Hämmentävää, ettei kukaan ole vielä maininnut Padma Lakshmia tässä äänestyksessä. Syytä kyllä olisi.
Hämmentävää, ettei kukaan ole vielä maininnut Padma Lakshmia tässä äänestyksessä. Syytä kyllä olisi.
On Twitterissä.UPI:n tutkija Sinikukka Saari. Älykkyys ja selväsanaisuus ovat seksikästä. Ei taida olla somessa, mikä sekin plussaa.
Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?Ruotsalainen näyttelijätär Alexandra Rapaport. Mielelläni kulkisin käsi kädessä kohti ilta-aurinkoa. Nam.
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/...213__1__xEzNt.jpg?w=1440&q=75&fit=crop-center
Toivoisin että joutuisin murhan kohteeksi Sandhaminissa ja Alex tulis tutkimaan mun ruumista.Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?
Itseeni uppoaa kummatkin roolit, mutta varsinkin Norassa on sellaista tenhoa, josta minä tykkään.
Kyllä mä ottaisin kumman vaan mutta ehkä toi Nora. Voe suattana.Hieno valinta, arvostan. Kumpi Rapaportin rooleista kolahtaa enemmän: Gåsmammanin kovapäinen Sonja Ek vaiko Murha Sandhamnissa seireenimäinen Nora Linde?
Itseeni uppoaa kummatkin roolit, mutta varsinkin Norassa on sellaista tenhoa, josta minä tykkään.
Äänestys taitaa koskea nykyistä ulkomuotoa. GGILF-osastoa?
Älä vie ihmiseltä fantasiaa.Äänestys taitaa koskea nykyistä ulkomuotoa. GGILF-osastoa?
Vetivät kyllä itseään nilkkaan. Vähän iloitsin, että kerrankin Saksassa voittaa joku muukin. Mutta eivät pystyneet. Olisivat lahjoneet vaikka tuomarin. Mikään ei ole tylsempi sarja kuin Bundesliiga.Borussia Dortmund.
Vaadin selvitystä siitä, että minkä ikäinen Claudia Cardinale oli tuossa @Evilin linkkaamassa kuvassa!Ei ole säännöissä kielletty fantasian perusteella äänestämistä. Viikko alkusarjaa jäljellä, joten vielä aikaa vaikuttaa finaalikokoonpanoon.
Vetivät kyllä itseään nilkkaan. Vähän iloitsin, että kerrankin Saksassa voittaa joku muukin. Mutta eivät pystyneet. Olisivat lahjoneet vaikka tuomarin. Mikään ei ole tylsempi sarja kuin Bundesliiga.
Oisko jotain 25. Rakastuin häneen tulenpalavasti, kun näin aika nuorena elokuvan Once Upon a Time in the West, suomeksi loogisesti Huuliharppukostaja. Siitä eteenpäin hän on ollut minulle sellainen merkkipaalu, kun ajattelen julkisuuden naisten ulkonäön resonanssia mielihyväkeskukseeni. Onko yhtä kaunis kuin Claudia? Kukaan ei ole ollut.Vaadin selvitystä siitä, että minkä ikäinen Claudia Cardinale oli tuossa @Evilin linkkaamassa kuvassa!