Kun tulee vanhemmaksi, oppii arvostamaan niitä muitakin ominaisuuksia kuin vain pelkästään naisen ulkonäköä. Persoona ja huumori ovat esimerkkejä sellaisista ominaisuuksista.Behm on ihan kaunis, mutta samalla jotenkin väljähtänyt. Ei aiheuta sellaista ”polkisin kuin tulpatonta mopoa”- fiilistä.
Tiedän tämän, 18 vuotta jo yhdessä vaimoni kanssa. Minä en tiedä ehdokkaiden persoonista mitään, koska en tunne henk.koht heitä, joten menen ulkonäkö edellä.Kun tulee vanhemmaksi, oppii arvostamaan niitä muitakin ominaisuuksia kuin vain pelkästään naisen ulkonäköä. Persoona ja huumori ovat esimerkkejä sellaisista ominaisuuksista.
Mutta silti naiset tietävät, että mies kyllä arvostaa vanhanakin ulkonäköä. Oma puolisoni teippasi makuuhuoneeseemme itsestään mallikuvan vuosien takaa minulle viihdykkeeksi kun hän on töissä. Siinä hän on jotain 19v korsetissa. Tietää että olen runkkari vieläkin.Kun tulee vanhemmaksi, oppii arvostamaan niitä muitakin ominaisuuksia kuin vain pelkästään naisen ulkonäköä. Persoona ja huumori ovat esimerkkejä sellaisista ominaisuuksista.
Mitvit.Behm on ihan kaunis, mutta samalla jotenkin väljähtänyt. Ei aiheuta sellaista ”polkisin kuin tulpatonta mopoa”- fiilistä.
Päivitin äänestystilanteen tähän samaan viestiin, kun torstain jälkeen on tullut vain satunnaisääniä.Todettakoon jo tässä vaiheessa, että tänä vuonna äänet näyttävät jakaantuvan poikkeuksellisen tasaisesti. Yksittäisiä ääniä on tullut todella, siis todella paljon. Ainut yli kolme ääntä saalistanut nainen reilun viikon äänestyksen jälkeen on Rita Behm. Hänen lisäkseen kolme muutakin naista on jo vahvasti kiinni finaalipaikassa, mutta muuten kaikki on täysin auki!
8 ääntä
Rita Behm
4 ääntä
Emma Tainio
3 ääntä
Minttu Vettenranta
Laura Moilanen
Anna Abreu
Syfney Sweeney
Saga Andersson
2 ääntä
Lotta Harala
Janette Lepistö
Wilma Murto
Emilia Itävalo
Emma Nuutinen
Ana de Armas
Veera Toikka
Yksittäiset äänet
Taylor Swift
Fridolina Rolfö
Susanna Tapani
Roberta Bruni
Julia Valtanen
Jasmin Kähärä
Anni-Linnea Alanen
Jenna Ortega
Jonna Heinula
Alexandra Daddario
Jenna Salminen
Anniina Valtonen
Anya Taylor-Joy
Paula Badosa
Khaddi Sagnia
Jonna Kumpula
Kiira Väänänen
Millie Bobby Brown
Kristiina Mäkelä
Anni Haanpää
Maikki Marjaniemi
Li Andersson
Clara Fernández
Saana Koivisto
Elli Haloo
Hyppään tähän kelkkaan. Ääni Mintulle.Minttu Vettenranta saa ääneni tänäkin vuonna.
Tekisit Johnny B. Gooden onnelliseksi äänelläsi.Behm on tyylikäs, mutta valitsen tämän hiukan tuhmemman oloisen tyypin eli Bess. En ole näiltä kummaltakaan kuullut ensimmäistäkään biisiä, mutta eihän tämä levyraati ole. Bess vaikuttaa kuvien perusteella olevan 18-40 vuotta joten kelvannee skabaan.
Oliko tämä siis Johnny B:een suosikki myös? On herralla kyvä maku, mutta sehän jo tiedettiin.Tekisit Johnny B. Gooden onnelliseksi äänelläsi.
RIP B.
(Ei siis ole kuollut tai mistä helvetistä minä sen tiedän)