Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
En kirjoittanut sinulle yhtään mitään, joten ulise itse ihan rauhassa.Yhyy ulise ulise ja tehtaile niitä ilmoituksia vauva. Tämä on anonyymi keskustelupalsta.
En kirjoittanut sinulle yhtään mitään, joten ulise itse ihan rauhassa.Yhyy ulise ulise ja tehtaile niitä ilmoituksia vauva. Tämä on anonyymi keskustelupalsta.
Eihän ne moderaattorit puutu, jos joku vauva ei itke heille. Katsotaan onko tällä palstalla brändin mukaista väkeä, vai itkupillejä,jotka ovat heti valittamassa, kun joku "kiusaa".Ove pyörittää todellista ylivoimamyllyä. Pakko todeta "Tjenare mannen!" ennen kuin Team Moderators puuttuu peliin.
No siinähän ei kauaa mennyt? Nyt pitää se pelikirja päivittää vähän paremmin seuraavaa nimimerkkiä varten. Jollain tuntuu olevan todella huono olla. Eikä se todellakaan ole ivailun paikka.Ilmianna, ilmianna. Se on sitä brändin mukaista toimintaa mennä aina itkemään moderaattoreille tai äidille, kun nenään sattuu.
Jollain on todellakin huono olla kun seuraa tätä palstaa, olen samaa mieltä.No siinähän ei kauaa mennyt? Nyt pitää se pelikirja päivittää vähän paremmin seuraavaa nimimerkkiä varten. Jollain tuntuu olevan todella huono olla. Eikä se todellakaan ole ivailun paikka.
Sä koulutat niitä!Jollain on todellakin huono olla kun seuraa tätä palstaa, olen samaa mieltä.
Joko olet itse seurannut Jatkoajan vajakkien pelikirjaa, eli raportoinut moderaattoreille minusta?
Eihän ne moderaattorit puutu, jos joku vauva ei itke heille. Katsotaan onko tällä palstalla brändin mukaista väkeä, vai itkupillejä,jotka ovat heti valittamassa, kun joku "kiusaa".
Taisi tulla vähän vähäteltyä.Heh, 19.3.2021 oon rekiströityny, eli onhan tossa muutama vuosi kun tämä palsta ollu mukana :)
Totta...oisko kuitenkin 2001 :DTaisi tulla vähän vähäteltyä.
Onko muuten antaa voiteluvinkkejä tuohon vaihtelevaan keliin? Tarkoitus mennä tällä viikolla hiihtämään.Kovasikajutut. Eli koko tämä palsta. Veikkaan tämän palstan keskimääräisen ÄO:n jäävän reilusti alle 90.
Onko muuten antaa voiteluvinkkejä tuohon vaihtelevaan keliin? Tarkoitus mennä tällä viikolla hiihtämään.
Myös huomenna poitsun kanssa Nallepaini mutta siellä opetellaan vasta Puoli-Nelsoneita..
Tämä on oikea hiihtäjäpainija. Sikariporras oli pelkkä syötti.Kovasikajutut. Eli koko tämä palsta. Veikkaan tämän palstan keskimääräisen ÄO:n jäävän reilusti alle 90.
Jonkinlaista profilointia voisi hakemuksissa suorittaa. IP-osoitteet on helppo feikata.Tuohon listaan liittyen, ehdotus: josko moderaattorit (tai jos eivät itse osaa pyytäisivät apua joltain hakkeri-Anjalta) selvittämään nimimerkkien yhteisen nimittäjän (esim. IP-osoitteen), jolla saisi nämä kaikki hiihtäjäpainijahassuttelijat nippuun ja tekijän kiinni. Alkoi jo seuraava yritys nimittäin.
Itseni taisin löytää. En tosiaan mustanut, että rekisteröidyinkö heti ihan alussa... taisi kuitenkin olla niin, että Kiekkopesän porukalle tehtiin tunnukset könttänä. Joku vuosi on siis tullut kirjotettua välillä tosin jonkin asteisia taukoja pitäen.Ensimmäiset Jatkoaika-palstalaiset lienee kirjattu jäseniksi 19.3.2001. HIFK-porukasta löysin tuolta pioneerilistalta (kröhöm) itseni lisäksi vain @tiki10 ja @mixu , joista jälkimmäinen ei ole kohta 4 vuoteen tänne kirjoitellut (ura päättyi kai pelikieltoon?). Löytäisikö joku lisää HIFK-kirjoittelijoita tuohon kategoriaan?
Jos ei Kaikkosen debyytistä, jota itse muuten odottelen koutsaustiimiin painokkaaksi vahvistukseksi yhä, niin ehtiköhän Q iloita, kun samaa kaliberia edustanut Öfverström teki lähtemättömän jäljen jättäneen debyyttinsä edustuksessa. Vain harmillinen loukkaantuminen kellisti sittemmin jätin.Oli kyllä, Kaikkonen itse asiassa mainittiin monessa Q:n viestissä Holman ohella.
"Sen sijaan pelaajat kuten Holma 191/105 tai Kaikkonen 198/109 herättävät agenttien ja seurojen kiinnostuksen." (Q)
Cairns oli kyllä asialleen vihkiytynyt kaveri. Ostin häneltä joskus nuoruusvuosina VHS-kasetin, joka oli täynnä ehtaa tavaraa, enkä nyt puhu aikuisviihteestä, vaan kunnon NHL-myllyistä. Laittoi mukaan kaupantekijäisiksi valokuvan, jossa oli muistaakseni Laraque ja joku kollegansa täydessä työn touhussa. Nyt Youtube-aikana maailma on huomattavasti erilaisempi :)Nimimerkki Cairns oli tämä kaveri. Muistan kuinka hehkutti Kimi "bang bang" Hirschovitsia.
Hemmetti, kun pikkulikka antoi hetken nukkua yöllä niin täällähän on pistetty oikein Finlandiahiihdot Nalle-paineilla pystyyn, Simply Great sanon minä!! En ollut varautunut näin nopeaan uuteen paidanjäädytykseen, mutta järjestyy kyllä. Taisi edelliselle reinkarnaatiolle mennä tunteisiin @Synyster kommentti brändin mukaisesta toiminnasta, kun sitä nyt viljeltiin.Eihän ne moderaattorit puutu, jos joku vauva ei itke heille. Katsotaan onko tällä palstalla brändin mukaista väkeä, vai itkupillejä,jotka ovat heti valittamassa, kun joku "kiusaa".
Avohoitopotilaat muistelee.
Totta...oisko kuitenkin 2001 :D
Hemmetti, kun pikkulikka antoi hetken nukkua yöllä niin täällähän on pistetty oikein Finlandiahiihdot Nalle-paineilla pystyyn, Simply Great sanon minä!! En ollut varautunut näin nopeaan uuteen paidanjäädytykseen, mutta järjestyy kyllä. Taisi edelliselle reinkarnaatiolle mennä tunteisiin @Synyster kommentti brändin mukaisesta toiminnasta, kun sitä nyt viljeltiin.
Näemmä itsekin olen liittynyt 19.3.2001 päätäni aukomaan. Toki sitä ennen Kiekkopesässä jo.Ensimmäiset Jatkoaika-palstalaiset lienee kirjattu jäseniksi 19.3.2001. HIFK-porukasta löysin tuolta pioneerilistalta (kröhöm) itseni lisäksi vain @tiki10 ja @mixu , joista jälkimmäinen ei ole kohta 4 vuoteen tänne kirjoitellut (ura päättyi kai pelikieltoon?). Löytäisikö joku lisää HIFK-kirjoittelijoita tuohon kategoriaan?