Jatkoajan kesätyttö 2015 FINAALI

  • 33 349
  • 243

Kumpi kuittaa voiton?

  • Anni Uusivirta

    Ääniä: 197 50,4%
  • Kerttu Kotakorpi

    Ääniä: 194 49,6%

  • Äänestäjiä
    391
  • Poll closed .

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Epäilen salaliittoa. Tässä äänestyksessä (viimeisen minuutin yhtäkkiset kolme ääntä Anukselle) on vahva nanotermiitin ja pienien vihreiden miesten löyhkä. Menen salaliitto-ketjuun psykoisän kanssa selvittämään tätä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vai näin kävi. Noh, olen kyllä tyytyväinen sikäli, että Jatkoajan käyttäjät osoittivat, että ihan läpihuutona ei tuollaiset halvat konstit tehdä vaikutus mene kuitenkaan läpi. Sen verran pienet marginaalit loppujen lopuksi, joten toivoa paremmasta tulevaisuudesta ja naismausta noin kollektiivisesti on olemassa, kunhan Jatkoajan väki vähän siitä varttuu lisää.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tässä kävi nyt niin, että äänestäjät äänestivät väärin. Eikö tämä ole hyvä selitys vaalitappion osuessa kohdalle? Muistaakseni joku käytti jossain vaaleissa tuollaista selitystä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa aika erikoinen äänestys, varsinkin näitä Annin vastaisia kommentteja ei voi kuin hämmästellä. Esim. vartaloa joku väitti poikamaisksi, omituisia poikia jossakin päin maailmaa: Instagram

Aikoinaan katselin "Viiidakon tähtösiä", jonka Anni taisi jopa voittaa - ei siitäkään jääyt kuvaa mistään täydellisestä tyhjäpäästä, joita kyseisessä ohjelmassa kyllä oli.

Mutta onneksi värikkyys voitti harmauden.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
@DarkTower , onko ilo ylimmillään, nyt kun oma suosikkisi meni ja voitti yhden Suomen tavoitelluimmista titteleistä?
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Saako nyt runkata Ilmatieteen laitoksen ennustetta katsellessa? Tähän asti olen pidättäytynyt tekemästä niin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saako nyt runkata Ilmatieteen laitoksen ennustetta katsellessa? Tähän asti olen pidättäytynyt tekemästä niin.
Eiköhän se oo aivan sama, ei se muuta tuloksia suuntaan eikä toiseen vaikka heittäisitkin suolaiset sateet tv-ruudulle.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä kesätytön pitää miellyttää silmää. Vaimoa valitessa voi sitten miettiä muitakin seikkoja.

Kyllä seksikäs nainen on seksikäs, vaikka se olisikin suosittu tai seurustelisi jonkun mua komeamman kanssa. Pillua saadakseni mä voin kyllä kehua sitä luokan rumintakin tyttöä, mutta mitä se näissä äänestyksissä hyödyttäisi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No voittaja on palstan oikeistolaisuuden hyvä ilmentymä.
Käsittääkseni vasemmistovihreässä kuplassa elävistä varsin moni äänesti Anusta. @KiVi ja @V-G- esimerkiksi. Syytän siis "kommareita" tästäkin.

Silti ilahduttavan tiukka lopputulos, kuten Ted Raikaskin tuossa aiemmin jo sanoi.

Äänestystulos ei onneksi estä tänä iltana itkurunkkaamasta Kertun kuvaa katsellessa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jaha. Olisi se pitänyt sittenkin pysytellä hiljaa aivan loppuvaiheissa...

No kyllähän Anni silti muutamankin aiemman voittajan biittaa kepeästi. Kertulla oli nyt saumat viedä koko potti siinä missä Anni olisi insta-kisannut vielä ensi vuonnakin, ehkä parempi sitten saada tuore kilpailu 2016 kesään ellei Kertun isohko fanikunta pysy hereillä..

Peppuvaon erolla taisi mennä, arvasihan tämän.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Käsittääkseni vasemmistovihreässä kuplassa elävistä varsin moni äänesti Anusta. @KiVi ja @V-G- esimerkiksi. Syytän siis "kommareita" tästäkin.
Ime sinä persujuntti lekaa, mä äänestän RKP:tä, eli erkaapeetä! Anni on koko kansan märkä päiväuni, ei vain joidenkin vuokrakämppä-turvemekkojen salaisen viharakkauden kohde.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ime sinä persujuntti lekaa.
No jos Annin äänestäminen tässä kohtaa oli älymystöllistä, niin olen mielelläni sitten vaikka "persujuntti"!

Varmaan olisi Teuvo Hakkarainenkin äänestänyt näistä kahdesta Annia. Pentti Oinonen olisi kieltäytynyt äänestämästä, olisi vaan kysynyt, että seuraavaksi saa varmaan äänestää koiraa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kyllähän tässä kävi nyt niin, että äänestäjät äänestivät väärin. Eikö tämä ole hyvä selitys vaalitappion osuessa kohdalle? Muistaakseni joku käytti jossain vaaleissa tuollaista selitystä.

Itse olen ollut voittamassa näitä äänestyksiä vain kerran, se oli silloin kun Playboy-Sauli peittosi Homo-Pekan (no pun intended). Koska en ollut tuolloinkaan väärässä on kansa siis ollut aina muulloin. Äänestin tosin myös aikoinaan nykyisen ministerismiehen eduskuntaan, vaikkei kyseessä ollutkaan varsinaisesti vastakkainasettelu.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näihinkin kisoihin saataisiin mielenkiintoa, jos suurin osa pääsisi eroon pakkomielteestä, jonka mukaan kesätytön on oltava suomalainen. Toki olihan tämän vuoden kisa siinä mielessä mielenkiintoinen, että varsinkin finaalin perseily oli varsin huvittavaa katsottavaa. Moni äänestänyt Kerttua periaatteella: "Olisko läppä, jos kaikista naisista joku Kerttu voittais." ja taas jonkun vitun Anni Uusivirrankin äänestäjät ovat ottaneet jo pelleilyksi menneen skaban vähän liian tosissaan.

No, aina on seuraava vuosi tässäkin kisassa, mutta tuskin siltäkään voi paljoa odottaa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Väärin äänestetty väärällä ja huonolla maulla! Vaadin, että kaikki Annia äänestäneet (minä mukaanlukien) toimitetaan välittömästi makutesteihin joissa selvitetään perinpohjin miksi hyväkroppainen blondi voitti harmaan tavistytön!

Eikai tämä jätkät (ja tytöt) oikeesti varmaan ihan näin vakavaa ole?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saatiinhan se vasemmisto-oikeistoakselikin mukaan. Tähänkin.
Tätä lueskellessa herää kysymys että mistä lähtien naismakuun on vaikuttanut poliittinen suuntautuminen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös