Pakko kysyä että mitä vittua tapahtuu kun Li Andersson on ehdokkaiden joukossa....yksikään mies ei pidä Li Anderssonia seksikkäänä. En tiedä kuinka paljon Jatkoajassa on naisia kirjoittelemassa, mutta luulen että kaikki naiset ovat jotain puolipullukka hokilesboja sivukaljulla tai muuten lyhyellä tukalla ja ehkä tämä ryhmä on äänestänyt Litä? Muuten ei mene jakeluun...
Vassarit ja muut punavihreät ituhipit sitä on käynyt äänestämässä.
Itse äänestin Saraa.
Vassarit ja muut punavihreät ituhipit sitä on käynyt äänestämässä.
Sairasta.Onhan Li seksikäs nainen, vaikka itse en häntä nyt äänestänytkään. Panisin.
Sairasta.
On teillä outo naismaku jos Li:stä ei pidä. Taitaa olla kyseessä ikä-ero meillä. Me vanhemmat osataan arvostaa luonnollista kauneutta, te nuoremmat taas.... huoh.
On teillä outo naismaku jos Li:stä ei pidä. Taitaa olla kyseessä ikä-ero meillä. Me vanhemmat osataan arvostaa luonnollista kauneutta, te nuoremmat taas.... huoh.
Tämä meteorologien äänestäminen alkaa mennä kyllä huvittavaksi. Kuka edes 2016 katsoo jotain säätiedotuksia telkkarista?
Ei kesäkissasta haeta mitään vaimomatskua että siinäkin mielessä osa on ymmärtänyt idean väärin.
Älä muuta sano. Kaikki maailman naiset valittavana ja joukosta poimitaan Li.
Kauneus on aina katsojan silmissä mutta tilanteena aika samanlainen, jos voisi valita vapaasti ykkösketjun laiturin kaikista maailman kiekkoilijoista ja valitsisi Arsi Piispasen.
Eikai tuo Arsi Piispanenkaan yhtä paha valinta olisi kun on kuitenkin hyökkääjä. Sanoisin ennemmin että vastaa tilannetta jossa valitaan ykkösketjun laituri ja otetaan Pekka Saravo.
Varma suorittaja ykkösketjun laituriksi, kyllä. Toki mielummin Saravoa voi fantasioida Tapparan ykköseen Kuuselan paikalle Tapparan osiossa.Saravon Pekka hoitelisi paikkansa nöyrästi, se on vähän kuin missimaailman Satu Tuomisto. Ei paras tai huonoin mutta varma.