Kyllä. Totuus ei pala tulessakaan.En lukenut vastauksia, mutta onko jo mainittu monta kertaa että kaupassa tai kadulla tulee vastaan paremman näköisiä koko ajan ja kolmetoista tusinassa jne.
No tämä koko ketju perustuu siihen että ehdokkaita arvostellaan, yllätys yllätys. Pitää olla aika yksinkertainen jos ei tajua sitä. "Haukutaan toisten naismakua"? heh...Ei helvetti mulla menee usko ihmisiin, kun pitää tulla haukkumaan toisten naismakua.
Tottakai saa arvostella. Lähinnä vain taisi silloin ihmetyttää tuo tapa. Miksi ei voinut kommentoida vaan, että: nuo Matulat ja Andersonit on kyllä niin tusinätyttöjä. Miksi siihen piti lisätä tuo: mulla menee kyllä usko ihmisiin. Ja joo todennäköisesti tuo on heitetty melko läpällä niin, kuin tuo minunkin viestini.No tämä koko ketju perustuu siihen että ehdokkaita arvostellaan, yllätys yllätys. Pitää olla aika yksinkertainen jos ei tajua sitä. "Haukutaan toisten naismakua"? heh...
Miksi arvostelun pitää lähteä haukkumisen tai mollaamisen kautta. Eikö voisi vain tyytyä kehumaan sitä ehdokasta / niitä ehdokkaita, joita pitää positiivisten kommenttien arvoisena. Ja olla vain kommentoimatta silloin, jos ei jotain positiivista sanottavaa ole?No tämä koko ketju perustuu siihen että ehdokkaita arvostellaan, yllätys yllätys. Pitää olla aika yksinkertainen jos ei tajua sitä. "Haukutaan toisten naismakua"? heh...
Netta ehtii siis vielä helposti kiriä rinnalle ja ohi, kunhan kaikki elokuun Ensiferumin keikan innostamat hevimöröt ryömivät luolistaan koneen äärelle äänestämään muusikkokaunottaren voittoon?Äänestysaikaa on vielä ensi viikon torstaille.
Huntington olisi mennyt toki omissakin papereissani heittämällä muutaman nykyisen finalistin edelle. Harmi että taisi saada vain yhden alkusarjaäänen.Äänestän kisan ulkopuolelta Maria Huntingtonia. Mikä Saaga?
Tätä koko ongelmaahan ei olisi jos ihmiset osaisivat äänestää oikein. Tai edes suunnilleen oikein. Mutta kun ei. Aina joku androgyyni voittaa.Ei helvetti mulla menee usko ihmisiin, kun pitää tulla haukkumaan toisten naismakua.
Onneksi on myös kesäpuuma-äänestys! Toi Saga Andersson ainakin oli sen näköinen että tullut suoraan rippileiriltä.Tossa kun tsekkasi osan noista finalisteistä kun ei ihan osannut yhdistää nimeä ja kasvoja niin kyseessä on todellakin kesätyttö -äänestys. Sen verran nuorta tai no nuorta ja nuorta lihaa on roikkumassa...
Itse äänestin Scarlettia, koska on edes samalla vuosikymmenellä itseni kanssa vaikka paljon nuorempi onkin. Osa noista finalisteistä voisi olla mun tyttäriä. Onko se sit niin, että itse on vanha. Ei sen puoleen kyllähän noiden finalistien kanssa voisi aikaa viettäää. Ja sit v*ttuilijoille, en ole pervo vai miten se meni.
Ikä on vaan numeroita ja kaikki on sallittua täysi-ikäisten kesken.
Äänestyksessä ei saa kommentoida toisia ehdokkaita? Mikä äänestys sellainen on? Pitää olla yltiöpositiivinen, ettei vain loukkaa ketään? Just.Ja olla vain kommentoimatta silloin, jos ei jotain positiivista sanottavaa ole?
Sivuhuomautuksena mainitsen vielä Heikkisen kaksoset Hertta ja Jutta.