Jatkoajan kesätyttö 2015

  • 66 622
  • 302

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Tuommoisia tirppuja mahtuu siellä Aasiassa tusinaan miljoona. Keskiarvovalinta tasaisimmasta päästä.

Mistäs tiedät? Siksikö että kiinalaisia on se aika reipas miljardi aasialaisista puhumattakaan? Rasisti.

Tokihan laittaisin ennemmin omista kokoelmista useammankin tytön tänne, mutta säännöt eivät mahdollista sitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
No noi kiinalaiset nyt on vielä neekereitäkin enemmän kaikki saman näköisiä, joten ei se mikään ihme ole, ettei niihin syty. Yhdellä frendillä oli tollanen kiinalainen kotiapulaisena, mutta se alkoi nikottelemaan, niin se piti sitten lähettää Göteborgiin muiden hippien seuraksi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jatkan rasistisella linjalla. Siksi niitä mahtuu tusinaan sen kaksi miljoonaa, kun kaikki on saman näköisiä.

No ihan samalla tapaa ne länsimaiset hollywood"valinnat", katyperryt ja Suomen seiskatytöt on tusinaa. Kysy vaikka kiinalaisilta.

Välillä kyllä ihan aidosti hävettää suomalaiset "koulutetut", siis sillä lailla ettei ole todeksi uskoa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Päätös on tehty. Aiemmista vuosista poiketen EN tänä vuonna äänestä Zlata Ognevichia. Valintani osuu tällä kertaa ruotsalaisen power metal -bändi Amaranthen laulajaan. Viehättävä nainen, ja olen näkevinäni hänessä jotain samaa kuin nimimerkissä @SeQuins. Därför röstar jag Elize Ryd. Hihi! :)
 
Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
Täältä ääni Emilia Clarkelle (jo pelkästään sen takia, että neitokainen vieraili unissani viime yönä).
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Komppaan nimimerkkiä @TweetyLeaf , Sanni Kurkisuo saa ääneni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen hieman rakastunut Morena Baccariniin, vaikka en tajuakaan miksi tytöillä ei ole pitkiä hiuksia kerran siihen on mahdollisuus.

Ääni Morenalle, eiköhän GZ ole jo talvien menneiden lumia. Ennemmin vaikka sitten se raumalainen perheen äiti.
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Sara Chafak
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täältä ääni Emilia Clarkelle (jo pelkästään sen takia, että neitokainen vieraili unissani viime yönä).

Aah, ihananainen Emilia sittenkin menossa finaalikierroksille, sillä nyt tullut parissa päivässä yksinäisen ääneni seuraksi jo viisi ääntä lisää. Hienoa.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Pitäkää nyt se Kukkohovi poissa kesätyttöäänestyksestä, vaikka kuinka olisi omaa ikäluokkaanne. Jossain milf-kisassa voisi pärjätäkin, mutta täällä ei ole ollut vuosikymmeniin enää mitään tekoa. Ei sillä, etteikö jonkun Emilia Clarken mukana olo vituttaisi. Ei paljon mielikuvituksettovammaksi voi mennä.

Asiaan: Viime vuodesta katkeroituneena olen tällä kertaa ajoissa liikkeellä, ja kesän himotuinta titteliä kauttani pääsee tavoittelemaan Linda Liukas. Saisi koodata minua koska tahansa.

http://33.media.tumblr.com/88a19a91e3d7d9b01f2d8dbafef0aeea/tumblr_inline_nkagk9DXcL1qzr07n.jpg

http://www.viestar.fi/wp-content/uploads/2014/07/linda-liukas_01-300x167.jpg

http://www.taloussanomat.fi/img.php?f=lindaliukas.jpg&w=800
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Linda Liukas on varmaan Pera Pervon ja Myyntimies Mynttisen kaveri.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ääneni menee Emmanuelle Chiriquille. Täyden kympin nainen, joka todella menisi heittämällä Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta-ketjuunkin. Tuli itselle aikoinaan tutuksi Entouragesta ja teki kyllä olemuksellaan lähtemättömän vaikutuksen.

Kuvamateriaalia kaunottaresta näytästäisi jo löytyvän tarpeeksi aiemmilta sivuilta, joten en nyt laita enää lisää linkkejä tähän.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No nyt kun suosikkini Emilia Clarke on jo menossa jatkoon, niin annetaan muillekin mahdollisuuksia. Äänestän siis Linda Liukasta. Voisi tulla minulle myös opettamaan koodausta

Muille Clarken faneille pieni videolinkki: Game of Thrones: The Musical – Emilia Clarke Teaser | Red Nose Day - YouTube . Saa ainakin allekirjoittaneen tuntemaan syvää kiihotusta jostain syystä (linkki youtubeen, jossa Emilia Clarke hassuttelee). Nimimerkki @La Flama Blanca voisi taas opettaa meikäläiselle rituaaleja, joilla Emilian saisi tulemaan uniin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Suosi suomalaista:

Anni Uusivirta.

Sara Chafak on vahva haastaja, mutta Annille ääni.

Wow, just wow... Sanois jenkki.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Linda Liukas on varmaan Pera Pervon ja Myyntimies Mynttisen kaveri.

Ja varmaan saanut kuulla sukunimestään niin monta puujalkavitsiä, että mä en edes jaksa kirjoittaa yhtään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ja varmaan saanut kuulla sukunimestään niin monta puujalkavitsiä, että mä en edes jaksa kirjoittaa yhtään.

No onhan se ihan totaalinen Myrkky-nimi. Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että jos näkisin sen joskus kasvotusten, niin kynnys rautaisten nimivitsien lausumiseen olisi hyvinkin matala.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kyllä. Muodollisen pätevyytensä lisäksi säkenöivän positiivinen, aikaansaava, älykäs ja sanavalmis nuori nainen. Kerrassaan valloittava tapaus, livenä vielä huomattavasti valloittavampi kuin kuvissa.

Oliko tämä nyt ääni? Linda seuraavalla kierroksella on jo moraalinen voitto botoxin, tyhjäpäämissien ja teeveetähtösien kansoittamassa kilpailussa!

No onhan se ihan totaalinen Myrkky-nimi.

Parantava ominaisuus sanon minä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Susanna Koski ympärikännissä mökillä, raavaiden työmiesten saunassa.
Huhhuh, kuvasit juuri suurimman fantasiani. Tai en nyt tiedä olenko niin raavas, mutta työmies silti.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
HIFK Jalkapallon tapahtumapäällikkö Eveliina Toikka.
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights, Die Mannschaft
Viime vuodesta katkeroituneena olen tällä kertaa ajoissa liikkeellä, ja kesän himotuinta titteliä kauttani pääsee tavoittelemaan Linda Liukas. Saisi koodata minua koska tahansa.

Liityn tähän hyvin liukuvaan bandwagoniin ja annan ääneni Lindalle. En olisi varmaan itse koodannut ilman Lindan esimerkkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös