MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Myös täältä ääni Emilia Clarkelle.
#TeamEmiliaClarke
#TeamEmiliaClarke
Tuommoisia tirppuja mahtuu siellä Aasiassa tusinaan miljoona. Keskiarvovalinta tasaisimmasta päästä.
Jatkan rasistisella linjalla. Siksi niitä mahtuu tusinaan sen kaksi miljoonaa, kun kaikki on saman näköisiä.Mistäs tiedät? Siksikö että kiinalaisia on se aika reipas miljardi aasialaisista puhumattakaan? Rasisti.
Jatkan rasistisella linjalla. Siksi niitä mahtuu tusinaan sen kaksi miljoonaa, kun kaikki on saman näköisiä.
Kuka hitto edes on Girlzilla?! Ei en googlaa.
Jos tuo ei ollut ironiniaa tai vastaavaa, niin yksi Jatkoajan jäsenistä
girlzilla | Jatkoajan keskustelupalsta
Täältä ääni Emilia Clarkelle (jo pelkästään sen takia, että neitokainen vieraili unissani viime yönä).
Linda Liukas on varmaan Pera Pervon ja Myyntimies Mynttisen kaveri.
Ja varmaan saanut kuulla sukunimestään niin monta puujalkavitsiä, että mä en edes jaksa kirjoittaa yhtään.
Kyllä. Muodollisen pätevyytensä lisäksi säkenöivän positiivinen, aikaansaava, älykäs ja sanavalmis nuori nainen. Kerrassaan valloittava tapaus, livenä vielä huomattavasti valloittavampi kuin kuvissa.
No onhan se ihan totaalinen Myrkky-nimi.
Huhhuh, kuvasit juuri suurimman fantasiani. Tai en nyt tiedä olenko niin raavas, mutta työmies silti.Susanna Koski ympärikännissä mökillä, raavaiden työmiesten saunassa.
Viime vuodesta katkeroituneena olen tällä kertaa ajoissa liikkeellä, ja kesän himotuinta titteliä kauttani pääsee tavoittelemaan Linda Liukas. Saisi koodata minua koska tahansa.