Unohdin äänestää alkuerässä kun odottelin liian pitkälle. Mä en noista nykyajan naisista tiedä niin ajattelin muiden ensin ehdotella ja sitten vasta miettiä, mutta tää välierähän on hyvä siihen. Katsotaas kaikki tytöt.
Linda Liukas. No ettekö te muka yhtään kiusaisi tai edes vähän naljailisi jos tuollainen olis koulussa samalla luokalla?
Toi joku Susanna on kyllä kaunis, mutta ei siinä ole mitään mikä säväyttäisi tai jäisi mieleen.
Kerttu "tasoa mummolan seinäryijy" Kotakorvesta mä en viitsi edes sanoa mitään. Jotain näitä Jatkoajan meemijuttuja vai mitä ne on.
Ja Pia Lamberg. Googlen kuvahaulla tulee vaan jotain drag queen -kuvia tai no on se joissain kuvissa ihan nätti. Mutta on toi kyllä miehekäs. Varmaan ajaa partansakin joka aamu. Kulta mikä sulla kestää siellä vessassa tui tui.
Tiia Elg on paras tähän asti, mutta se on joku salkkarinäyttelijä. Mistä joku voi tietää noita? Seuraavaksi varmaan ehdotetaan jotain Pikku kakkosen juontajaa tai itse Pelle Hermannia tai Rölliä. Ja Nukkumatti heittää unihiekkaa simmuihin tui tui. Miksihän se muuten heitti jo siihen aikaan sitä unihiekkaa. Lapsena ei koskaan edes miettinyt koko asiaa.
Joo toi Sara oli joskus ennen jossain kaukaa otetuissa kuvissa ihan hyvännäköinen, mutta katsokaa noita tonne linkitettyjä lähikuvia. Siis tonnin seteli!
Ilona Long, ikinä kuullutkaan. Tääkin on joku säätyttö. Pitääpä pappavainaalta kysyä millainen se on. Pappa katseli joka päivä säätiedotuksen. Jos aamulla tulee liikekannallepano niin tietää monetko välihousut mummo pakkaa karjalanpiirakoiden kanssa reppuun. Tai sitten toinen vaihtoehto on kurkistaa ikkunasta ulos. Siis mistä te näitä oikein löydätte ja miksi ihmeessä? Muhun ei tällainen huumori oikein iske. Mutta ihan nätti tyttö joo.
Ja toi Johanna Puhakka on kanssa joku salkkarinäyttelijä. Äänestyksen on pakko olla vitsi. Vaikea kuvitella että koko palstalta löytyisi kymmentäkään ihmistä, joka katselis salkkareita, vai onko tää täynnä jotain varhaisteini-ikäisiä pikkutyttöjä ja eläkeläismummoja?
Ja sitten Li. Ei kait tässä nyt hemmetti sitä pidä äänestää. No mä mietin vielä.