Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 083
  • 505

Miguel

Jäsen
Kirjoitin, että pyrin vaikuttamaan voittokamppailuun. Elishan voitto näyttää melkein väistämättömältä - eikä hän huono valinta olekaan - mutta pyrin vielä pistämään peliä jännemmäksi antamalla ääneni Elin Grindemyrille.

Ensi kertaa tipun (kuvan) nähdessä syntyvä tunne on ratkaiseva. Elin pysäytti. Eikä todellakaan isoilla hinkeillään, itse asiassa oletattavasti kirurgin käsittelemät tuotteet melkein vaikuttivat äänestyskäyttäytmiseeni. Eliniin kasvot ovat, hmm, yhdistelmä viettelevyyttä ja ääretöntä suloisuutta. Siinä yksinkertaistettuna valintani perusteet.
 

nouneim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Boston Bruins ja HIFK
Kyllä minun ääneni saa Elisha Cuthbert, eikä oikein mitään perusteluja miksi koska kyllä hän on lähes täydellinen...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Menee asian ohi, mutta kun täälläkin on jo mainittu ja äänestetty: Näenkö väärin, vai vaivaako TikTakin tyttöjä sama vaiva kuin muitakin nuoria naisilla nykyään? Eli vartalo näyttää siiderin kyllästämältä.

Itse pidin Neasta vielä hieman aikaa sitten, mutta nyt hänelläkin alkaa tuo keskivartalo, kasvot ja reidet pullottamaan.

Ja kaupan päälle: Onko rumpali raskaana? Itse olen aina pi¨tänyt häntä yhtyeen kauneimpana. Tänään Ylex TeiniPoppia katsellessa pisti vain silmään HUOMATTAVA vatsanseudun kasvu.

Loppu ja sammu.

EDIT: Suomi on kovasti vaikea kieli
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä
Menee asian ohi, mutta kun täälläkin on jo mainittu ja äänestetty: Näenkö väärin, vai vaivaako TikTakin tyttöjä sama vaiva kuin muitakin nuoria naisilla nykyään? Eli vartalo näyttää siiderin kyllästämältä.

Itse pidin Neasta vielä hieman aikaa sitten, mutta nyt hänelläkin alkaa tuo keskivartalo, kasvot ja reidet pullottamaan.

Ja kaupan päälle: Onko rumpali raskaana? Itse olen aina pi¨tänyt häntä yhtyeen kauneimpana. Tänään Ylex TeiniPoppia katsellessa pisti vain silmään HUOMATTAVA vatsanseudun kasvu.

Loppu ja sammu.

EDIT: Suomi on kovasti vaikea kieli

Samaa olen sekavin tuntein seurannut. Ei mitään anorektikkoja pidäkään olla, mutta suuntaus on huolestuttava.

Ykkössuosikikseni onkin noussut yhtyeestä se basisti. Söpö tyttönen.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti Ilmestyskirjanpitäjä

Itse pidin Neasta vielä hieman aikaa sitten, mutta nyt hänelläkin alkaa tuo keskivartalo, kasvot ja reidet pullottamaan.

Niin noh, toinen tykkää tyttärestä jne. Nealla tosiaan oli hieman pyöreämmät kasvot ja näkemykseni mukaan Nea on mennyt selvästi eteenpäin.

Mutta kyseisen porukan lähes ylivoimainen ykkönen on kuitenkin Noora.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti tuuski
Samaa olen sekavin tuntein seurannut. Ei mitään anorektikkoja pidäkään olla, mutta suuntaus on huolestuttava.

Ykkössuosikikseni onkin noussut yhtyeestä se basisti. Söpö tyttönen.

Televisiokamera tuo jokaiselle 10 kg ylimääräistä kroppaan. Satuin näkemään mimmeistä osan livenä taannoin Arabiassa ja eivätpä nuo taskuraketit ylipainoisia ole, totisesti.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Hanna-Maria Seppälä
- Sporttinen ja symppis..kaunis hymy ja mitkä hartiat!!
 
Viimeksi muokattu:

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Pakko osallistua tähän arvontaan.

Ehdottomasti Elin Grindemyr. Itku meinasi tulla, kun tuon kuvan näin. NAM!
 

tönönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, TPS
Elsan faneille tiedoksi, että Elsa löytyy myös Irc-galleriasta nimimerkillä Elzie_

Hmm ja sieltä löytyykin uusia kuvia, jonka vuoksi ääneni menee Elsalle. Uskomaton namupala.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti BigRedBob
Olettekos huomanneet, että Jatkoajan Kesätyttökisa© 2004 on ylittänyt uutiskynnyksen Johnny Kniga-lehdessä?

Mikä ihme mahtaa olla moinen painotuote - aukko sivistyksessä, kun en ole moisesta koskaan kuullukkaan?

-ipa rules
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti tönönen
Elsan faneille tiedoksi, että Elsa löytyy myös Irc-galleriasta nimimerkillä Elzie_

Hmm ja sieltä löytyykin uusia kuvia, jonka vuoksi ääneni menee Elsalle. Uskomaton namupala.
Noiden kuvien jälkeen ei voi kuin yhtyä. Täältä myös ääni Elsalle...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti korkki
Noiden kuvien jälkeen ei voi kuin yhtyä. Täältä myös ääni Elsalle...

Elzie_:n kuvatekstinä: "Et voi kumartaa yhteen suuntaan pyllistämättä toisaalle, mutta ei se mitään."

Tässähän saa rytmihäiriön ihan aamutuimaan Elsan kuvista.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti ipa rules
Mikä ihme mahtaa olla moinen painotuote - aukko sivistyksessä, kun en ole moisesta koskaan kuullukkaan?

-ipa rules

Muuta stadiin, niin et oo noin pihalla
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti girlzilla
Nonnih, ja nyt kuva poistetaan galleriasta!:D

Ei se mitään, Kazaa Litella vaan hakusanaksi vaikka jatkoaika.com niin pitäisi löytyä kuva nimeltä "girlzilla from jatkoaika.com".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Master Chief
Ei se mitään, Kazaa Litella vaan hakusanaksi vaikka jatkoaika.com niin pitäisi löytyä kuva nimeltä "girlzilla from jatkoaika.com".

Kazaa sitä ja Kazaa tätä. Kerros nyt mitä siinä alkuperäisessä kuvassa sitten oli. Ihan rauhallisesti omin sanoin. Tämän kisan päätuomarin on saatava tämä tieto! Heti! Äänestysaikaa on enää kaksi viikkoa, joten on syytä saada selville esim. kilpailijoiden mahdolliset yritykset jotenkin sotkea tuomarointia ja ääntenlaskua - ei sillä että minä mitenkään girlzillaa mistään edes epäilisin - pois se minusta, mutta on parasta "puhdistaa ilmaa" jos jotakin ihmeellisiä väitteitä alkaa esiintyä...
 

Pietarinkatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elsa tietysti, huh mikä pakkaus. Se kertoo jo jotain et hänestä on koko vuoden kohistu vierasjoukkueidenkin fanipalstoilla ja annettu pisteitä vaikka ottelu hävittiin.
 
Suosikkijoukkue
Blu€$
Viestin lähetti Nännimäinen
FF:n mainiosta teinisluttiketjusta bongasin tällaisen ehdokkaan. Pesee kyllä muut kotimaiset maininnat helposti. Oma ääni on jo annettu - ei kaduta - mutta hassummalta ei kesäinen miia_O todellakaan näytä. (Toki kyllä aivan liian nuorelta, hyihyi)

Edit. Suluissa oleva syyllisyydentuntoa vähentävä lisäys.

Ääneni menne ilman muuta miia o:lle.

Olisin valmis antamaan vasemman käden tuon neidon takia, tai vaikka oikeankin jos omaksi tytön saisin, mihinkäs minä sitä kättä enää tarvitsisin ;)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
Kazaa sitä ja Kazaa tätä. Kerros nyt mitä siinä alkuperäisessä kuvassa sitten oli. Ihan rauhallisesti omin sanoin. Tämän kisan päätuomarin on saatava tämä tieto! Heti! Äänestysaikaa on enää kaksi viikkoa, joten on syytä saada selville esim. kilpailijoiden mahdolliset yritykset jotenkin sotkea tuomarointia ja ääntenlaskua - ei sillä että minä mitenkään girlzillaa mistään edes epäilisin - pois se minusta, mutta on parasta "puhdistaa ilmaa" jos jotakin ihmeellisiä väitteitä alkaa esiintyä...

Zilla vaan näytteli jotain alusvaatteisillaan napakorua vetämällä paidan melkein liian ylös. Pistin tietty kuvan jakoon Kazaa Litella: ;) Nothing beats a little bit of public humiliation.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti jesse72
Hanna-Maria Seppälä
- Sporttinen ja symppis..kaunis hymy ja mitkä hartiat!!

Täältä päin myöskin yksi ääni Hanna-Maria Seppälälle. Kaunis nuori nainen ja melkoisen symppis, kuten jesse72 tuossa jo heittikin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
En tiedä onko tämä musta hevoinen vai mikä, mutta:

Laetitia Casta

EDIT: Eräs ruotsalainen korkeushyppääjätär vei ensin ajatukseni, mutta sitten muistin tämän Korsikan helmen... Kelpaisi kesätytökseni myös muina vuosina kuin 2004.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onko ihan varma että, Girlzilla ja Elsa eivät ole yksi ja sama?
Sopisivat ainakin NYT-liitteen identtiset kaksoset -palstalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös