Jatkoajan IFK-osion Muistojen Polku ja FAQ

  • 38 091
  • 416

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ilmianna, ilmianna. Se on sitä brändin mukaista toimintaa mennä aina itkemään moderaattoreille tai äidille, kun nenään sattuu.
No siinähän ei kauaa mennyt? Nyt pitää se pelikirja päivittää vähän paremmin seuraavaa nimimerkkiä varten. Jollain tuntuu olevan todella huono olla. Eikä se todellakaan ole ivailun paikka.
 

Ove Sundberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No siinähän ei kauaa mennyt? Nyt pitää se pelikirja päivittää vähän paremmin seuraavaa nimimerkkiä varten. Jollain tuntuu olevan todella huono olla. Eikä se todellakaan ole ivailun paikka.
Jollain on todellakin huono olla kun seuraa tätä palstaa, olen samaa mieltä.

Joko olet itse seurannut Jatkoajan vajakkien pelikirjaa, eli raportoinut moderaattoreille minusta?


Käyttäjän vahva iltapuhde on huomioitu. Hänet on laitettu väliaikaiseen kirjoituskieltoon, joten uusia viestejä ole tulossa ainakaan yön aikana. Saatte kuitenkin jännittää ainakin huomiseen asti, että kuinka käy: näytetäänkö Ovelle ovea? T: Modet
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Eihän ne moderaattorit puutu, jos joku vauva ei itke heille. Katsotaan onko tällä palstalla brändin mukaista väkeä, vai itkupillejä,jotka ovat heti valittamassa, kun joku "kiusaa".

Onneksi muiden kirjoittajien kutsuminen avohoitopotilaiksi ja ÄO:n arviointi yms. on huomattavasti äijempää kuin Moderaattoreille "itkeminen".
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Kovasikajutut. Eli koko tämä palsta. Veikkaan tämän palstan keskimääräisen ÄO:n jäävän reilusti alle 90.
Onko muuten antaa voiteluvinkkejä tuohon vaihtelevaan keliin? Tarkoitus mennä tällä viikolla hiihtämään.

Myös huomenna poitsun kanssa Nallepaini mutta siellä opetellaan vasta Puoli-Nelsoneita..
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovasikajutut. Eli koko tämä palsta. Veikkaan tämän palstan keskimääräisen ÄO:n jäävän reilusti alle 90.
Tämä on oikea hiihtäjäpainija. Sikariporras oli pelkkä syötti.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuohon listaan liittyen, ehdotus: josko moderaattorit (tai jos eivät itse osaa pyytäisivät apua joltain hakkeri-Anjalta) selvittämään nimimerkkien yhteisen nimittäjän (esim. IP-osoitteen), jolla saisi nämä kaikki hiihtäjäpainijahassuttelijat nippuun ja tekijän kiinni. Alkoi jo seuraava yritys nimittäin.
Jonkinlaista profilointia voisi hakemuksissa suorittaa. IP-osoitteet on helppo feikata.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensimmäiset Jatkoaika-palstalaiset lienee kirjattu jäseniksi 19.3.2001. HIFK-porukasta löysin tuolta pioneerilistalta (kröhöm) itseni lisäksi vain @tiki10 ja @mixu , joista jälkimmäinen ei ole kohta 4 vuoteen tänne kirjoitellut (ura päättyi kai pelikieltoon?). Löytäisikö joku lisää HIFK-kirjoittelijoita tuohon kategoriaan?
Itseni taisin löytää. En tosiaan mustanut, että rekisteröidyinkö heti ihan alussa... taisi kuitenkin olla niin, että Kiekkopesän porukalle tehtiin tunnukset könttänä. Joku vuosi on siis tullut kirjotettua välillä tosin jonkin asteisia taukoja pitäen.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä, Kaikkonen itse asiassa mainittiin monessa Q:n viestissä Holman ohella.

"Sen sijaan pelaajat kuten Holma 191/105 tai Kaikkonen 198/109 herättävät agenttien ja seurojen kiinnostuksen." (Q)
Jos ei Kaikkosen debyytistä, jota itse muuten odottelen koutsaustiimiin painokkaaksi vahvistukseksi yhä, niin ehtiköhän Q iloita, kun samaa kaliberia edustanut Öfverström teki lähtemättömän jäljen jättäneen debyyttinsä edustuksessa. Vain harmillinen loukkaantuminen kellisti sittemmin jätin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nimimerkki Cairns oli tämä kaveri. Muistan kuinka hehkutti Kimi "bang bang" Hirschovitsia.
Cairns oli kyllä asialleen vihkiytynyt kaveri. Ostin häneltä joskus nuoruusvuosina VHS-kasetin, joka oli täynnä ehtaa tavaraa, enkä nyt puhu aikuisviihteestä, vaan kunnon NHL-myllyistä. Laittoi mukaan kaupantekijäisiksi valokuvan, jossa oli muistaakseni Laraque ja joku kollegansa täydessä työn touhussa. Nyt Youtube-aikana maailma on huomattavasti erilaisempi :)

Cairns julkaisi palstalla myös traagisia tarinoita yksittäisistä pelaajista. Tässä pari pikaisella haulla löytynyttä klassikkoa:


E: Hieno ketjun avaus nimimerkiltä @Frankie !
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eihän ne moderaattorit puutu, jos joku vauva ei itke heille. Katsotaan onko tällä palstalla brändin mukaista väkeä, vai itkupillejä,jotka ovat heti valittamassa, kun joku "kiusaa".
Hemmetti, kun pikkulikka antoi hetken nukkua yöllä niin täällähän on pistetty oikein Finlandiahiihdot Nalle-paineilla pystyyn, Simply Great sanon minä!! En ollut varautunut näin nopeaan uuteen paidanjäädytykseen, mutta järjestyy kyllä. Taisi edelliselle reinkarnaatiolle mennä tunteisiin @Synyster kommentti brändin mukaisesta toiminnasta, kun sitä nyt viljeltiin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@Cairns tulee vielä sellainen omakohtainen kokemus mieleen jostain ihan 2000-luvun alkumetreiltä eli olen ollut itse 11-13 vuotias. Siihen aikaan siinä A5-A6 edessä oli sellainen lätkäkorttien myyntipiste, jossa alan edelläkävijä ”Esa” möi ja vaihtoi lätkäkortteja. Sen paikan läheisyydessä tuli paljon roikuttua ja niin tälläkin kertaa. Esa siinä jutteli pidempään jonkun IFK Fan Clubin perusnaaman kanssa. Kunnes kulman takaa paikalle kirjaimellisesti juoksi @Cairns, joka ensi töikseen naama pokerilla ilmoitti kovaan ääneen, että hän tulee Nordiksen parkkipaikalta, jossa Mäkiaho vetää tälläkin hetkellä Marco Tuokkoa turpaan (nimet pienellä varauksella). Esan, tämän IFK Fan Clubin aktiivin ja varmasti myös nuoren Frankien ilmeet olivat hämmentyneen epäuskoiset. Siinä olivat Esa ja IFK Fan Club aktiivi ihan vakavissaan hetken lähdössä parkkipaikalle todistamaan myös tätä tapahtumaa, kunnes @Cairns päästi kaikki jännityksestä ja repesi aivan totaalisesti.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Totta...oisko kuitenkin 2001 :D

Kappas niin on minullakin 14.6.2001. Huh, on täällä aika monta tuntia tullut vietettyä elämästäni. Mutta ah, niin hienoa aikaa kuitenkin.
Täällä pääsee keskustelemaan vertaistensa kanssa yhteisestä intohimon kohteesta, olisikohan jopa niin että jossei tätä palstaa olisi niin minulla ei olisi kausikorttiakaan, en tiedä, mutta nyt on sekä palsta että tsetti.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hemmetti, kun pikkulikka antoi hetken nukkua yöllä niin täällähän on pistetty oikein Finlandiahiihdot Nalle-paineilla pystyyn, Simply Great sanon minä!! En ollut varautunut näin nopeaan uuteen paidanjäädytykseen, mutta järjestyy kyllä. Taisi edelliselle reinkarnaatiolle mennä tunteisiin @Synyster kommentti brändin mukaisesta toiminnasta, kun sitä nyt viljeltiin.

Kyllähän tässä nyt vahvasti näkyy, että suuria vaikeuksia sopeutua sarjaan ja sen kurinpitoon. Tyypillinen ”high risk-high reward”, mutta näillä vuosilla alkaa usko valitettavasti hiipumaan että se homma tuosta vielä lähtisi. Kukaan ei voi ainakaan väittää, etteikö näytönpaikkoja olisi jo annettu.

Ehdottaisin, että Teissalan ja Salinin urapolun mukaisesti seuraavaksi TPS-palstalle hakemaan suurempaa roolia, sieltä sitten valmiimpana pakettina joskus takaisin.

Kyllähän se tietysti tekisi kipeää katsoa agitaattoria vastustajan riveissä, mutta joskus pitää osata päästää irti.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ensimmäiset Jatkoaika-palstalaiset lienee kirjattu jäseniksi 19.3.2001. HIFK-porukasta löysin tuolta pioneerilistalta (kröhöm) itseni lisäksi vain @tiki10 ja @mixu , joista jälkimmäinen ei ole kohta 4 vuoteen tänne kirjoitellut (ura päättyi kai pelikieltoon?). Löytäisikö joku lisää HIFK-kirjoittelijoita tuohon kategoriaan?
Näemmä itsekin olen liittynyt 19.3.2001 päätäni aukomaan. Toki sitä ennen Kiekkopesässä jo.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vähemmän aurinkoinen kuin esikuvansa Solsidanista Ove Sundberg on lisätty Hiihtäjäpainijoiden kunniagalleriaan eli tämän ketjun avausviestiin. Kymppi alkaa lähestyä kovaa vauhtia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös