Jatkoajan Kesätyttö 2002 - kisa

  • 15 334
  • 250

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai se pitää myös äänestää vaikka en naisia "sillä silmällä" tykkääkään katsella, eli ääneni menee Janinalle.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kisan tiukentuessa ja Janinan ottaessa kärkipaikan rinnanmitalla, niin on pakko esittää kisan jurylle seuraava kysymys.

Voimmeko me jakomieliset, eli multipersoonat äänestää jokainen kaikilla persoonillamme vai tarvitseeko jokaisen persoonan loggautua omalla nickillä?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne maanantaina 24.6. klo 15.50

Kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain... viimeisen äänestysviikon alkaessa ovat näköjään "matti-myöhäisetkin" heränneet äänestämään (vai onko tämä jotakin pirullista taktikointia?)...

Tässä tilanne:

1. Janina Frostell 28
2. Madeleine Bernadotte 26
3. Viivi Avellan 24
4. Oksana Fedorova 5
5. Lola Odusoga 5
6. Karita Tuomola 5
7. Irina Björklund 3
8. Jaana Peltonen 3
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2

Janina teki ovelan tempun juuri ennen juhannusta - järkkäsi itsestään siis niin syötävän seksikkäät kuvat erääseen iltapäivälehteen - MUTTA, YLLÄTYS YLLÄTYS... juhannuksen tienoon uusista äänistä meni kuitenkin suurin osa Viiville (vaikka Viivin vastaavat kuvat siinä toisessa juhannusta edeltäneessä iltapäivälehdessä olivat aivan surkeita)... joten, pitääkö tästä tehdä se johtopäätös että jatkoaikalaiset eivät lue iltapäivälehtiä... edes juhannuksena?

VIELÄ MUISTUTUS! Tämä äänestys päättyy kuluvan viikon perjantaina (28.6.) klo 12.00.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kuvauksia ?

Onko sinulla Predator kuvaa tästä Oksanasta, tai voisitko jotenkin kuvailla hänen piirteitään ym avujaan. Nämä muut tyttöehdokkaat tunnistan kyllä mutta Oksanaa en ole missään, koskaan nähnyt. En minä ainakaan voi äänestää huolettomasti jotain X:ää jos en tiedä verrata kaikkia kaikkiin, on tämä niin totista hommaa.
Että kuvia peliin pyydän ma.

terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tatzka


Voimmeko me jakomieliset, eli multipersoonat äänestää jokainen kaikilla persoonillamme vai tarvitseeko jokaisen persoonan loggautua omalla nickillä?

>>> EI! EI! EI! Jokaisella on vain se yksi ääni. Aivan sama, millainen melske siellä omassa pääkopassa käy... jakomielitautisten on nyt vaan määrättävä YKSI tyyppi siellä aivoissa hilluvasta epämääräisestä laumasta äänestämään. Se on se yksi ja ainoa nimimerkki koko mielipuoliselle laumalle. Tapelkaa perkele keskenänne, jos ette muuten pysty päättämään kuka teistä äänestää. Ei ole äänestyksen ylituomarin ongelma tämä! MUTTA muistakaa (te jokainen siellä nimim. Tatzkan päässä: kaikenlainen äänestyksen manipulointi, punimalointi. vempuloitseminen, erehdyttämiseen pyrkiminen, sukurutsaus ja rapujen ampuminen ovat kiellettyjä! Jos joku edellä mainittuja yrittää, niin seurauksena on henkilön (-löiden) KOKO äänestystuloksen hylkääminen.
Ja jos ylituomari (MINÄ) oikein vittuuntuu, niin minä määrään äänestyksen ns. "sisilialaiseksi"... silloin äänestysuurna sinetöidään äänestysajan päätyttyä ja sitten se heitetään avaamattomana mereen. Sen jälkeen minä otan yhteyttä JHagiin, Korakiin ja Johannekseen, ja sitten me kaikki kahdeksan yhdessä menemme Hadankaan päättämään sen Kesätyttötittelin voittajan! Repikää siitä!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Kuvauksia ?

Viestin lähetti koo
Onko sinulla Predator kuvaa tästä Oksanasta, tai voisitko jotenkin kuvailla hänen piirteitään ym avujaan. Nämä muut tyttöehdokkaat tunnistan kyllä mutta Oksanaa en ole missään, koskaan nähnyt. En minä ainakaan voi äänestää huolettomasti jotain X:ää jos en tiedä verrata kaikkia kaikkiin, on tämä niin totista hommaa.
Että kuvia peliin pyydän ma.

terveisin koo

>>> No moro... Oksana on E R I T T Ä I N kaunis... tai tuo on väärä sana... sanotaan mieluummin A I S T I L L I S E N näköinen tummahiuksinen venakko... sensuelli... seductive, sanoisi britti tässä tilanteessa ja kuolaisi teekuppiinsa.
MUTTA HEI, pistä tytön nimi hakusanaksi GOOGLEEN, eiköhän kuvia pitäisi löytyä vuoden 2002 Miss Universumista (enpä ole itsekään tajunnut googlesta käydä Oksanaa tutkimassa... taidan mennä saman tien)...
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viivi kesätytöksi!
 

Cube

Jäsen
huh, onneksi en lukenut IP-lehtia juhannuksena ja saastyin(!) seireeni-Janinan pirullisilta yrityksilta vaikuttaa aanestystuloksiin.

Eli sanon:
Viivi Avellan.
 

C5-Jarppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,Maajoukkue mallia Suomi
Nyt kaikki herätys ja äänestämään
aaahhhh niin ihanaa MADDEA.
Itse en yritä enää tämän jälkeen(?) vaikuttaa arvostettuun ja rehelliseen tuomaristoon....itse kun olen jo kertaalleen ääneni antanut.
Kunhan tuomaristo vaan suuressa viisaudessaan saa Madden voittajaksi!

Väheksymättä mitenkään vähäpätöisempiä kauniita luojanluomia
esim. Viiviä ja Janinaa. Juhannus- iltapäivälehtinumerot on minullakin vielä tallessa ja ennenkaikkea piilotettuna himokkailta ja raiskaavat katseet omaavilta heterokavereiltani.

Muuten nyt taas on sykähdyttävä iltatyttö tämän viikon IL:ssä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä luovun taktikoinnista ja äänestän Madelainea. Hän on enemmän tyttö kuin toinen kaunotar Karita Tuomola.
Karita Tuomola on melkoisella varmuudella vielä 20:n vuodenkin kuluttua kaunis nainen, selkeäpiirteinen ja ...jotain...
Ylituomari kuvaili hyvin Oksanaa, kaunishan tämä nainen on, mutta jotenkin isoluinen, liian isoluinen jatko-aikatytöksi.

Jonkinlainen Jatko-Ajan syyspoikakisa olisi pitkästä aikaa paikallaan. En muista koska me viimeksi ollaan poikia pisteytetty?
Olenkin tässä katsellut pitkin lomaani miehiä sillä silmällä, mutta ei ole ruuhkaksi asti komeita "Urhoja" näkynyt.
Niin, että jos joku keksii esim kymmenenkin hyvännäköistä, niin laittaisikohan hän listaa ja sitten äänestämme.


terveisin koo
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo
Minä luovun taktikoinnista ja äänestän Madelainea. Hän on enemmän tyttö kuin toinen kaunotar Karita Tuomola.
Karita Tuomola on melkoisella varmuudella vielä 20:n vuodenkin kuluttua kaunis nainen, selkeäpiirteinen ja ...jotain...
Ylituomari kuvaili hyvin Oksanaa, kaunishan tämä nainen on, mutta jotenkin isoluinen, liian isoluinen jatko-aikatytöksi.

Jonkinlainen Jatko-Ajan syyspoikakisa olisi pitkästä aikaa paikallaan. En muista koska me viimeksi ollaan poikia pisteytetty?
Olenkin tässä katsellut pitkin lomaani miehiä sillä silmällä, mutta ei ole ruuhkaksi asti komeita "Urhoja" näkynyt.
Niin, että jos joku keksii esim kymmenenkin hyvännäköistä, niin laittaisikohan hän listaa ja sitten äänestämme.


terveisin koo

Olen pannut merkille, että moni Jatkoajan hevijuusereista selvästi taktikoi oman äänestyksensä aivan loppuun ja kerää siten kaiken gloorian itselleen;) . Jatkiksessa taitaa olla (en tiedä) sen verran vähän kauniimman sukupuolen kirjoittajia, että ehdottamastasi Syyspoikakisasta tulisi joko kovin laimea tai hyvin homohtava. Itse ainakin empisin tovin ennen äänestämistä. Saattaisi tulla puppelimaista virtuaalishittiä lokakaupalla niskaan. Ainakin osa näistä IFK-kirjoittajista, joita olen tavannut livenä, muistuttaa ulkonäöltään enemmän ravunsyöttejä kuin 'syyspoikia'. Toki tämä meidän IFK:laisten kuvaan sopiikin paljon paremmin.:cool: . Täällä ei saatana mitään balettia eikä hevospooloa harrasteta.:D .
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Senior


Ainakin osa näistä IFK-kirjoittajista, joita olen tavannut livenä, muistuttaa ulkonäöltään enemmän ravunsyöttejä kuin 'syyspoikia'. Toki tämä meidän IFK:laisten kuvaan sopiikin paljon paremmin.:cool: . Täällä ei saatana mitään balettia eikä hevospooloa harrasteta.:D .
En kylläkään tarkoittanut, että jatkoaikalaisten miesten keskuudesta valittaisiin "syyspoika", mutta ideasi on loistava, näin me teemme. Kaikki halukkaat, hifkiläiset mukaanlukien, saavat kuvailla itseään 20:n rivin verran. Siis perinteiset pituus, paino, väri, silmien väri, hiukset, ja tietenkin erityiskomeuden merkit, jos sellaisia on. Ensimmäinen syyspoikaehdokas avaa uuden ketjun ja siihen sitten muut ehdokkaat jatkavat, aika alkaa nyt ja päättyy 20.7.02.
Reipasta kilpailuhenkeä ja rohkeasti kaikki mukaan.

terveisin koo
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne tiistaina 25.6. klo 14.55

Viivi ottaa näköjään rajua loppukiriä! Muutamia päiviä sitten Viivi oli jo viisi pistettä jäljessä ykköspaikalta, mutta nyt kärki on Ä Ä R I M M Ä I S E N tasainen!

1. Viivi Avellan 28
2. Janina Frostell 28
3. Madeleine Bernadotte 27
4. Oksana Fedorova 6
5. Karita Tuomola 6
6. Lola Odusoga 5
7. Irina Björklund 3
8. Jaana Pelkonen 3
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2
11. Pamela Anderson 0
12. Tea Khalifa 0

... ja siis neljä viimeistä putoaa suoraan divariin.

Divisioonan kärki tällä hetkellä:

1. Erin Koivisto
2. Alyssa Milano
3. Jonna Kosonen
4. Heli Koivula
5. Silja Sillanpää
6. Jenni Ahola
7. Natalie Portman
8. Elina Horola

... ja neljä parasta nousee... mutta mitä tahansa voi vielä tapahtua ennen tämän viikon perjantaita...
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oivan mielipide

Kyllä kallistun pitkällisen harkitsemattomuuden jälkeen Viivin kannalle.

Ja divaritytöistä Jonna saa ääneni.

Syyspoikaäänestyksessä äänestän Predatoria.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Oivan mielipide

Viestin lähetti Oiva




Syyspoikaäänestyksessä äänestän Predatoria.

>>> Oiva hei! Olen imelletty, mutta eihän nyt vielä kannata ruveta Syyspoitsua äänestämään! Odotellaan nyt ensin, että minkälaisia herkkupeppuja/karvaperseitä sinne tulee kisaan osallistumaan. Eihän esim. nimim. JHag ole vielä siellä kuvaillut jumalaista raudan avulla pykättyä bodiaan. Tai Tommy, Senior, Tunkki, Korak, Johannes, reds 1897....
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Madde

Ruotsin prinsessa Madeleine, tuo maailmankaikkeuden kaunein nuori nainen saa ehdottomasti ääneni.

Mutta aivan yhtä ehdottomasti kakkossijalle kuuluu tällä hetkellä Viivi.

Alasarjojen rennon kutkuttavasta kategoriasta rankkaan divarin kuningattareksi Natalie Portmanin. Runner-up tuossa sarjassa hiuksenhienosti Erin Koivisto.

-TommyT-
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Äänestän! Lolaa. Selvää taktikointia katsokaas.

Mutta saanen muistuttaa: kun Erin ja Natalie mitä todennäköisimmin molemmat nousevat ansaitusti A-sarjaan, niin kukas heidät scouttasi? Lahjoitukset Osuupankkiin. Ei kukkia.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti hannes_ko
Äänestän! Lolaa. Selvää taktikointia katsokaas.

Mutta saanen muistuttaa: kun Erin ja Natalie mitä todennäköisimmin molemmat nousevat ansaitusti A-sarjaan, niin kukas heidät scouttasi? Lahjoitukset Osuupankkiin. Ei kukkia.


>>> Lolan äänestäminen taktikointia? Niin no, nyt tuskin Lolalla on enää putoamisvaaraa kuudella pisteellään... jos tuo taktikointi tarkoitti tätä?
Ja pakkohan se on myöntää että SINÄ scouttasit Erinin ja Natalien. Tosin Erin olisi tullut uudelle listalle joka tapauksessa, Natalie taas olisi saattanut unohtua. Joten Natalien kunniaksi kolistelkaamme lasermiekkoja vapaaseen tahtiin kaksi minuuttia... saa alkaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös