Tää kuulostaa hyvältä.Ehdotan sellaista yhteistä kaljanjuontia. Se on rehellinen taisto.
Tää kuulostaa hyvältä.Ehdotan sellaista yhteistä kaljanjuontia. Se on rehellinen taisto.
Täytyy tuottaa pettymys, täällä ei ole kahvia tarjolla. Itse kun en kahvia juo niin en myöskään omista kahvinkeitintä. Pikakahvia saattaa olla kaapissa kun tyttö on sitä joskus käyttänyt leivontaan. Pitää varmaan tarkistaa siitä päiväys jo semmoinen pussukka tuolta kaapista löytyy. Mutta on tuossa heti matkan alussa huoltoasema niin saat oikeaakin kahvia halutessasi.
Eipä mitään, otetaan ne pysähdykset kun on tarve. Ei se päivä ilman kahvia ole ongelma.Täytyy tuottaa pettymys, täällä ei ole kahvia tarjolla. Itse kun en kahvia juo niin en myöskään omista kahvinkeitintä. Pikakahvia saattaa olla kaapissa kun tyttö on sitä joskus käyttänyt leivontaan. Pitää varmaan tarkistaa siitä päiväys jo semmoinen pussukka tuolta kaapista löytyy. Mutta on tuossa heti matkan alussa huoltoasema niin saat oikeaakin kahvia halutessasi.
Meiltä saa sitten kahvia että jaksaa paremmin juoda sitä olutta.Eipä mitään, otetaan ne pysähdykset kun on tarve. Ei se päivä ilman kahvia ole ongelma.
Olikos siellä se joku änäri, jos sitäkin pääsis kokeilemaan?Meiltä saa sitten kahvia että jaksaa paremmin juoda sitä olutta.
Juu löytyy pleikkarilta. Siinä onkin perjantain pohjien ohjelma.Olikos siellä se joku änäri, jos sitäkin pääsis kokeilemaan?
Tietää mitä tekee tiistain,keskiviikon ja torstain aamupäivän, treenaa vanhoja änäreitä täällä... eiku siis lukee dekkareita.Juu löytyy pleikkarilta. Siinä onkin perjantain pohjien ohjelma.
Ehdottomasti on. Kaikilla vapaa pääsy. Taitaa siellä olla ollut ei jatkoaikalaisiakin joskus, ellen aivan väärin muista.Ujosti kyselen, että onko näihin karkeloihin mitään asiaa tällaisilla vaatimattomilla Jatkoaika-saavutuksilla olevalla kaverilla?
On ollut ja tulee varmaan jatkossakin olemaan ainakin silloin tällöin. Kaikki tervetulleita, sehän koko idea on ettei ole rajattu osallistujia.Ehdottomasti on. Kaikilla vapaa pääsy. Taitaa siellä olla ollut ei jatkoaikalaisiakin joskus, ellen aivan väärin muista.
Ehdottomasti on. Kaikilla vapaa pääsy. Taitaa siellä olla ollut ei jatkoaikalaisiakin joskus, ellen aivan väärin muista.
Tervetuloa. Hyvää porukkaa tulet tapaamaan.Laitetaanpas sitten tuo lauantai varaukseen kalenterin osalta
Tervetuloa. Hyvää porukkaa tulet tapaamaan.
En mä siitä laadukkaasta tiedä, mutta seuraa on varmasti. Senhän sä toki jo tiesitkin.Suattana onkos tämä nyt tulevana lauantaina? Multa on mennyt vähän ohi kaikki tänä kesänä, mutta saatanpa pistäytyä oluen tai kahdeksan juomassa laadukkaassa seurassa...
Meinaat varmaan, että jos en tulekaan, laatu puuttuu. :DEn mä siitä laadukkaasta tiedä, mutta seuraa on varmasti. Senhän sä toki jo tiesitkin.
Mä yritän ehtiä mestoille, mutta menee taas iltaan.
Voishan sut hiuksettomana "tavata" muutekin kuin somessa. Et vieläkään ole kutsunut Roihuttarien peliin.No. Kai minä siellä ainakin käväisen.
Sinne peliin saa tulla ilman minun kutsuakin. Nyt sunnuntaina on toiseksi viimeinen kotiottelu, tulehan sinne siis.Voishan sut hiuksettomana "tavata" muutekin kuin somessa. Et vieläkään ole kutsunut Roihuttarien peliin.
Ei kovin laadukasta toimintaa, san mä.
Pitäähän sun tulla, en minä muuten osaa sun luokse jatkoille.Meinaat varmaan, että jos en tulekaan, laatu puuttuu. :D
No. Kai minä siellä ainakin käväisen.
Aikakin sopisi, eikä liput päätä huimaa. Saatan ilmaantua.Sinne peliin saa tulla ilman minun kutsuakin. Nyt sunnuntaina on toiseksi viimeinen kotiottelu, tulehan sinne siis.