Jatkoajan Kesätyttö 2002 - kisa

  • 15 194
  • 250

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne keskiviikkona 26.6. klo 16.00

1. Viivi Avellan 30
2. Madeleine Bernadotte 28
3. Janina Frostell 28
4. Oksana Fedorova 6
5. Lola Odusoga 6
6. Karita Tuomola 6
7. Irina Björklund 3
8. Jaana Pelkonen 3
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2
11. Pamela Anderson 0
12. Tea Khalifa 0

Viivin komea loppukiri kiihtyy! Pystyvätko Madde ja Janina enää tavoittamaan tuota vaaleata seksiankku... ööh, siis uutisankkuria?
Toisaalta huokaan helpotuksesta, siis TODELLA TOIVON että voittaja selviää perinteisesti piste-erolla muihin, eikä minun silloin tarvitsisi ruveta arvalla määräämään voittajaa. Siitä hommasta saisi kuitenkin vihat niskoilleen, kävi miten kävi...

Noh, vielä on äänestysaikaa huominen torstai ja perjantai klo 12.00 asti. Silloin selviää myös äänestykseen osallistuneitten kesken arvottujen yleisöpalkintojen voittajat!
 

armand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotiseudun joukkueet
Janina ilman muuta, ei tarvinne perusteluja.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Jos Madeleinea en äänestä niin mörökölli minut vieköön.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Minä annan Tuomolan Karitalle :)

Vaikken sitä hytösenjoonas-juttua ymmärrä ollenkaan...
 

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Hankala valita ketä äänestän kun en katsele naisia siltä kantilta.

Tarkan harkinnan jälkeen päätin antaa ääneni Medeleinelle.
 

piikki

Jäsen
There can be only one ...

Janina

Oli muuten uskomaton kokemus ku radiosta tuli lähes laululta kuulostava biisi ja sitten kerrottiin että se on Janinan. Biisihän oli aivan syvältä mut se kuulosti melkein musiikilta. Siitä Janinalle viel äänen lisäks plussat päälle.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Meillä täällä töissä on yhdellä kaverilla screensaver jossa Janina poseeraa auringossa, meren rannalla olutpullo kädessä.
Siinä kuvassa on kaikki oleellinen.

Siis ääni Janinalle.

Käytiin myös työporukalla J:n keikalla kun se pyörähti Dooriksessa ja eikä lauluääni aivan hullumpikaan ollut. Oli muuten pelkkää äijää eturivissä,heh. On se kone..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ääntä antaessani käytän miehistä intuitiota ja päätökseni perustuu seuraavaan kysymykseen. Kenen kanssa harrastaisit kiihkeää kesäseksiä lempeän kesätuulen hivellessä yhteen painautuneita vartaloitanne?

Raakkaan ensin pois kaikki suomalaiset puoliturhat TV-julkimot. Hmmm... Pamelalta taitaa saada hepatiitin. Jenni Dahlman - huumorintajuton tiukkapipo, ei käy. Samalla saavat mennä muutkin missit. Loppusuoralle jäävät siis Janina(en laske missiksi) ja Madeleine. Voittajasta ei kyllä ole epäilystäkään. Se on ihana Madeleine. Hei miehet, oikeasti, kyllähän tekin ottaisitte moiseen toimitukseen ruotsalaisen prinsessan. Olisi aikakin jotain, jolla retostella vanhoilla päivillään...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Hei miehet, oikeasti, kyllähän tekin ottaisitte moiseen toimitukseen ruotsalaisen prinsessan. Olisi aikakin jotain, jolla retostella vanhoilla päivillään...

Voihan sen noinkin ajatella. Tosin, jos pääsisin bylsimään edes Janinaa, jättäsin helposti normaalin päiväduunin ja kävelisin päivät pitkät stadissa elvistelemässä aiheella.:p . Ja aloittaisin retostelemisen odottamatta vanhoja päiviäni. Siis heti.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Senior
Voihan sen noinkin ajatella. Tosin, jos pääsisin bylsimään edes Janinaa, jättäsin helposti normaalin päiväduunin ja kävelisin päivät pitkät stadissa elvistelemässä aiheella.:p . Ja aloittaisin retostelemisen odottamatta vanhoja päiviäni. Siis heti.

Tuossa on kyllä ideaa. 'Pistä iso bisse, niin kerron kun polkasin Janinaa hietsussa kesäisenä yönä 2002...'
 

Mace

Jäsen
Tätä ei todellakaan tarvitse miettiä kahta kertaa: Viivi. Aivan läkähdyttävän upea nainen, siis ulkoisilta ominaisuuksiltaan. ;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli


Tuossa on kyllä ideaa. 'Pistä iso bisse, niin kerron kun polkasin Janinaa hietsussa kesäisenä yönä 2002...'

'iso bisse' ? Olethan varmasti pannut merkille, että meillä IFK:laisilla ei oluessakaan ole kuin yksi mahdollinen koko: se suurin saatavilla oleva. Bissehommissakin meillä on vain yksi asento: 'ON'. Joko juodaan tai ei, ei mitään tissuttelua siltä väliltä.

Miltä se nyt näyttäisi, kun meidän ravunsyötin näköisten ja tikkatauluna toimineiden körmyjen pataljoona menisi esim erätauolla baaritiskille tilaamaan kaupan tädiltä: 'saisinko pienen oluen. HEHHEH!:D Korkeintaan täti katsoisi säälivästi ja sanoisi: Älä hei ota enää.;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne torstaina 27.6. klo 15.50

1. Viivi Avellan 33
2. Madeleine Bernadotte 32
3. Janina Frostell 31
4. Karita Tuomola 7
5. Oksana Fedorova 6
6. Lola Odusoga 6
7. Irina Björklund 3
8. Jaana Pelkonen 3
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2
11. Pamela Anderson 0
12. Tea Khalifa 0

Ä Ä R I M M Ä I S E N kireä kärkikolmikko! Siis kilpailun tilanne on kireä... en kai minä mitään muuta voinut tarkoittaa, enhän?
Ja Karita jyräsi itsensä neljänneksi ohi turkulaisen afron ja venäläisen poliisin.

Sanonpa vaan uudelleen, että toivottavasti en huomenna äänestysajan päättyessä joudu kaivamaan arpanoppia esiin! MUTTA jos niin käy että kärjessä ollaan tasapisteissä, niin silloin arpa määrää voittajan... en minä muunlaistakaan rankkarikisaa tuollaiseen tilanteeseen keksi. Ja turha ruveta inttämään että tasuritilanteessa ratkaisisi esim. rinnan ympärysmitta... minä nimittäin vahvasti epäilen mahdollisuuksiani päästä mittailemaan vaikkapa prinsessan tissejä Ruotsin kuninkaanlinnaan...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Heitänpäs Madden jaetulle ykköstilalle! -Noin, sinne lensi.Oho tais lentää jotain muutakin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tasotetaanpa tilanne..

Ääneni saa Madeline, tahtoessaan toki paljon enemmänkin :p
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tilanne torstaina 27.6. klo 15.50

Viestin lähetti Predator

Sanonpa vaan uudelleen, että toivottavasti en huomenna äänestysajan päättyessä joudu kaivamaan arpanoppia esiin! MUTTA jos niin käy että kärjessä ollaan tasapisteissä, niin silloin arpa määrää voittajan... en minä muunlaistakaan rankkarikisaa tuollaiseen tilanteeseen keksi. Ja turha ruveta inttämään että tasuritilanteessa ratkaisisi esim. rinnan ympärysmitta... minä nimittäin vahvasti epäilen mahdollisuuksiani päästä mittailemaan vaikkapa prinsessan tissejä Ruotsin kuninkaanlinnaan...

Hindeli! Arvelinkin, että olet vastahakoinen ehdottamaani rinnanmittaukseen. Mutta, nou hätä, minullapa on Sinulle ehdotus:

Mikset ylituomarille suoduin oikeuksin tasatilanteessa tekisi 'koeajoa'. Tai julistat 'jatkoajan', 'äkkivoittaja-periaatteella'? Ensimmäinen uuden äänen saanut on voittaja, äänestysaika 15 minuuttia? Kelpo ja reilu ehdotus, eikö? ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Tilanne torstaina 27.6. klo 15.50

Viestin lähetti Senior




Tai julistat 'jatkoajan', 'äkkivoittaja-periaatteella'? Ensimmäinen uuden äänen saanut on voittaja, äänestysaika 15 minuuttia? Kelpo ja reilu ehdotus, eikö? ;)

>>> HYVÄ IDIS! Näin tehdään! Kun äänestys siis huomenna päättyy klo 12.00 reikäleipä, niin tasatilanteen sattuessa mennään "jatkoajalle". Silloin ensimmäinen uuden äänen saanut on kisan voittaja. MUTTA se äänestysaika on vain 10 minuuttia, eikä se suinkaan ala heti klo 12.00.... vaan minä ilmoitan sen 10 minuuttia kestävän jatkoajan alkuhetken sitten jossakin vaiheessa iltapäivää. Sanotaan nyt kuitenkin että jatkis "pelataan" kahden tunnin kuluessa äänestysajan umpeutumisesta.
Kiitos Senior hyvästä ehdotuksesta. Tuosta hyvästä pääset ensi kesän kisan tuomarointitiimiin... tässä hommassa onkin vähän ollut yksinäistä kun en ole luonteeltani mikään Mäkelän Seppo..

PS: Senior, ihan eka homma sinulle olisi toimia apunani kun päätämme että ketkä neljä nousevat divarista ensi kesän kisaan.
Tosin minulla on huomenna viimeinen työpäivä ennen viiden viikon kesälomaa, joten tämän asian pohdinta jää sitten syksymmälle (olen koko lomani täysin korvessa tietokoneen ulottumattomissa).
 
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Tilanne torstaina 27.6. klo 15.50

Viestin lähetti Predator


>>> HYVÄ IDIS! Näin tehdään!

***
Kiitos Senior hyvästä ehdotuksesta. Tuosta hyvästä pääset ensi kesän kisan tuomarointitiimiin... tässä hommassa onkin vähän ollut yksinäistä kun en ole luonteeltani mikään Mäkelän Seppo..

PS: Senior, ihan eka homma sinulle olisi toimia apunani kun päätämme että ketkä neljä nousevat divarista ensi kesän kisaan.
Tosin minulla on huomenna viimeinen työpäivä ennen viiden viikon kesälomaa, joten tämän asian pohdinta jää sitten syksymmälle (olen koko lomani täysin korvessa tietokoneen ulottumattomissa).

Oho! Keikkaa pukkaa!:D . Suoraselkäisenä virtuaaliSeppona seison rinnallasi kuin muuri. No doubt! Kuri ja järjestys!

Divari-karsintaa vartenhan meidän pitänee järjestää korkean paikan leiri, eikö totta? Itse kun en oikein pidä korkeista paikoista, kävisikö Sinulle vuodenvaihteen kieppeillä kuukausi Brasiliassa? Copa Cabana voisi olla näppärä paikka? Tiedä, vaikka törmäisimme uusiin ehdokkaisiin?

Alan jo henkisesti valmistautua tähän vaativaan, yllättäen eteeni tulleeseen tuomarointitehtävään. Muuten, onko se kokopäivähommaa? Voin tarvittaessa/pyydettäessä helposti jättää nykyisen kahdenkymmenen donan kuukausiliksaisen, vähäpätöisen ja säälittävän postini. Panenko eroilmoituksen kylmästi vetämään jo?:p
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tämä on tosi paha paikka enkä osaa oikein päättää ketä äänestäisin,mutta pakko on yksi valita ja se on tällä kertaa:

Madeleine
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös