Jatkoajan kesätyttö 2014

  • 66 955
  • 247

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Olen nimimerkki cottonmouthin linjoilla ja äänestän jälleen Tina Nordströmiä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tosijani ja tampio on kyllä kovia, nyt täytyis päättää, että kummalle annan ääneni.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mietin tässä jo monta päivää kenelle ääneni annan, koska säännöt luettuani Leelian Lepotuolia ei saakaan äänestää. En tosin ymmärrä miksi, mutta niin se vain on.

Pidin tätä vähän turhanpäiväsenä ketjuna, joten en viitsinyt edes avata.. Mutta tämähän oli mitä parhain ja asiapitoisin ketju aikoihin. (kiitti pertsi, sulla on aina paikka sydämessäni)
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Mä oon heikkona brunetteihin, joten kompataan Deviä. Ääni Nina Dobreville!

Hetkinen, mikäs minkki täältä löyty. Huh! Olin tulossa Sieppiä äänestään, mutta avasin pari linkkiä ja nyt vaihtui ns. numero lapulla. Täältäkin ääni Nina Dobreville!
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kesäkaksariin pelaan Yvonne Strahowski ja Emma Stone
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Ääneni saa Sanni.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
2010-luvun jumalaisin kaunotar Sara Chafak saa ääneni. Tässä naisessa on ns. kaikki kohdallaan.

Yllättävän tiukille taitaa Chafakin finaalipaikka mennä. Vaikea ymmärtää, että naapurintyttö Sieppi tai vielä varsin (naiseksi) kehittymätön Sanni kerää enemmän ääniä. Mutta makuasioitahan nämä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Yllättävän paljon on tullut ääniä jollekin Sannille. Minulle kyllä ihan harmaata massaa.

Sara Chafak ja Nina Dobrev ovat aika ylivoimaisia omissa papereissani ja näistä kahdesta ääneni saa Chafak.
 

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anni Uusivirta saa ääneni. Satu Tuomisto olisi toinen hyvä vaihtoehto, mutta valitsen Annin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Juu häntä ei voida hyväksyä mutta voit toki antaa ääneen jollekkin toiselle.

Tuskin tätäkään ovelaa yritystä hyväksyt?

Kesäkaksariin pelaan Yvonne Strahowski ja Emma Stone

Mitä tuohon Iltalehden Mariaan tulee, niin onko Maria toisaalta yhtään sen huonompi vaihtoehto kuin tämä Sanni? Pelkän etunimen varassa Sannikin tuntuu olevan ja toimivan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös