Erämaan kettu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Timo Rajalan Kultainen Takki
Olen hämmentynyt.Mikäs siinä, jos tykkää miehisistä naisista :)
Olen hämmentynyt.Mikäs siinä, jos tykkää miehisistä naisista :)
Koska päädyin pysymään suomalaisissa, niin pakko kyllä sanoa
Sanni Kurkisuo
Olen hämmentynyt.
En muuten tiennytkään, että Anni Uusivirta on noinkin vanha. Oletin, että hän on siinä 20 ikävuoden hujakoilla. Hyvät tissit hällä on, ei siinä mitään, mutta hänen miesmakunsa vuoksi en halua äänestää häntä.
Sitähän minäkin.Kyllä Alexandra Daddario kroppa huomattavasti naisellisempi kuin Janni Huissilla
Kahta en vaihda: Alexandra Daddario
http://photos.vanityfair.com/2014/0...17be_alexandra-daddario-true-detective-01.jpg
https://uproxx.files.wordpress.com/2014/12/daddario-gq-main.jpg?w=650
Tuttu mm. True Detectivestä ja San Andreas -leffasta
Kyllä Alexandra Daddario kroppa huomattavasti naisellisempi kuin Janni Huissilla
Saattaa ollakin. Kasvoista ei valitettavasti voi sanoa samaa.
Youtube-videopalvelusta löytyy myös elävää kuvaa noista valtavan kokoisista rinnoista. En viitsi tähän linkittää ettei tule bannia epäsiveellisestä linkistä. Mut hei ,kyl te osaatte!Vaikka aika kehnot kuvat mimmistä onnistuitkin löytämään, niin kyllä pitää True Detective-huumassa antaa alkukierroksen ääni Daddario(i)lle. Tissimiehelle aivan ohittamaton ilmestys.
Ihan näppärä perse, mutta huomio kiinnittyy silti "hieman" liioiteltuun ja epäilemättä ahkerasti treenattuun anterior pelvis tilt / i WILL snap my back in half to make my ass look bigger -poseeraukseen.Ääneni saa ruotsalainen Anna Nyström.
Kahta en vaihda: Alexandra Daddario
Laitetaan nyt vielä linkki, että muutkin tajuavat antaa äänen ihanalle Emmanuellelle.Emmanuelle Chriqui.
Googlatkaa!
Laitetaan nyt vielä linkki, että muutkin tajuavat antaa äänen ihanalle Emmanuellelle.
emmanuelle chriqui
Niin kaunis kuin Venla onkin, niin hän ei ole mitään Emmanuellen rinnalla. En edes muista, mistä leffasta hänet ensimmäisen kerran bongasin, mutta sen tiedän, että ainakin 10 vuoden ajan olen häntä fanittanut. Upea nainen, joka ei koskaan vanhene. Kroppakin on täysi kymppi.Näyttää muuten hieman Venla Savikujalta.