Joo mä en lähe tälläiseen pelleilyyn sittenkään. Viime yönä kuulosti vielä ihan hyvältä idealta, mutta ei einää.Heti kun joku sellaisen perustaa. Siitä vaan.
Joo mä en lähe tälläiseen pelleilyyn sittenkään. Viime yönä kuulosti vielä ihan hyvältä idealta, mutta ei einää.Heti kun joku sellaisen perustaa. Siitä vaan.
Ei se ole viimeisin. Ihan tässä jokunen vuosi sittenkin oli äänestys. Rohkeasti nyt vaan. Itseään ei tosin saa äänestää ellei ole tunnettu henkilö tai ainakin paljasta miltä näyttää. Oletan, että olet ihminen. Yhdistän tässä nyt lajin ja nimimerkin, toivottavasti ei tule bannia.Katos vaan. Ite oon ollut tuolloin kaksi, joten muistikuvat on hieman hatarat.
No sanotaan, että tänään ei ainakaan ehdi.Ei se ole viimeisin. Ihan tässä jokunen vuosi sittenkin oli äänestys. Rohkeasti nyt vaan. Itseään ei tosin saa äänestää ellei ole tunnettu henkilö tai ainakin paljasta miltä näyttää. Oletan, että olet ihminen. Yhdistän tässä nyt lajin ja nimimerkin, toivottavasti ei tule bannia.
Ei helvetti mulla menee usko ihmisiin, kun pitää tulla haukkumaan toisten naismakua.
No ehkä onkin, miksi silti pitää tulla "haukkumaan" muita?Repe on kyllä erittäin oikeassa. Aivan kummallista menoa. Missä tahansa urheilukisoissa näkee 13 Sagaa tusinassa.
Ei helvetti mulla menee usko tän palstan ihmisiin. Nelli Matula ja Saga Andersson on molemmat ihan tavallisen näköisiä tyttöjä, joita kadulla tulee vastaan 13 tusinassa. Ketjussa vissiin aktiivisena 50+ vuotiaat karjalalippikset, jotka kuolaa lähellä suojaikärajaa olevia mimmejä.
Saisinko osoitteen? Katunumeroa ei tarvitse kertoa, mutta jos kadun edes niin mielelläni tulisin sinne kävelemään jos tuommoisia siellä pyörii. Täällä Pirkanmaalla on nähtävästi vähän eri kadut. Eila Roineen näin kerran.
Saisinko osoitteen? Katunumeroa ei tarvitse kertoa, mutta jos kadun edes niin mielelläni tulisin sinne kävelemään jos tuommoisia siellä pyörii. Täällä Pirkanmaalla on nähtävästi vähän eri kadut. Eila Roineen näin kerran.
Jos oikein tulkitsen, @RäpyläRepe saattaa asua Jyväskylässä? Kerran jouduin istumaan
siellä terassilla kävelykadulla pari tuntia junaa odotellessa, ja täytyy sanoa että siitä meni
ohi kyllä ihan hyvää beibeä.
@Uncle Leo @SOF1969 Kyllä niitä nyt ihan jokaisen isomman kaupungin keskustassa matuloita ja anderssoneja pörrää, mutta otantani on pääasiassa jo mainitusta Jyväskylästä. Nykyään tosin en asu edes Suomessa.
Nyt on päästy siihen pisteeseen, että finaalissa suosikkini on Nelli Matula, mutta taso on tänä vuonna niin huono, että jätän äänestämättä. Toisaalta tässä joku vuosihan joku keskiverto kaduntallaajaa rumempi meteorologi (oliko se joku Kerttu?) oli lähellä voittaa, joten eteenpäin on ainakin siitä menty.
En olisi itse tänä(kään) vuonna Matulaa ensisijaisesti äänestänyt, mutta kun mä taas en vain näe sitä jotain mitä näköjään yllättävän moni taitaa nähdä tuossa Sagassa ja muilla finalisteilla kun on käytännössä enää aika pienet mahkut kiriä noiden kahden rinnalle niin tuli nyt sitten äänestettyä Nelliä finaalissa.. Jasmin Voutilaista oisin äänestänyt finaalissakin mutta hänellä kun ei enää ole minkään sortin mahiksia vuoden kesätytön titteliin niin Sagan ja Nellin väliltä valinta oli itselleni harvinaisen helppo.Tuli myös annettua ihan protestiäänenä täppä Saga Anderssonille, kun en ymmärrä tuota Matulan palvontaa.