Eikös tuohon listalle pääsyyn tarvittu kolme ääntä?
Kyllä
Eikös tuohon listalle pääsyyn tarvittu kolme ääntä?
Sekä Liukas.Onhan Kotakorpikin listassa.
Jatkoajan kesätytöäänestyksessä kun ei kyse ole vain siitä kuka on kaikkein kaunein, vaan siitä ketä myös katselisit ja varsinkin kuuntelisit myös ensi kesänä. Tai siten mä vaan olen naiivi ja tässä haetaan kesäkissaa, jonka voi sit syksyllä heittää mäkeen kun loma loppuuu.
Kyse ei missään nimessä ole protestiäänestä. Täysin rehellinen valinta omasta mielestä ylivoimaisesti parhaaksi kesätytöksi. Kesätytöllä pitää tosiaan olla muutakin kuin se ulkonäkö. Missinkin pitää osata sentään puhua ja kävellä, eikö kesätytöltäkin voi siis vaatia muutakin kuin geneerisen bikinimallin vartaloa?Tässä tämä KESÄtyttö- äänestyksen idea on. Ei haeta mitään alttarille vietävää sukuhaudan täytettä vaan kesäkissaa, jonka kanssa vietetään kesä terassin, juoman ja seksin merkeissä ja karun arjen koittaessa syksyllä alkaa keskittyminen ja valmistautuminen kohti seuraavaa kesää ja kesäkissan valloitusta.
Ymmärrän nämä naapurintytöt loistavina protestiääninä.
Tiedän myös, että Lindaa on ehdottanut ja äänestänyt itseni lisäksi moni Lindan ikäluokkaa oleva tai nuorempi eli kyse ei ole myöskään mistään setämiesten viehtymyksistä. Kaikille ei vain samalla tavalla iske nämä etäiset hollywoodin julkkikset, autolehtien kansissa poseeraavat bimbot tai muut geneeriset mallipimut. Hyvänä esimerkkinä vaikka tämä muutama viesti aiemmin ehdotettu Emily Sears. Täytetyt sorsahuulet ja silarit, ei jatkoon.Liukkaan puolustukseksi sanottava että ei ole sentään mammaiässä toisin kuin osa ehdotetuista rouvista. Ja onhan tuo nyt ihan söpö vaikkakin runkonsa muistuttaa kakkosvitosta. Enemmänkin vaimomateriaalia,ei kesäkissa.
Täällä taitaa olla setämiehillä viehtymys noihin kiltin näköisiin naapurintyttöihin.
Hyvänä esimerkkinä vaikka tämä muutama viesti aiemmin ehdotettu Emily Sears. Täytetyt sorsahuulet ja silarit, ei jatkoon.
Ei iske, ei. Mutta: tähän väliinkin mahtuu paljon. Enemmän tässä nyt haisee, että äänestetään ääripäästä jotta saadaan pointti kaupaksi. Ihan kannatettavan aatteen asialla ootte, ei siinä mitään, mutta parempiakin ehdokkaita mielestäni on.Ai täällon tämmönen. Mä äänestän kans Linda Liukasta. Ylimeikatut barbit ei lähe.
Mistä joku muuten edes tietää jonkun Linda Liukkaan? Itse en ollut ikinä kuullutkaan ennen tätä ketjua.Kaikki muut ovatkin olleet edes nimeltään tuttuja.
Itse valitsin Liukkaan söpön ulkonäön ja todella tyttömäisen ja pirteän ulosannin vuoksi. Voisin kuvitella, että Lindan kanssa olisi oikein mukavaa viettää kesää ja puuhailla kaikenlaista. Olemus vaikuttaa minulla enemmän kuin pelkkä ulkonäkö tai strategiset mitat, monesta töröhuulesta huokuu itsekeskeisyys kaikista niistä miljoonasta belfiestä mitä instaan on ladattu. Tämä toki vain oma mielipide ja vaikutelma, tiedostan kyllä että mukaviakin tyttöjä noissa on mukana.
Aamu-tv:stä, uutisista ja hesarista lähinnä. Ensimmäisen kerran aamu-tv:ssä joskus pari vuotta sitten. Teki positiivisen vaikutuksen jo silloin.Edit: Mistä joku muuten edes tietää jonkun Linda Liukkaan? Itse en ollut ikinä kuullutkaan ennen tätä ketjua.Kaikki muut ovatkin olleet edes nimeltään tuttuja.
Juurikin näin.Ilmeisesti täällä on ihmisillä erilaisia käsityksiä siitä, mikä ylipäänsä on kesätyttö. Ilmeisesti osa mieltää kesätytön sellaiseksi geneerisen kauniiksi naishahmoksi, joka lätkäistään jonnekin Seiskan tai Ilta-Pulun viihdeosioon. Itse ainakin miellän kesätytön ns. ihannetytöksi yhteiseen kesänviettoon, eli jonka kanssa voisi käydä vaikkapa biitsillä, jäätelöllä, tehdä yms. kesäaktiviteetteja ja tietenkin naida niin jumalattomasti kesän aikana, kunnes syksy koittaa ja tiet syystä tai toisesta erkanevat. Totta helvetissä viettäisin kesän Lindan kaltaisen tapauksen kanssa, ennemmin kuin jonkin tyhjäpään.
Sitä paitsi, kiltit ja ihanat äityvät kaikkein härskeimmiksi tosi paikan tullen.
Sulla taitaa olla aika suppeat jutun aiheet. Vaisu seuramies. Itse en keskustele naisten enkä miesten kanssa varsinkaan vapaa-ajalla yleensä sanaakaan työasioista. Hyi helvetti, voiko olla tympeämpää muutenkaan, kuin jauhaa jostain vitun duuneista? Sitä paskaa saa jauhaa siellä suorituspaikalla sitten. Vapaa-ajalla jutellaan KAIKESTA MUUSTA.Mitä jonkun hikisen koodarin kans juttelisi? Ei kait siinä ole mitään yhteistä. 10011101 saitko? Bad command or file name mulle. System out println mä lähden kaljalle. Ctrl + alt + delete. Ja toinen on tää säätyttö. Korkeapaine matalapaine Kotka Rankki. On ilmoja pidellyt. On joo. Etelänpuoleinen tuuli. Ei kyllä nyt taitaa tuulla kaakosta. Kappas vain. Katso ohutta yläpilveä hui!
Hieno kirjoitus. Hiukan samoilla fiiliksillä täälläkin pihdataan ääntä. Nyt odotetaan pettterin valittua, tai mielellään koko top10 lista perusteluineen jossa kärkipaikalle päässyt daami julistetaan pettterin äänen voittajaksi tähän äänestykseen.Siellä hyllyjen välissä ne rillit huurussa
Aika surullinen ihminen täytyy olla, mikäli kaikista maailman naisista valitsee Liukkaan ja vielä ihan mielellään panisi sitä. Eikö paremman näköisiltä lohkea, kun ei uskalla äänestää? Mielestäni keskinkertainen ulkonäkö ei ole mikään älykkyydenkään mittari, jos sitä hakee.
Kyllä nykyään moni nainenkin elää mielummin hieromasauvan kuin ei-kiinnostavan miehen kanssa.
Vanhapiikojen määrä onkin nousussa. Jokainen kaikenkarvainen kotkotti luulee olevansa oman elämänsä prinsessa, jolle kelpaa vain tiukat ja tarkat kriteerit täyttävä mies. Muuten ollaan ilman. Jossain vaiheessa alkaisi varmasti kelpaamaan vähän heikompikin aines, mutta silloin ollaan jo vanhoja ja rupsahtaneita eikä mahdollisuuksia enää ole. Työpaikalla tällainen esim.