Te vaan jotain Liukkaita äänestelette kun ette oo nähny Saraa vuonna 2016.
Jakso 3: Juhannussalko | Kotikatsomo: Kohtuuttomuuksia | 00m 50s | TV | Areena | yle.fi
Taivas varjele mikä nainen! Kyllä värähti.
Te vaan jotain Liukkaita äänestelette kun ette oo nähny Saraa vuonna 2016.
Jakso 3: Juhannussalko | Kotikatsomo: Kohtuuttomuuksia | 00m 50s | TV | Areena | yle.fi
Minä puolestani odotan, josko @TQoFE :a voisi äänestää. Sehän tietenkin vaatisi jonkinlaista kuvamateriaalia internetissä, joten voi hyvinkin olla, että haaveeksi taitaa jäädä kesätyttö-titteli ainakin hänen osaltaan.Jatkoajan kesätyttöäänestyksiä alkuvuosina dominoinut Girlzilla voisi tehdä paluun :)
Pikaisella googlauksella voisi sanoa, että hymynsä perusteella Lindan dna:ssa on jotain vikaa. FASlapsi?
No siihen nyt ei paljon vaadita.Hei, henkilöllisyyksien arvailusta saa bannia! Sitä paitsi oot väärässä, en oo noin viisas ku Linda mut oon kauniimpi.
Äänestän zalmonellaa.
Perustelut: jutut huonompia kuin bimbolla blondilla
Hei, henkilöllisyyksien arvailusta saa bannia! Sitä paitsi oot väärässä, en oo noin viisas ku Linda mut oon kauniimpi.
Ainahan Saralla (tai Saaralla) ovat nuo muodot olleet, mutta valitettavasti Instagram luotiin vasta pari vuotta sitten, joten hänen parhaimmat otoksensa sitä edeltävältä ajalta eivät juurikaan tuoneet noita ominaisuuksia esille. Vaimomatskua ja parasta sellaista.Vasta ihan viime aikoina on avautunut, että Sara la Fountainilla on ulkoisia ominaisuuksia, jotka kovasti miellyttävät Reverentin silmää. Ja onhan hän kasvoiltaankin aika kaunis. Äänestän siis Sara la Fountainia.
Täytyy myöntää että minäkin pidän näistä pisamista.Vasta ihan viime aikoina on avautunut, että Sara la Fountainilla on ulkoisia ominaisuuksia, jotka kovasti miellyttävät Reverentin silmää. Ja onhan hän kasvoiltaankin aika kaunis. Äänestän siis Sara la Fountainia.
Varo vihaista Jawsia.Yhdyn ylläolevaan
Varo vihaista Jawsia.