hyvä näin. Se olisikin ollut jo liikaa, jos mitalikolmikossa olisi ollut kaksi Ruotsin edustajaa.
HIFK:n cheerleader Elsa Nurmi putosi sitten ehkä hieman yllättäen viidenneksi - Elsa jos kuka on ns. muodollisesti pätevä tähän Kesätytön duuniin.
Hanna-Maria Seppälä nousi mahtavalla loppukirillä (niinkuin nuoren urheilijaneitosen pitääkin) kuuden parhaan joukkoon vasta ihan parin viime päivän aikana.
Eiköhän tuosta listasta löydy jonkinmoista Juhannusneitoa joka niemen notkoon ja saarelmaan...
Jos elää ja hengittää saan, niin voinen väsätä taas ensi kesänä 2005 vastaavan kisan. Se olisi sitten jo viides kerta.
HAUSKAA KESÄÄ KAIKILLE!
EDIT: search-toiminnon mukaan tätä ketjua on availtu tähän mennessä 60 848 kertaa - ei hassummin "Ihan turhalle ketjulle".