Minä ainakin. Saat valita.Kuinka moni pettyy/ilahtuu jos en ilmaannu paikalle?
Minä ainakin. Saat valita.Kuinka moni pettyy/ilahtuu jos en ilmaannu paikalle?
Näet sitten melkoisella varmuudella minun daaminkin. Hän on tupannut tulla mukaan, onneksi.Aikakin sopisi, eikä liput päätä huimaa. Saatan ilmaantua.
Onko tuo kovinkin yleistä näissä ringeissä, että osallistujat tuovat paremman puoliskonsa mukanaan?Näet sitten melkoisella varmuudella minun daaminkin. Hän on tupannut tulla mukaan, onneksi.
Pesäpallopelistä puhuimme, joka on sunnuntaina.Onko tuo kovinkin yleistä näissä ringeissä, että osallistujat tuovat paremman puoliskonsa mukanaan?
Ja minä 50v setämies yksin johonkin nuorten naisten pesäpallopeliin? Luulevat vielä stalkkeriksi.Pesäpallopelistä puhuimme, joka on sunnuntaina.
Varaudu sitten siihen, että minä ja mun kaveri pidetään hirveää älämölöä. Ollaan tyttöjen mukaan ihan ykkösfanit. Katseleppas, jos mahdollista, ruudusta Tahko-Roihuttaret matsi. Meitä oli siellä 5-8 tyyppiä, jotka piti ääntä ja sitä muuten riitti.Ja minä 50v setämies yksin johonkin nuorten naisten pesäpallopeliin? Luulevat vielä stalkkeriksi.
@alwahla
Tämä ei ole ollut ongelma, kun niitä parempia puoliskoja ei yleensä ole ollut. Vähän sama kuin FutisForumilla.Onko tuo kovinkin yleistä näissä ringeissä, että osallistujat tuovat paremman puoliskonsa mukanaan?
Onko tuo kovinkin yleistä näissä ringeissä, että osallistujat tuovat paremman puoliskonsa mukanaan?
Kunhan tänä vuonna majoittaa, ketkä lupasit majoittaa. Mun luokse ei mahdu, koska vain yksi sänky ja minä nukun siinä ihan itse.Pari päivää enää. Tuli näköjään eilen aloitettua jo valmistautuminen jota jatkan nyt topparin terassilla. On taas varmaan pirteä järjestäjä bileissä.
Ja nyt mentiin. Laittelen @Glove viestiä lähempänä, tekstiviestinä.Tulin jo rautatieasemalle. Tää on menoa nyt... tai vajaan tunnin päästä.
Ja Kesäringin rääppiäiset. Joten ainakin viisi päivää.Siis @Czescku'lla on KesäRinki alkanut jo keskiviikkona? Sehän on sitten neljän päivän ränni.
- KesäRingin aatonaatonaatto
- KesäRingin aatonaatto
- KesäRingin aatto
- KesäRinki
Sateet voivat onneksi olla tosi paikallisia. Päivällä töissä Kaivokselassa ei satanut, mutta nyt kun tulin kotiin Haagaan, niin täällä oli satanut. Etäisyyttä sen viisi kilometriä.Vaan huomiselle luvataan vesisadetta. Pahalta näyttää.
En tunnusta.