Jatkoajan kesätyttö 2024

  • 14 077
  • 136

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Komppaan tätä, kun suurin osa mainituista nimistä on minulle ihan tuntemattomia. Abreu sentään näpsäkkä pikkurouva.

Siis Abreu on pitkään ollut munkin mielestä kuuma, eikä hassumpi artistinakaan. Mutta siviilipersoonaltaan ehkä vähän turhankin näpsäkkä. Tai sanotaanko, että en välttämättä osaisi häntä olemukselta ja ääneltään tunnistaa laulajaksi ellen tietäisi paremmin.

Pätevä ehdokas toki hänkin. Ei voi valittaa. Portugali on kaunis maa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Anna Heiskari (os. Abreu) on kyllä ihan pätevä ehdokas, mutta jotenkin hänessä häiritsee suuresti hänen käyttämänsä arkikieli. Myönnän rehellisesti olevani täysi kalkkis, koska en välttämättä aina ymmärrä kaikkea, mitä hän toteaa sosiaalisessa mediassa. Hänen musiikkinsa puolestaan on sellaista tuubaa, ettei sitä kestä kuunnella edes kunnon kännissä, joten onneksi on olemassa mute-näppäin.

Siis Abreu on pitkään ollut munkin mielestä kuuma, eikä hassumpi artistinakaan. Mutta siviilipersoonaltaan ehkä vähän turhankin näpsäkkä. Tai sanotaanko, että en välttämättä osaisi häntä olemukselta ja ääneltään tunnistaa laulajaksi ellen tietäisi paremmin.

Pätevä ehdokas toki hänkin. Ei voi valittaa. Portugali on kaunis maa.
Minulla ei ole aavistustakaan mitä hän siviilielämässä höpöttää. Instasta joskus olen hyviä kuvia nähnyt, mutta en ikinä katsele mitään videoita tai jos vahingossa katsonkin niin äänet ei ole ikinä päällä. Mutta kesätyttöähän täällä äänestetään eikä vaimomatskua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
MTV3:n meteorologi Jenna Salminen on minun ehdokkaani tähän kilpailuun.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Anniina Valtoselle ääni. Se on se räntäsäde mikä meikäläistä kiehtoo eikä mitkään perseen keikuttajat.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Millie "Bobby" Brown
aka 11, aka Enola Holmes, aka Damsel

Tai ajankohtasesti "Anya Taylor-Joy"
aka Furiosa, aka Beth Harmon aka Gina Gray
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Hyvä idea, komppaan Anya Taylor-Joyta. Lumoava ilmestys.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Laura Moilanen (Huvila ja Huussi ohjelmasta).

Ei tämän selkeämpää valintaa voi olla. Puhuu vielä kivasti Oulun murretta.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Emma Nuutinen
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jääkiekkoilija Meeri Räisänen sekä moukarinheittäjä Kiira Väänänen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös