Mä oon näköjään liittynyt palstalle heinäkuussa 2004, eli kesällä tulee 20 vuotta täyteen. Ja samoihin aikoihin tulee 40 vuotta täyteen HIFKin kannattamista. Pääsee allekirjoitukseen vaihtaamaan pyöreitä!!
En ole missään vaiheessa ollut mikään aktiivinen kirjoittelija, mutta lähes päivittäin täällä on tullut jonkin verran vietettyä aikaa, joitakin taukoja lukuunottamatta, tuo parikymmentä vuotta.
Tää on hyvä ketjunavaus hauskoine muisteloineen, sillä juuri tällaista Jatkoajan yhteisö mulle edustaa. Ennenkaikkea vertaistukea, fiilistelyä ja hassuttelua, unohtamatta vakavia, punnittuja mielipiteitä ja monensortin informaatiota.
Mä ajattelen, että silloin kun peli on paskaa, niin sen voi sanoa ihan hyvin ääneen, vaikka se olisi paskaa päivästä toiseen. Ja heti, kun peli on hyvää ja viihdyttävää, niin senkin voi antaa kuulua ihan ilman pidäkkeitä tai syyllisyyksiä siitä, että vielä eilen sanoi peliä paskaksi (kun se oli paskaa).
Kiitos kaikille, paljon minua enemmän sisältöä, vuosien varrella tuottaineille jäsenille.
Kiva olla osa tätä yhteisöä ja vaikka itselläni elinkautinen alkoi huonompaan mahdolliseen aikaan heti HIFKin suuruuden vuosien 1969-1983 jälkeen, niin kyllä mä uskon, että tässä vielä päästään nakkeja keittelemään!