Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 092
  • 505
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Ääneni menee Tarja Haloselle.
Pirteä kesämamma, jonka kanssa kaikkí tulevat hyvin juttuun..
Hyvä ulkonäkö yhdistettynä hänestä huokuvaan mammamaiseen karismaan.
Ja Tarja kun luet tätä niin myönnetään harvinaisen epätoivonen nuoleskeluyritys päästä sinun bileisiin 6.joulukuuta,
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tilanteen päivitys torstaina 13.5.2004

Viestin lähetti Predator


... ja tällä päivämäärällä äänestyksen ylituomari päätti erottaa tuosta listasta omaksi joukokseen ns. persoonalliset kilpailijattaret, jotka ovat saaneet ääniä niin ikään persoonallisilta äänestäjiltä/metroseksuaalisilta koomikoilta:

1. Anneli Jäätteenmäki 2
2. Mervi Tapola 2
3. Chris Owen 1

Tuomarin tuomioista ei voi valittaa. Minä en lue minulle tulleita fakseja. En pyytämiäni, enkä pyytämättä minulle tulleita.

Pitänee lähettää faksi sitten Predatorin salaiseen faksinumeroon, jota en tiedä, saatikka ole koskaan pyytänyt ja mitään faksia en ole lähettämässä/lähettänyt tai en ole ainakaan koskaan niin sanonut tekeväni, turhaa vääristelyä.

Suomalaisessa jääkiekossakin valitetaan persoonien puutetta, mutta nyt olemme löytäneet niitä ja heti tyypillisiin härmäläiseen tapaan heidät sysätään omaan sarjaansa, missä on oikeus, kysyn vaan?
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Master Chief
Tell me I didn't just see that...The Rock äänestää oman "firmansa" ulkopuolista ja vielä noin vaatimatonta. Rocky sucks, Rocky sucks..

Jep jep, tällä kertaa näin. Ja kuinka niin vaatimatonta? Todella nätti ja muutenkin vetävän näköinen tyttöhän tuo oli jota The Great One äänesti. Oma "firma" käyty "läpi" ja tällä erää ei löytynyt parempia kandidaatteja kisaan mukaan.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Ääneni saa...

Kristin Kreuk

Melkoinen kissa.
 

tigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo, taas täällä ja tarjoaisin nyt vaihteeksi kotimaista materiaalia, vähän nolo myöntää että löytyi irc:stä mutta
lopputulos on ainoa joka merkkaa, ei tapa
miten siihen päästiin

enjoy.... http://irc-galleria.net/view.php?nick=sunprincess


Laatukissa! Hittolainen. Tuollaisen kun saisi vierelle kehräämään niin voisin tehdä melkein mitä tahansa :-)
.
.
.
.
.
Vaikka lopettaa lätkän katsomisen tai vastaavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Vilkaisin eilen vuoden 2003 Suurenseikkailun ohjelmaa ja täytyy kyllä todeta, että Otso joukkueen Taika-Kukka oli silloin jo aika hyvän näköinen. Mutta nyt oli uusi tyyli hänellä ja pakko sanoa, että muija näytti pirun hyvältä.

Ääneni saa siis Taika-Kukka...

Perustelut: Hyvän näköinen kroppa, kauniit kasvot ja nykyisin siis blondi. Muutenkin aika mukavan tuntuinen ainakin haastatteluissa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Kawasaki
Annan ääneneni Tina Nordströmille...

Katsoin kyseisen kokin ohjelmaa tuossa joskus vähän aikaa sitten ja taas täytyy "kehua" Jatkoajan käyttäjien naismakua...

Onkohan kyseinen akkeli koskaan saanut kuulla näyttävänsä murmelilta? Ja vielä ruotsalainen!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti kettu666
Katsoin kyseisen kokin ohjelmaa tuossa joskus vähän aikaa sitten ja taas täytyy "kehua" Jatkoajan käyttäjien naismakua...

Onkohan kyseinen akkeli koskaan saanut kuulla näyttävänsä murmelilta? Ja vielä ruotsalainen!

Onhan tuolla hampaita vaikka muille jakaa.. Ihme skaba kun säännötkin muuttuu koko ajan. Alkuperäisten mukaaan olisin taas saanut äänestää taas HV:sia. Mutta en enää äänestä kun 1.5 tuli kait viralliset säännöt voimaan, tai voivathan ne muutua vielä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tarkan pohdinnan jälkeen päätin antaa ääneni erittäin kauniille nuorelle naiselle. Tiina Kylmälä on valintani.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä en jaksanut lukea ollenkaan tilannetta, mutta äänestän girlzillaa. Luottovalinta.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ääneni saa Kirsi Ranto.

Olisikin ihanaa kelliä Kirsin "rannoilla" ja kuunnella kun Kirsi lauleskelee korvaan "oot sä se Ainstain vai".
 

lenno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse annan ääneni girlzilalle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Mike
Elisha Cuthbert saa minunkin ääneni.

Onks tää se blondi sarjasta 24? Jos, niin sille voisi tehdä oman sarjan, kun toinen nuori kaunotar Jessica Alba ei enää seikkaile uusissa jaksoissa omassa sarjassaan.

girlzillalla ääneni edelleen, kunhan kyselen muuten vaan.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Naiset ja lätinä

Tavikset ovat äänestyksestä ymmärettävästi out(tai ainakin pitäisi olla!), mutta en silti ryhtynyt kelaamaan seksikkäintä julkimoa, vaan tein yleisen äänestysmielenkiinnon vuoksi rajauksen keskittymällä Predatorin julkaisemaan viimeiseen top kymppiin.

Kisa oli loppujen lopuksi aika tylsä ja odotettu, yritin piristää sitä vetämällä vaistot äärimmilleen ja kysymällä itseltäni: ketä näistä tytsyistä panettaa eniten mua juuri nyt?

Naapurin kielletty hedelmähän sieltä vastaili, mutta rautainen itsekurini lopetti touhun, pakottaen petollisia keinoja(="Olen tässä lähellä") käyttävän naaraspantterin kiiltokuvaksi muiden sekaan - tuloksena kissa tipahti partsilta ja voittajaksi kiipesi luonnonlakeja beesaten:

Elisha Cuthbert


Isompia tissejä oli tietenkin tarjolla, mutta eivät ne ole maailman tärkein asia - vasta kolmanneksi tärkein. Elisha Cuthbert on sellainen nainen, jonka kanssa voisi mennä naimisiin vuodeksi puhumatta sanaakaan. Silmät, poskipäät, híukset(varsinkin jos aidot) ja perse(siis pakarat, vaikka tuskin itse perseestäkään vikaa löytyisi) veivät voittoon.
Ei kyllä silti kaunein/haluttavimman näköinen nainen maailmassa, mutta se on toinen juttu se. Erinomainen valinta Jatkoajan kesätytöksi 2004, seuranaan kaksi uhkeaa perintöprinsessaa.


Predatorille lopuksi kiitokset ja rispektit hienosta perinteestä, jonka olen mihinkään perustumattoman ylimielisyyteni johdosta löytänyt vasta nyt. Parannusehdotuksena suosittelen käyttämään diktaattorin valtaasi sääntöjen laatimisessa ilman rajoituksia, eli jatkossa kaikki epäkelvot ehdotukset(Jäätteenmäki, Chris Owen yms. ja myös mielestäsi nobodyt) voisi surutta mitätöidä ja tehdä tästä joka vuosi paremman ja tieteellisesti kiistattoman vaalitapahtuman.
Ja jos tälläinen liika lätinä häiritsee, niin sitten ei pidä ehdottaa edes niitä pieniä perusteluja äänen tueksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös