Ehdit mainita hänet ensin, mutta minä annan ääneni hänelle.Olen jo äänestänyt, mutta Marika Saukkonen nyk. Holländer olisi hyvin voinut mennä tähän ketjuun:
Mega-Marika palaa televisioon! Tältä hän näyttää nyt
Megavisasta tuttu Marika Holländer nähdään MTV:n uutuusohjelmassa.www.iltalehti.fi
Olen jo äänestänyt, mutta Marika Saukkonen nyk. Holländer olisi hyvin voinut mennä tähän ketjuun:
Mega-Marika palaa televisioon! Tältä hän näyttää nyt
Megavisasta tuttu Marika Holländer nähdään MTV:n uutuusohjelmassa.www.iltalehti.fi
Ehdit mainita hänet ensin, mutta minä annan ääneni hänelle.
Marika ”Mega-Marika” Holländer.
Tänä vuonna(kin) ääneni sai Amy Adams. Kotimaisista Marika olisi aika vahvoilla!Ai jai, tämä uutinen kun olisi tullut muutamaa viikkoa aikaisemmin. Marika Saukkonen palasi parinkymmenen vuoden hiljaiselon jälkeen julkisuuteen. Parin vuoden päästä 50 mittariin ja (tuoreen?) kuvan perusteella tämän ketjun kamaa ehdottomasti. Oma ääni olisi ainakin hänelle mennyt.
(Tägätäänpä tähän ihan muuten vaan @Johnny B. Goode)
1990-luvulla minäkin kuolasin Megavisasta tutun Marikan perää(n). Ja taisipa eräs Henry Saarikin harrastaa jotain saman tapaista hänen kanssaan.
Mega-Marika sai 20 vuotta sitten tarpeekseen ja katosi julkisuudesta täysin: näin takavuosien tv-kasvolla menee nyt – katuu edelleen yhtä asiaa
Moni muistaa edelleen legendaarisen Megavisa-ohjelman, jossa mukana oli Marika Saukkonen. IS kertoo juhannuksen aikaan 90-luvulta tuttujen suomalaisten kuulumiset.www.is.fi
1990-luvun? Siis parikymppinen Sabatini? Mistä lähtien parikymppinen on puuma?Mun valinta edelleen 1990-luvun Gabriela Sabatini kun viimeks tää diskattiin.
1990-luvun? Siis parikymppinen Sabatini? Mistä lähtien parikymppinen on puuma?
Tuossa vielä tuoretta liikkuvaa kuvaa haastattelun merkeissä. Pitääkin alkaa katsomaan tuota kyseistä ohjelmaa.Allekirjoittanut toi Marikan "takaisin" jo vajaat kolme vuotta sitten. Tuolloinkin olin äänestyksen suhteen myöhässä. Valitettavasti ao. lainaukseeni tägäämäni setämiesten setämies @Johnny B. Goode ei ole enää muonavahvuudessa.
Aika hyvä. Pitää vielä harkita, annanko ääneni Mega-Marikalle vai Mega-PaulalleEhdit mainita hänet ensin, mutta minä annan ääneni hänelle.
Marika ”Mega-Marika” Holländer.
Jaahas. Miksei Hannele Lauri kelpaa? Puukotit ystävää selkään!Mun valinta edelleen 1990-luvun Gabriela Sabatini kun viimeks tää diskattiin.
Jaahas. Miksei Hannele Lauri kelpaa? Puukotit ystävää selkään!
Anne taisi aloittaa vaalilupausten tulvan.En äänestä ketään, vielä. Odottelen vaalilupauksia ensin.
Podcast: Anne Kukkohovilta poikkeuksellisen avointa puhetta seksistä: Kertoo kokeilleensa ryhmäseksiä
Piia Pasanen | 7 |
Amy Adams | 5 |
Sanni Haahdenmaa | 3 |
Kate Winslet | 2 |
Mila Kunis | 2 |
Katee Sackhoff | 2 |
Gillian Andersson | 2 |
Pauliina Laitinen | 2 |
Jennifer Connelly | 2 |
Pirjo Heikkilä | 2 |