Jatkoajan Kesätyttökisa 2004

  • 123 311
  • 505

Virén

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montréal Canadiens
Ääneni : Tina Nordström

Huomio : Jälleen kerran arvoisat kirjoittelijat ovat hämääntyneet silikoonien ja push-upien suloista. Maistuuko kellekään enään ne normaalit naiset ? Jos Elisha C. voittaa, ilmoitan boikotoivani ensi kauden äänestystä ! Likka pilaa koko 24 sarjan !
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Bianca Beauchampin peppu ja rinnat olivat kyllä huikeat, naama ei nyt niin erikoinen ollut, mutta menköön ääni sinne.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm, mitä äänestäisi? Vida Guerra on ilmeisesti jäänyt ilman ääniä? Harmi. Anna Kournikova on aina upea.

Girlzillaa joku vertasi pissisversioksi Krissestä!?!? God damn, mikä loukkaus Jatkoajan-tyttöä kohtaan. Krissehän on Reijo Salmisen näköinen...kaunis?? Tuskin!!

Viime vuosien voittajilla on ollut muuten aika hiljaista. Maddella ei mitään ääniä.

Mutta äänestetään Rhona Mitraa. Kaunis ja tumma, tietyllä tavalla lumoava yksilö. Huikea kroppa, huikeat kasvot.


MACK
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viimeksi muokattu:

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti krobbe
Ääneni olen päättänyt antaa ihanimmista inanimmalle Meg Ryanille;

http://home5.inet.tele.dk/palarsen/page7.htm

Hieman lisäisin edelliseen, kun huomasin että olen jälleen töpännyt ja kohta herra preda on jälleen kimpussani.

Kyseessähän onkin kesätyttö kisa, ja minä menin äänestämään naista. No toivottavasti ääneni kuitenkin hyväksytään, eihän Meg tietenkään tule pärjäämään noita täyteen pumpattuja teinejä vastaan, mutta on nyt ainakin vaihtoehtona ihailtavaksi kypsästä vaaleasta naiskauneudesta pitäville, neiti Tapolahan täällä edustaa jo sitä tummempaa lajia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti alapesa
Mun ääneni menee nuorelle ja viattomalle Marla Sokoloffille

Ihan tiedoksi, että F-Secure blokkasi kyseisestä osoitteesta jonkun pöpön pois.
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti alapesa
Mun ääneni menee nuorelle ja viattomalle Marla Sokoloffille

Linkki pois by moderaattorit

Itse sain kanssa tuosta ylhäältä olevasta linkistä virusvaroituksen. Joten varmaan kannattaa jättää väliin,vaikka ihan nätti tyttö onkin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

alapesa

Jäsen
Viestin lähetti JustinCase
Itse sain kanssa tuosta ylhäältä olevasta linkistä virusvaroituksen. Joten varmaan kannattaa jättää väliin,vaikka ihan nätti tyttö onkin.

Juu katsos vaan. Sieltä tulee troijalainen, joka pesiytyy välimuistiin. Lähtee kyllä tyhjentämällä sivuhistorian.

ÄLKÄÄ KLIKATKO LINKKIÄ! Anteeksi
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pakko kait tähänkin osallistua. Mitään lapsenkasvoisia pikkuritsoja en aio äänestää, enkä myös mitään silikonibimboja. Meg Ryan on myös minunkin mieleeni, mutta silti ykköseksi kiilaa Diana Lane. Siinä on sitä jotain, vau.

tombraider votes for Lane
 

Aksu

Jäsen
Tähän kesään lähdettäessä suurimman vaikutuksen on tehnyt Saija Lentonen eli ääni sinne ja kaikki kunnia ns. tavallisen näköisille naisille, joilla on sielu tallella.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Predator


59. Mervi Tapola 2 (edelleen liikaa läskiä, ei nouse yhden äänen saaneiden edelle, ei sitten millään - ei edes Kesäministeri Jäätteenmäen edelle).


Järkyttävää apartheidia...mutta mihin ihmistuomioistuimeen tästä voi valittaa? Kohdellaanko täällä siis kaikki isoluisia samalla tavalla?

Mervi raateli kyllä Matin kasvot männä vloppuna mutta niinhän se viinanperkele lähtee miehestä jos ei muuten...taitaa siinä talossa tulla muutakin kuin sinkkuelämää.

Noh, kävi miten kävi on mielenkiintoista nähdä Mervillä olevan enemmän ääniä kuin Kournikovalla ja Avellanilla...he he.

Go Mervi!!! Kyllä me susta vielä ainakin moraalinen voittaja saadaan!!!

Girlzilla on kyllä aika kissa - äänestäisin.
Kerkesin vaan pistää tämän Pro Mervi-kampanjan päälle ennen kuin näin kuvan. En voi kuin pahoitella ja mennä kotiin märisemään.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaaha, sarjatilanteen päivitys keskiviikkona 5.5. nimimerkki Aksun antaman äänen jälkeen.

Tänään tuossa äänestettyjen ehdokkaitten listassa tapahtui huomattavia "nykäyksiä". Vaikka parin vuoden takainen kisan voittaja prinsessa Madeleine ei ole vielä saanut yhtäkään ääntä, niin vahva näyttää olevan ruotsalaistyttöjen kisapanos tänäkin vuonna - ruotsalaismalli Elin Grindemyr nousi listalla jo kakkoseksi ja hänen vanavedessään "luovi" itsensä kolmoseksi skånelainen tv-kokki Tina Nordström. Huomattavaa on myös, että suomalaista naiskauneutta edustava Tarja Turunen nousi tänään kisassa neljänneksi tasapisteisiin Jessica Alban kanssa! Mielenkiintoista.

Sarjatilanne:




1. Elisha Cuthbert 14
2. Elin Grindemyr 10
3. Tina Nordström 7
4. Jessica Alba 6
5. Tarja Turunen 6
6. Jennifer Love Hewitt 5
7. Catherine Bell 4
8. Jatkoajan nimim. girlzilla 4
9. Sara la Fountain 3
10. Elsa - HIFK:n cheerleader 3
11. Stacey Keibler 3
12. Veronica Zemanova 3
13. Bianca Beauchamp 2
14. Amanda Bynes 2
15. Saija Lentonen 2
16. Ellen Jokikunnas 2
17. Laura Närhi 2
18. Jaana Pelkonen 2
19. Holly Valance 2
20. Jaime Pressly 2
21. Kristin Kreuk 2
22. Jennifer Connelly 2
23. Tara Reid 2
24. Erin Koivisto 2
25. Josie Maran 2
26. Jenna Haze 1
27. Anna Kournikova 1
28. Laetitia Casta 1
29. Emily Procter 1
30. Analice Nicolau 1
31. Shania Twain 1
32. Hanna von Wendt 1
33. Heidi Willman 1
34. Terri Summers 1
35. Chris Owen 1
36. Shiri Appleby 1
37. Alyson Hannigan 1
38. Saija Palin 1
39. Laila Ali 1
40. Triinu Raudsepp 1
41. Karita Tuomola 1
42. Zhang Ziyi 1
43. Zyin Qzincr 1
44. Susanna Penttilä 1
45. Ashley Scott 1
46. Chiaki Kuriyama 1
47. Nelly Furtado 1
48. Jordana Brewster 1
49. Lucia Tovar 1
50. Gwen Stefani 1
51. Penelope Cruz 1
52. Jennifer Garner 1
53. Viivi Avellan 1
54. Catherine Zeta-Jones 1
55. Sandra Vidal 1
56. Angelina Jolie 1
57. Laura Ruohola 1
58. Anne Mattila 1
59. Anneli Jäätteenmäki 1
60. Donna DÉrrico 1
61. Monica Bellucci 1
62. Keira Knightley 1
63. Rhona Mitra 1
64. Meg Ryan 1
65. Marla Sokoloff 1
66. Diane Lane 1

67. Mervi Tapola 2 ( ei mäkihyppääjää saa kolhia - siinä tämän päivän peruste Tapolaskan sijoitukselle).
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti goldenawe




Girlzilla on kyllä aika kissa - äänestäisin.
Kerkesin vaan pistää tämän Pro Mervi-kampanjan päälle ennen kuin näin kuvan. En voi kuin pahoitella ja mennä kotiin märisemään.

Ensinnäkin, tämän kisan tuomariston tuomioista ei voi valittaa mihinkään. Toiseksi, kyllä minä olen ihmetellyt sangen suuresti että meidän jatkislaisten oma tyttö girlzilla on todellakin saanut vasta NELJÄ ääntä. Eikö jengi osaa hakea niitä Zillan kuvia irkkigalleriasta, vai mikä mättää? Tämä "meidän" neitohan on vaan kaunistunut viime kesän voittonsa jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Kiss, kiss...älä lähre shinne

Vaalit kun on menossa niin niille, jotka eivä vielä ole löytäneet ehdokkaita, niin Elin Grindemyrin innoittamana, osoitteestawww.slitz.se löytyy lisää ehdokkaita

Hrrrrr...


Kehrää Snadi

edit: olisipa Gredulle; www.vopi-ilmanpaitaa.com
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Tämän käsi nousee ylös salattujen elämien Elinan eli Sanna Luostarisen kohdalla!
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
[äänestyslipuke]
Elsa - HIFK:n cheerleader.
[/äänestyslipuke]

*Drools*
 
Viimeksi muokattu:

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Predator
Ensinnäkin, tämän kisan tuomariston tuomioista ei voi valittaa mihinkään. Toiseksi, kyllä minä olen ihmetellyt sangen suuresti että meidän jatkislaisten oma tyttö girlzilla on todellakin saanut vasta NELJÄ ääntä. Eikö jengi osaa hakea niitä Zillan kuvia irkkigalleriasta, vai mikä mättää? Tämä "meidän" neitohan on vaan kaunistunut viime kesän voittonsa jälkeen.

Ihme lobbaamista järjestäjätaholta! Ja sitä paitsi, eipä tuo nyt niin kaksinen ole, että ainakaan kahta kertaa voisi kesätypy-kilpailun voittaa.

Itse vielä pidättäydyn äänestyksestä ja tarkkailen sopivia ehdokkaita varmasti ihan juhannusviikolle saakka.
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Ja meitsin ääni menee HIFKn omalle tsirkulle, Elsalle.

...mmm....Elsa...mmm
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös