regularflex
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Yleensä olen tavaraoiden ja hilujen muodossa antanut Turun kadulla jotain joulupataan, mutta olosuhteitteni pakosta tänä vuonna kunnioitankin tätä reittiä.
Sinun innoittamanasi lähdin nimeämään Turun nimimerkkejä ja se tuotti tulosta. Kiitos siis lahjoituksestasi, haastostasi ja oikein hyvää joulua!
Oli sen verran agressiivista painostusta, että kävin nyt sitten ihan oikeastikin laittamassa kolmekymppiä pottiin :)
Tammista lainatakseni minun ja @V-G- harjoittama 60 minuutin paine siis toimi tavoitteen mukaisesti. Kiitos lahjoituksestasi ja oikein hyvää joulua!
@Uleåborgir kiitos haastosta. Ajattelin laittaa sen perinteisen HIFK-lahjoituksen eli 18,97€.
18,97€ on luku, mistä tämä perinne taisi alkaa. Kiitoksia, että osallistuit jälleen ja oikein hyvää joulua!
Kiitos hyvästä duunistasi hyvän asian eteen @regularflex . Tänä jouluna osallistuminen tähän tuntuu jotenkin vielä poikkeuksellisen tärkeältä, haaste otettu vastaan ja kolmellakympillä mukana.
Kiitos itsellesi osallistumisesta!
Mä joudun valitettavasti sanoon että en pysty lahjoittaan euroakaan nykytilanteessa. Vuokranantaja ei anna armoa vuokrassa eikä verottaja veroissa, eikä vouti myöskään. Kun vielä ynnätään että tammikuun eka tili maksetaan 31.12 niin se päätyy tämän vuoden verotukseen ja menee rankasti lisäprosentilla. Saattaapi olla että 18.1 on ylimääräistä muutama euro niin silloin kannan korteni omasta puolesta.
Joutunen itse pyytämään jostain jouluksi jotain. Mut joo, ei mulla silti asiat niin huonosti ole kun joutuu vaan pitään itsestään huolta eikä ulkona tarvinne nukkua.
Kiitän tässä vaiheessa jo kaikkia hyvän asian tukemisesta. Etenkin @Subbanisti ja 500€ lahjoitus kassaan oli sellainen että hattu nousee korkealle.
Ikävä kuulla tilanteestasi. Kovasti tsemppiä ja toivottavasti sinullakin on oikein mukava joulu ja ensi vuonna tilanne kääntyy parempaan päin!
Taisin yöllä jo ehtiä jonkun lahjoituksen tekemään, mutta tehemmä uudelleen. Hyvän puolesta.
Kaksin aina kaunihimpi. Kiitos molemmista lahjoituksistasi ja oikein mukavaa joulun odotusta!
En ole turkulainen, mutta kiitos haasteesta. Osallistun kilpailevan padan kautta :)
Loistavaa!
Juu parilla kympillä mukana.
Hienoa! Oikein hyvää joulua sinulle!
Kiitokset @regularflex tämän järjestämisestä! Mukana ollaan taas. Tänä vuonna joulupata on aiempaakin tärkeämmässä roolissa, joten on hienoa nähdä jatkislaisten halukkuus auttaa.
Olen itsekin erittäin ilahtunut tämän näkemisestä. Kiitos osallistumisestasi!
Kiitos haasteesta! Haaste otettu vastaan ja toimittu hyvän asian puolesta. Tänä jouluna apua tarvitaan Suomessa enemmän kuin pitkään aikaan.
Hyvät joulut kaikille ja pysykää terveinä!
Sitä samaa myös sinulle!
Haaste vastaanotettu ja mukana ollaan! Tärkeän asian puolesta!
Hienoa! Oikein mukavaa joulun odotusta.
Jotta lisäpotti ei menisi laihialaisen kolehdin puolelle, piti kehittää uusi kaava. Koska joulu on ihmeiden aikaa, sovitaan että JYP keräsi joulukuulta siirtyneistä otteluista uskomattomasti 22 pistettä. Ja per "lisäpiste" 3 euroa pottiin. Joten 34 + (22 X 3) = 100 euroa. Lahjoitus tehty - lämmin kiitos muillekin osallistujille ja osallistuville.
Kuulin myös tästä Jyväskylän joulun ihmeestä. Kultajuna puksuttaa jälleen raiteillaan!
Tuossa tuli itse lahjotettua pieni summa pri päivää sitten jo, mutta laitetaan haaste myöhässä. Haastan Kiekko-Espoon ketjuun kirjottavia tähän mukaan, jos ei vielä lahjoitusta ole tehnyt. Eli @The Nikkari @Juhaht @Vanhaukko @Vepa @Ramirez @Physical Edge ja @Toni85 tulee nyt ainakin mieleen. Tuodaan Espoo ja Espoohenkiset mukaan haasteesen.
Kiitos osallistumisesta ja haastolistasta!
Eipä ole ennen tullut tätä kokeiltua, mutta eihän haasteesta voi vetäytyä. Pienellä lahjoituksella lämmin mieli ja sukilla lämpöiset jalat.
Kiitos!
Mukana ollaan!
Lisää Espoolaisia mukaan!
Espoolta vahvaa tekemistä jälleen!
Kiitos haasteesta @regularflex, nyt on osallistuttu parillakympillä hyvän asian puolesta. Ja haastan mukaan kaikki Jokerimieliset ja Kanta-Hämäläiset jatkislaiset.
Kiitos ja oikein hyvää joulua!
Messiin mennään.
Mahtavaa!
Lämmittävää huomata, että tavoite on jo ylitetty ja reilusti. Vuosi 2020 on varmasti lisännyt tuen tarvetta monilla. Hienoa, että tällainen keräystapa on olemassa.
Itseltä tämä joulupata on mennyt aiemmin ohi, mutta ei enää tänä vuonna ja siitä kiitos @Saleva kehiin kun haastoit mukaan.
Hienoa, että olet päässyt mukaan perinteen tekoon!
Mukana ollaan ja lahjoitus tehty!
Lämmin kiitos!