Jatkoajan Kesätyttö 2002 - kisa

  • 15 224
  • 250

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Tyrmäävän kaunis!

On nimittäin Oksana Fedorova, jolle annan ääneni ja vaikka mitä..., jos Oksana vaan huolis. Sillä on kuitenkin pari Vladimiriä jo ennestään.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viivi...Viivi...*mmm*

Kesätytöksi noista ehdokkaista kelpaisi moni, mutta monen muun Jatkoaikalaisen tavoin Viivi nousee yli muiden. Muijassa on jotain...niin seksikästä vetovoimaa, ettei tosikaan. Ja nimenomaan KESÄÄN sopivaa vetovoimaa. Siis, nummer SEX, Viivi.

PS. Oksana Fedorova kuulostaa vain etäisesti tutulta nimeltä. :confused: Ensiksi tuli mieleen Larissa Lazutina, mutta...eih, säilytetään ruokahalumme! :D
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Madeleine Bernadotte

Lopettaisi vaan sen bilettämisen ja tulisi mun luokse turvaan. Madde kaunistuu vuosi vuodelta, mikä helmi!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne lauantaina 15.6. klo 15.20

1. Madeleine Bernadotte 20
2. Janina Frostell 20
3. Viivi Avellan 19
4. Oksana Fedorova 5
5. Lola Odusoga 5
6. Karita Tuomola 4
7. Jaana Pelkonen 3
8. Irina Björklund 2
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2

... jaahas, Universumin kaunein nainen nousi jo neljänneksi (tasapisteissä sukunimen ensimmäinen kirjain aakkosten mukaan määrää järjestyksen... loogista?). Vielä kaksi viikkoa äänestysaikaa - saas nähdä kuka on tämän himoitun tittelin haltija seuraavaan kesään saakka... älkää myöskään unohtako mahtavia palkintoja joita arvotaan kaikkien äänestykseen osallistuneitten kesken...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Predator
... älkää myöskään unohtako mahtavia palkintoja joita arvotaan kaikkien äänestykseen osallistuneitten kesken...


Mitä mitä?! Onko pääpalkintona viikon matka jossain rantalomalla sen kanssa, jolle antoi äänen? Tämähän on hienoa! :p Pitänee ottaa moneen kertaan osaan tähän äänestykseen, että mahdollisuuteni voittaa paranisi. Karita, täältä tullaan!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Arnold



Mitä mitä?! Onko pääpalkintona viikon matka jossain rantalomalla sen kanssa, jolle antoi äänen? Tämähän on hienoa! :p Pitänee ottaa moneen kertaan osaan tähän äänestykseen, että mahdollisuuteni voittaa paranisi. Karita, täältä tullaan!

>>> EI EI EI ja EI! Älä Arska luulekkaan että kahteen kertaan äänestäminen onnistuisi! Jos joku tätä yrittää siinä toivossa, että minä en ole tietoinen JO äänensä antaneista, niin erehtyy pahasti! Rangaistuksena tällaisesta vilpistä on kisassa annetun äänen hylkääminen!

Ja ne palkinnot on kerrottu tässä viestiketjussa... pitää vaan kahlata ketjua läpi, niin kyllä ne sieltä löytyvät, ja silloin selviää sekin että kannattiko tähän äänestykseen yleensä edes osallistua... kiäh, kiäh, kiäh, kiäh...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näittekö mitä Viivi teki ?

Eilen, siis lauantaina, hän alkoi tanssia hetkuttelemaan lähetyksen lopuksi. Vai tekeekö hän usein niin? Luulen, että Viivi on lukenut palstaa ja kerää nyt teiltä pisteitä kuroakseen piste-eron kiinni.
Minä äänestän vasta loppupäivinä, sillä haluan taktikoida.

Terv. Viiville kateellinen koo
 

The Rock

Jäsen
Mä annan ääneni Viivi Avellanille. Todellinen namupakkaus. :p
 

Demari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Real Madrid
Olin juuri katsomassa Starwars episode 2 ja täytyy sanoa että Natalie Portman veti pointsit, aivan fantastinen nainen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

1. Viivi Avellan 21
2. Madeleine Bernadotte 21
3. Janina Frostell 20
4. Oksana Fedorova 5
5. Lola Odusoga 5
6. Karita Tuomola 4
7. Jaana Pelkonen 3
8. Irina Björklund 2
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2

Viivi nousi kisan kärkeen! Lieneekö asiaan vaikuttanut tytön tanssiesitys viime lauantaina (Viivi siis sen tavallisen mikrofonin näpräämisen sijaan rupesi yllättäen tanssahtelemaan tv-lähetyksen lopuksi).

Muuten, tiedoksi: jos äänestysajan umpeuduttua kaksi tai useampaa kilpailijaa on kärjessä tasapisteissä, niin silloin kisan ylituomari (siis minä) ratkaisee voittajan arvalla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

Viestin lähetti Predator


Muuten, tiedoksi: jos äänestysajan umpeuduttua kaksi tai useampaa kilpailijaa on kärjessä tasapisteissä, niin silloin kisan ylituomari (siis minä) ratkaisee voittajan arvalla.

HITSI! Miksei niin, että sen voisi voittaa 'rinnan mitalla'?:rolleyes:
Hitsi!
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

Viestin lähetti Senior
HITSI! Miksei niin, että sen voisi voittaa 'rinnan mitalla'?:rolleyes:
Hitsi!
No niijust! Se Viivi on ihan liian yliarvostettu muutenkin! ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

Viestin lähetti Senior


HITSI! Miksei niin, että sen voisi voittaa 'rinnan mitalla'?:rolleyes:
Hitsi!

>> No just siksi, koska kärkikolmikossa on kuitenkin muuan neito joka tuolla ehdottamallasi tavalla saisi suhteettoman ison, hyvämuotoisen, pyöreähkön, täyteläisen ja pehmeän edun (tai kaksi etua?) muihin kilpailijoihin nähden...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

Viestin lähetti Predator


>> No just siksi, koska kärkikolmikossa on kuitenkin muuan neito joka tuolla ehdottamallasi tavalla saisi suhteettoman ison, hyvämuotoisen, pyöreähkön, täyteläisen ja pehmeän edun (tai kaksi etua?) muihin kilpailijoihin nähden...

Uus hitsi, taisin pölähtää kuin polakka. Sitähän mä just toivoin! Jännittää niin peevelisti oman ehdokkaan puolesta. Sitä tässä nimittäin vain kyttään, että jos et jaksaisikaan tai Sua ei huvittaisi sitten sitä viikkoa voittajan kanssa viettää, niin muistathan, että olen käytettävissä. Kolkkapoikana kevyellä vihjauksella. Se riittää:p .

Luuletko, että millään voisit neuvotella itsesi kanssa mitättömästä sääntöuudistuksesta, kesken äänestyksen, tissien hyväksi? Hyvän asian puolesta? Eihän se ole kovin harvinaista, että sääntöjä viilataan kuluttajaystävälliseen suuntaan. Mitätön, mutta oikeudenmukainen tarkennus vain?

nimim odotanko turhaan?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tilanne maanantaina 17.6. klo 18.40

Koska äänestys nytkähti eteenpäin vauhkon villihevoisen lailla, laitan vielä maanantaille uuden päivityksen tilanteesta:

1. Madeleine Bernadotte 23
2. Viivi Avellan 21
3. Janina Frostell 20
4. Oksana Fedorova 5
5. Lola Odusoga 5
6. Karita Tuomola 4
7. Jaana Pelkonen 3
8. Irina Björklund 2
9. Jenni Dahlman 2
10. Teresa DeRita-Cavlek 2

... meneekö Ruotsi seuraavaksi sekaisin tästä Madden saavutuksesta? Sergelin torilla juhlitaan taas yötä päivää? Vai ohittaako joku suomalaiskaunottarista prinsessan, niin että Suomessakin päästäisin juhannuksen juhlintaan rauhallisin mielin?
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 17.55

Viestin lähetti Predator


>> No just siksi, koska kärkikolmikossa on kuitenkin muuan neito joka tuolla ehdottamallasi tavalla saisi suhteettoman ison, hyvämuotoisen, pyöreähkön, täyteläisen ja pehmeän edun (tai kaksi etua?) muihin kilpailijoihin nähden...

Jos minun alkuperäinen ehdotukseni Jatkoajan Kesähaaremista oli hyväksytty, niin emme olisi tässä kiistelemässä.

Minä olen kyllä valmis lohduttamaan kisassa heikommin menestyviä. :rolleyes:
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti Predator


>>> Arvoisa hannes_ko... olisit voinut ihan ensteks lukea tämän ketjun aloitusviestin. Siinä kerrotaan pelin säännöt... esim. tämä harrastamasi itkeminen äänestyslistan ulkopuolisten naisten perään on NIMENOMAAN KIELLETTY! Tai siis voit toki tuolla baanalla livenä vollottaa ihan miten vaan haluat daamien perää(n), mutta tässä ketjussa sitä ei sallita. Tässä ketjussa vain äänestetään Jatkoajan Kesätyttöä vuodelle 2002 ILMOITETUN EHDOKASLISTAN naisista.

Ovathan toki nuo Vartiokylän Nasaalit ihan kauniita beibejä, ei siitä ole epäilystäkään... ja Natalie Portmania voisi äänestää Skywalkerin lisäksi moni muukin Jedi... tai ihan vaan tavallinen suomalainen reppana, MUTTA he eivät ole äänestyslistalla ja sillä hyvä!

PS. Miksi tuhlasit energiaasi pelkkään valittamiseen? Olisit samantien äänestänyt...

Jotta minua ei pidettäisi ns. craipeipinä, niin tyydyn kohtalooni ja otan vastaan ansaitsemanin vitsat. Jos kuitenkin saan pyytää, että arvoisa Predator delegoisi sakinhivutuksen paimentamasi katraan toimeksi. Kiistän kuitenkin kaksi sormea Demi-lehden päällä olevani ns. masokisti.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Tilanne maanantaina 17.6. klo 18.40

Viestin lähetti Predator
9. Jenni Dahlman 2

Jennin voisi hylätä tämän TÖRKEÄN julkisuustempauksen (lue : episode Kaivohuone) takia jonka tarkoitus oli mielstäni vain ja ainoastaan hämmentää pakkaa tässä kisassa. Mediapeliä, sanoisi keskustalainen.


Viestin lähetti Predator
... meneekö Ruotsi seuraavaksi sekaisin tästä Madden saavutuksesta? Sergelin torilla juhlitaan taas yötä päivää? Vai ohittaako joku suomalaiskaunottarista prinsessan, niin että Suomessakin päästäisin juhannuksen juhlintaan rauhallisin mielin?

Enpä tiedä Ruotsista mutta kyllä minä ainakin juhlistan mahdollista Madden voittoa ehkä jopa yhdellä oluella tuossa tulevana viikonloppuna...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös