Viestin lähetti Tatzka
Voimmeko me jakomieliset, eli multipersoonat äänestää jokainen kaikilla persoonillamme vai tarvitseeko jokaisen persoonan loggautua omalla nickillä?
Viestin lähetti koo
Onko sinulla Predator kuvaa tästä Oksanasta, tai voisitko jotenkin kuvailla hänen piirteitään ym avujaan. Nämä muut tyttöehdokkaat tunnistan kyllä mutta Oksanaa en ole missään, koskaan nähnyt. En minä ainakaan voi äänestää huolettomasti jotain X:ää jos en tiedä verrata kaikkia kaikkiin, on tämä niin totista hommaa.
Että kuvia peliin pyydän ma.
terveisin koo
Viestin lähetti koo
Minä luovun taktikoinnista ja äänestän Madelainea. Hän on enemmän tyttö kuin toinen kaunotar Karita Tuomola.
Karita Tuomola on melkoisella varmuudella vielä 20:n vuodenkin kuluttua kaunis nainen, selkeäpiirteinen ja ...jotain...
Ylituomari kuvaili hyvin Oksanaa, kaunishan tämä nainen on, mutta jotenkin isoluinen, liian isoluinen jatko-aikatytöksi.
Jonkinlainen Jatko-Ajan syyspoikakisa olisi pitkästä aikaa paikallaan. En muista koska me viimeksi ollaan poikia pisteytetty?
Olenkin tässä katsellut pitkin lomaani miehiä sillä silmällä, mutta ei ole ruuhkaksi asti komeita "Urhoja" näkynyt.
Niin, että jos joku keksii esim kymmenenkin hyvännäköistä, niin laittaisikohan hän listaa ja sitten äänestämme.
terveisin koo
En kylläkään tarkoittanut, että jatkoaikalaisten miesten keskuudesta valittaisiin "syyspoika", mutta ideasi on loistava, näin me teemme. Kaikki halukkaat, hifkiläiset mukaanlukien, saavat kuvailla itseään 20:n rivin verran. Siis perinteiset pituus, paino, väri, silmien väri, hiukset, ja tietenkin erityiskomeuden merkit, jos sellaisia on. Ensimmäinen syyspoikaehdokas avaa uuden ketjun ja siihen sitten muut ehdokkaat jatkavat, aika alkaa nyt ja päättyy 20.7.02.Viestin lähetti Senior
Ainakin osa näistä IFK-kirjoittajista, joita olen tavannut livenä, muistuttaa ulkonäöltään enemmän ravunsyöttejä kuin 'syyspoikia'. Toki tämä meidän IFK:laisten kuvaan sopiikin paljon paremmin.:cool: . Täällä ei saatana mitään balettia eikä hevospooloa harrasteta.:D .
Viestin lähetti Oiva
Syyspoikaäänestyksessä äänestän Predatoria.
Viestin lähetti hannes_ko
Äänestän! Lolaa. Selvää taktikointia katsokaas.
Mutta saanen muistuttaa: kun Erin ja Natalie mitä todennäköisimmin molemmat nousevat ansaitusti A-sarjaan, niin kukas heidät scouttasi? Lahjoitukset Osuupankkiin. Ei kukkia.