Naiset ja lätinä
Tavikset ovat äänestyksestä ymmärettävästi out(tai ainakin pitäisi olla!), mutta en silti ryhtynyt kelaamaan seksikkäintä julkimoa, vaan tein yleisen äänestysmielenkiinnon vuoksi rajauksen keskittymällä Predatorin julkaisemaan viimeiseen top kymppiin.
Kisa oli loppujen lopuksi aika tylsä ja odotettu, yritin piristää sitä vetämällä vaistot äärimmilleen ja kysymällä itseltäni: ketä näistä tytsyistä panettaa eniten mua juuri nyt?
Naapurin kielletty hedelmähän sieltä vastaili, mutta rautainen itsekurini lopetti touhun, pakottaen petollisia keinoja(="Olen tässä lähellä") käyttävän naaraspantterin kiiltokuvaksi muiden sekaan - tuloksena kissa tipahti partsilta ja voittajaksi kiipesi luonnonlakeja beesaten:
Elisha Cuthbert
Isompia tissejä oli tietenkin tarjolla, mutta eivät ne ole maailman tärkein asia - vasta kolmanneksi tärkein. Elisha Cuthbert on sellainen nainen, jonka kanssa voisi mennä naimisiin vuodeksi puhumatta sanaakaan. Silmät, poskipäät, híukset(varsinkin jos aidot) ja perse(siis pakarat, vaikka tuskin itse perseestäkään vikaa löytyisi) veivät voittoon.
Ei kyllä silti kaunein/haluttavimman näköinen nainen maailmassa, mutta se on toinen juttu se. Erinomainen valinta Jatkoajan kesätytöksi 2004, seuranaan kaksi uhkeaa perintöprinsessaa.
Predatorille lopuksi kiitokset ja rispektit hienosta perinteestä, jonka olen mihinkään perustumattoman ylimielisyyteni johdosta löytänyt vasta nyt. Parannusehdotuksena suosittelen käyttämään diktaattorin valtaasi sääntöjen laatimisessa ilman rajoituksia, eli jatkossa kaikki epäkelvot ehdotukset(Jäätteenmäki, Chris Owen yms. ja myös mielestäsi nobodyt) voisi surutta mitätöidä ja tehdä tästä joka vuosi paremman ja tieteellisesti kiistattoman vaalitapahtuman.
Ja jos tälläinen liika lätinä häiritsee, niin sitten ei pidä ehdottaa edes niitä pieniä perusteluja äänen tueksi.