Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 312
  • 505

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Reverent
Ja sitä paitsi, eipä tuo nyt niin kaksinen ole, että ainakaan kahta kertaa voisi kesätypy-kilpailun voittaa.

Olen ehdottoman samaa mieltä. Se olisi aika tylsää kaiken lisäksi, jos sama tyttö voittaisi kahdesti. Vaikka oonkin suhteellisen kuuma.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pleksi(t)
Ja yksi lisää Elsalle. (HIFK Cheerleader)
Nyt on joku Elsan kannatusyhdistys löytänyt paikalle. Aika haipakkaa nousua, mahtaako Predator pysyä ääntenlaskun kanssa perässä. Katsoin Pleksi(t) linkittämän kuvan. Kummalle niistä sinä annoit äänesi ? Predator jakanee äänet lopussa kahteen osaan (vasen/oikea).
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti bozik
Katsoin Pleksi(t) linkittämän kuvan. Kummalle niistä sinä annoit äänesi ? Predator jakanee äänet lopussa kahteen osaan (vasen/oikea).

Heh, vasemmalle. Kuva piirtyi pysyvästi verkkokalvoille, ihan meinaa työnteko häiriintyä. Ei auttanut edes aurinkoon tuijotus, siellä on ja pysyy. Toisaalta, ei ihan huono näky mukana kannettavaksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Sarjatilanteen päivitystä torstaina 6.5.

Nimim. Pleksi(t) antoi äänensä ja tämä on tilanne sen jälkeen:


1. Elisha Cuthbert 14
2. Elin Grindemyr 10
3. Tina Nordström 7
4. Elsa - HIFK:n cheerleader 6
5. Jessica Alba 6
6. Tarja Turunen 6
7. Jennifer Love Hewitt 5
8. Catherine Bell 4
9. Jatkoajan nimim. girlzilla 4
10. Veronica Zemanova 4
11. Stacey Keibler 3
12. Sara la Fountain 3
13. Bianca Beauchamp 2
14. Saija Lentonen 2
15. Amanda Bynes 2
16. Ellen Jokikunnas 2
17. Laura Närhi 2
18. Jaana Pelkonen 2
19. Holly Valance 2
20. Jaime Pressly 2
21. Kristin Kreuk 2
22. Jennifer Connelly 2
23. Tara Reid 2
24. Erin Koivisto 2
25. Josie Maran 2
26. Jenna Haze 1
27. Anna Kournikova 1
28. Laetitia Casta 1
29. Emily Procter 1
30. Analice Nicolau 1
31. Shania Twain 1
32. Hanna von Wendt 1
33. Heidi Willman 1
34. Terri Summers 1
35. Chris Owen 1
36. Shiri Appleby 1
37. Alyson Hannigan 1
38. Saija Palin 1
39. Laila Ali 1
40. Triinu Raudsepp 1
41. Karita Tuomola 1
42. Zhang Ziyi 1
43. Zyin Qzincr 1
44. Susanna Penttilä 1
45. Ashley Scott 1
46. Chiaki Kuriyama 1
47. Nelly Furtado 1
48. Jordana Brewster 1
49. Lucia Tovar 1
50. Gwen Stefani 1
51. Penelope Gruz 1
52. Jennifer Garner 1
53. Viivi Avellan 1
54. Catherine Zeta-Jones 1
55. Sandra Vidal 1
56. Angelina Jolie 1
57. Laura Ruohola 1
58. Anne Mattila 1
59. Anneli Jäätteenmäki 1
60. Donna DÉrrico 1
61. Monica Bellucci 1
62. Keira Knightley 1
63. Rhona Mitra 1
64. Meg Ryan 1
65. Marla Sokoloff 1
66. Diane Lane 1
67. Sanna Luostarinen 1

68. Mervi Tapola 2 (Mervillä on tänään niin kova krapula, ettei jaksanut nousta ylemmäs - kuka käski mennä juomaan carilloa ja syömään mustaa makkaraa koko illan ja yön)

Huomionarvoista oli tänään HIFK:n cheerleaderin Elsan räjähdysmäinen nousu listalle neljänneksi - heti kolmantena olevan Tina Nordströmin perään. En yhtään ihmettelisi vaikka tuo kolmantena oleva ruotsalainen tv-kokki olisi tuntenut selässään, ööh - takana tulevan puskurien töytäisyn ...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti bozik
Nyt on joku Elsan kannatusyhdistys löytänyt paikalle. Aika haipakkaa nousua, mahtaako Predator pysyä ääntenlaskun kanssa perässä. Katsoin Pleksi(t) linkittämän kuvan. Kummalle niistä sinä annoit äänesi ? Predator jakanee äänet lopussa kahteen osaan (vasen/oikea).

Ääntenlasku on hallussa. Kylä minä niputan Elsankin äänet yhteen kuppiin, vaikka se sitten olisikin D-kuppi.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Ääntenlasku on hallussa. Kylä minä niputan Elsankin äänet yhteen kuppiin, vaikka se sitten olisikin D-kuppi.

Mutta millä perusteella Meg on 64. ja joku Haze 26.? Ei kai nyt äänestysjärjestys voi tuoda näin järkyttävää eroa! Nyt jätkät Meg nousuun, toimintaa!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti krobbe
Mutta millä perusteella Meg on 64. ja joku Haze 26.? Ei kai nyt äänestysjärjestys voi tuoda näin järkyttävää eroa! Nyt jätkät Meg nousuun, toimintaa!

No voi voi. Kuten sarjataulukosta näet, niin kummallakin on se yksi ääni. Kyllä sinä pelimiehenä ymmärrät ihan itse laittaa omaan "arvojärjestykseesi" nämä tämän hetken yhden bojon tytöt. En ole viitsinyt tasapisteiden sattuessa ruveta laittamaan näitä ääniä saaneita järjestykseen esim. sukunimen alkukirjaimen osalta vielä tässä vaiheessa, ja äänestyksen loppusuorallakin tätä "tarkkuuslaskentaa" aakkosten mukaan suoritetaan vain ihan siellä listan kärjessä.
Tässä kisassa on mukana paljon kauniita tyttöjä, mutta ikävä kyllä VAIN YKSI on voittaja - mitään pudotuspelejä kun ei järkätä. Koita kestää.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen vakavasti huolissani suomalaisten miehien ns. tissihimosta! Mikä ihme noissa palluroissa viehättää?

Voihan se ehkä olla kenties näin nuorempana ihan kivankin näköistä mutta miettikääpä näitä kyseisiä "puskureita" siinä viidenkymmenen vuoden kypsässä iässä. Vieläkö haluttaa?

Elävänä esimerkkinä vaikkapa ihanainen Tapolan Mervi.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeps. Haluaisin äänestää jotenkin hienosti jotain tyylikästä tyttöä, jota ei oo äänestetty tai sitten jotain muuten vain "persoonallista ratkaisua"... Mutta koska semmoinen tyypillinen ruotsalaislook on aina vedonnut muhun, tää oli mulle uus löytö, ja koska oon vain heikko mies...

niin ääneni menee Elin Grindemyrille . Heja Elin!
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti krobbe
Mutta millä perusteella Meg on 64. ja joku Haze 26.? Ei kai nyt äänestysjärjestys voi tuoda näin järkyttävää eroa! Nyt jätkät Meg nousuun, toimintaa!

Hei dude*, Jenna ei todellakaan ole mikään "joku". Tässä sulle vähän Jenna Hazea:



* ei se nimimerkki dude :)
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka...

...meidän kaikkien oma Nelosen urheilutypy Viivi onkin vahvasti menossa kohti Eurooppahömpötyksiä on hän silti mielestäni sopivin Jatkoajan kesätytöksi 2004. Joten täältä ääni menee Viivi Avellanille.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kettu666

Elävänä esimerkkinä vaikkapa ihanainen Tapolan Mervi.

Joka onkin pitänyt kropastaan moitteetta huolta koko aikuisiän. Rupsahtaahan jokainen, jos ei pätkääkään kiinnosta oma ulkonäkö.

"Mikä ihme noissa palluroissa viehättää?"

Sunhan se tässä huolissas pitäis olla.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti SSee Hei dude, Jenna ei todellakaan ole mikään "joku". Tässä sulle vähän Jenna Hazea:

Joo, joo. Vaikken olekkaan dude, (tarkoitit varmaan kuitenkin minua) niin valitettavasti en saa makua noihin viimeisen päälle trimmattuihin persoonattomiin nuoriin naikkosiin, joilla ei ole mitään muuta käyttöä kuin olohuoneen koristelu ja ehkä pano silloin tällöin. Tuskin niitä saa edes kiksiäkkään, niillähän menee hiukset sekaisin ja kynnet saattaa lohkeilla.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti krobbe
Joo, joo. Vaikken olekkaan dude

No et olekaan.

Minä kieltäydyn äänestämästä ennen viimeistä viikkoa. Haluan tietää varmasti kaikki kunnon kandidaatit ja sen jälkeen antaa viiltävän analyysin ja pitkän pohdinnan jälkeen.. ääneni.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti kettu666
Olen vakavasti huolissani suomalaisten miehien ns. tissihimosta! Mikä ihme noissa palluroissa viehättää?
Olen vakavasti huolissani suomalaisista miehistä.

- Tisseistä kiinnostuneisuutta pidetään huonona asiana.
- Alapäätä tulisi trimmata, tai jos ei trimmata niin kehua niitä jotka ymmärtävät niin tehdä ja hävetä sitä että itse ei niin tee.
- Antti Tuiskua ei saisi vihata, vaan ymmärtää erilaisia makuja.
- Engantia tulisi osata lausua kuin Eatonin käynyt sisäoppilaitoshomo.
- On normaalia kysyä mitä saunailloissa tehdään. Siis sitä ei muuten tiedetä.

Ja kaikki tämä jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla. Paikassa jossa voisi kuvitella testosteronipitoisuuden olevan keskimääräistä korkeammalla.

Onneksi valonpilkahduksia näkyy. Esim. krobbe kuvittelee että hän saisi kiksiä Megiä. Oikea asenne!

PS. Se irc-galleria oli paha linkki. Girlzillan kuvista löytyi toinen kivan näköinen neito jonka lempinimi oli mainittu. Ja kyllä, tuolla lempinimihaulla löytyi se neidon kuvagalleria.. jne, jne... Tällainen likainen vanha (ei Predator-luokkaa kuitenkaan iässä, likaisuudessa ehkä) mies eksyi puoleksi työpäiväksi ajatuksiinsa.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Twite
Olen vakavasti huolissani suomalaisista miehistä.


Onneksi valonpilkahduksia näkyy. Esim. krobbe kuvittelee että hän saisi kiksiä Megiä. Oikea asenne!


No mikä ettei. Unelmis ja haaveis Meg on mun. Tietysti olisi suomalaisempaa ajatella, ettei se mulle antais kuitenkaan, joten pitäköön pimppansa.

Kun kysyy niin joskus saa, tosin saa olla aika usein ilmankin.
 

alapesa

Jäsen
Perhana kun menin antamaan ääneni niin hätäisesti. Monta vanhaa suosikkia on tullu mieleen vasta jälkeenpäin. Täytyypä pistää tähän vinkiksi hieman aasialaista kauneutta. Itseäni ei aasialaiset yleensä sytytä, mutta Senna Matsudassa on jotain.

Toivottavasti linkeissä ei ole tällä kertaa mitään epäillyttävää troijalaismateriaalia.

http://www.spacesurfer.com/wceleb/list/Senna_Matsuda_p11.html

http://sites.dailyflesh.com/sites/hardcore/Senna2/index_p2_004big.html?a=004big.jpg
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kirsi Ranto.

Kirsin katse saa multisamplaavan cd:ni pykimään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti krobbe
Joo, joo. Vaikken olekkaan dude, (tarkoitit varmaan kuitenkin minua) niin valitettavasti en saa makua noihin viimeisen päälle trimmattuihin persoonattomiin nuoriin naikkosiin, joilla ei ole mitään muuta käyttöä kuin olohuoneen koristelu ja ehkä pano silloin tällöin. Tuskin niitä saa edes kiksiäkkään, niillähän menee hiukset sekaisin ja kynnet saattaa lohkeilla.

Tuntuu todellakin viimeisen päälle trimmatulta ja persoonattomalta. Repertuaari: http://www.iafd.com/person.asp?perfid=JennaHaze&gender=F
 
Viimeksi muokattu:

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti Pikku Myy
Vielä siirtoaan miettiville tässä olisi katsottavaa :)


Hyvä on!! saitte mut ansaa! Äänet tälle Elsalle. On sillä niin suuret ja kauniit nuo ... ööö silmät! Ja kauniit kasvot! Menkööt äänit tänä vuonna tuolle punaiselle kissalle!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Annetaan ääni naapurimaahan eli tuo jo ketjun alussa mainittu elin, siis Elin Grindemyr . Täällä pitäisi kieltää oman kaupungin tytön/naisen/lehmän yms äänestäminen tai ainakin oman seuran. Vai aletaanko tekemään tästäkin prosentuaalisia vertailuja vai jopa ehdokaslistoja.
ps. taidan muuttaa ruotsiin, jåå
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös