Jatkoajan HIFK-meeting, vol 2, la 8.3.03?

  • 6 568
  • 81

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti vlad
Minähän en muuten edes tiedä missä koko Hadanka on, nimi viittaa taskulämpimään venäläiseen bisseen

Manskulla, Rock´n´roll McDonaldsia vastapäätä. Hallilta noin 5 minuutin kävelymatka. Erikoisuuksina tsekkiläisiä juomia; Becherovkaa, olutta jne.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
JHagi

Viestin lähetti JHag
Erikoisuuksina tsekkiläisiä juomia; Becherovkaa, olutta jne.

JHag:

Jep,oli muuten todella herttainen mesta.Viimeksi jätitte minut miltei kokonaan keskustelujen ulkopuolelle (Sinä ja JanJ :o) ),joten vetäsin silloin kohtuullisella tahdilla näitä mainioita juomia.Tämän johdosta join miltei kaikki euroni ja kadotin minulle rakkaat nahkarukkaset.Kotiin päästyäni pyysin taksikuskin tsiigaamaan mun jääkiekkofotoja.Koska minulla on "melko kantava ääni",niin herätin koko perheen lapsellisella uhoamisellani.Nyt tunne-elämäni on Matti Nykäsen tasolla,ja syytän siitä epäsuorasti teitä kahta veijaria,koska "pakotitte mut tulemaan sinne".Mahdollisuuksien mukaan yritän kuitenkin tulla uudestaan paikalle,sillä tahtoisin antaa teille vielä tilaisuuden korjata erheenne,senkin uuvatit.

Terkkuja Kapa 67:lle :o)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin mielelläni kun paikalle tulisinkin, niin joudun samaan aikaan olemaan toisaalla juomassa viinaa ja saunomassa. Voi onnetonta kohtaloani.

Tuossa paikassa olen muuten joskus käynyt, mutta mulla ei ole mitään muistikuvaa missä se on (luetaan: se olut on hyvää).
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JHag
Jos saisit Apenkin paikalle?

Voishan sitä kysyä, mutta epäilen, että ei tule. Hadankasta kun ei saa Grappaa ja punaviinivalikoimakin taitaa olla ihan p:stä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Rebel
Voishan sitä kysyä, mutta epäilen, että ei tule. Hadankasta kun ei saa Grappaa ja punaviinivalikoimakin taitaa olla ihan p:stä.

Niinpä. Kuka on kuullut tsekkiläisistä punaviineistä? Minulla on muuten teoria, miksi Tsekissä ei voida valmistaa viinejä. No, rypäleitähän täytyy polkea jossain vaiheessa ja tsekkiläisiltä se ei onnistu, koska he ovat niin kovia kaatuilemaan varsinkin liukkaissa olosuhteissa....ehhhhhhh!

Reds: Otetaan vahinko takaisin. Minä juon ja sinä juttelet, jos Alpo saadaan paikalle, hänen kanssaan Nicaraguan tilanteesta, Agit Propin musasta ja ylioppilasteatterin tulevan kevään näkymistä. Lupaan juoda paljon ja olla puuttumatta keskusteluun.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti JHag
Niinpä. Kuka on kuullut tsekkiläisistä punaviineistä?

En ainakaan minä, mutta päätin etsiä. Kyllähän tsekissäkin viiniä tehdään.

"Amongst the northernmost vineyards in Europe, the Czech Republic is divided into two vine-growing areas:

Moravia, in the southeast of the ÈR, is by far the larger. Towns like Znojmo, Mikulov and Velké Pavlovice have great wine traditions said to date from Roman times.

Bohemia has a much smaller area under vine, predominantly along the Elbe valley to the north of Prague. The winemaking tradition goes back to Saint Ludmila, the Queen of Bohemia, who ordered the planting of vines around Mìlník for the production of mass wine in the 9th century. 75 percent of the Czech Republic's production consists of white wines from Müller-Thurgau, Grüner Veltliner (Veltlínské zelené), Welschriesling (Vlašský ryzlink), Riesling (Rýnský ryzlink), Pinot Blanc (Rulandské bílé) and even Chardonnay, whilst the reds are made from Saint-Laurent (Svatovavøinecké), Blauer Portugieser (Portugalské modré), Lemberger (Frankovka), as well as from the classic Pinot Noir (Rulandské èervené) and Cabernet Sauvignon."

Joten kyllähän jokaisessa itseään kunniottavassa tsekkibaarissa pitäisi punkkua olla. Se on nimittäin samanlainen harvinaisuus, kuin Grappa suomalaisissa baareissa. ;)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Saatan tulla käymään ja varmistamaan että Kimiä ei tönitä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns
Saatan tulla käymään ja varmistamaan että Kimiä ei tönitä.

"Saatan tulla..." mitä tämä tällainen oikein on? Siis, eikös homma toimi siten, että luvataan, että tullaan ja sitten joko tullaan tai ei tulla ja jollei sitten tulla niin homma menee penailun piikkiin. Mutta, että "Saatan tulla", sehän on kuin jotain alpoilua tyyliin "taklatkaa mutta älkää ottako turhia jäähyjä".

Onkos siellä "venäläisessä taskulämpimässä bissessä" eli Hadankassa kabinettia josta löytyy televisio ja videot - voisimme katsella siinä samalla eri alojen "opetusfilmejä". Minulta löytyy hyllystä oivallinen filmi jossa havainnollistaen näytetään kuinka kilpikonnasta valmistetaan maittava ateria koko perheelle.

vlad#16.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
vlad pääsee "tunti turpaan" ohjelmaan vieraaksi noin kärkkäällä kommentillaan ;) Minua ei perkele Alpoon rinnasteta :P

Minä tulen, minä näen... ´pitäis varmaan hommata Rebelille Mrazekin nimmari sydänten kera...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko heittää sven tuvat tiskillä ja kaatua maahan kuin kalle kustaa korkki:-))
Kyllä tsekkiläinen punaviini suomalaisen viskin voittaa(huh,huh)
leijonaa ja silla lailla.
cool,cool,cool.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti VIHANNESKAAPPI
Kyllä tsekkiläinen punaviini suomalaisen viskin voittaa(huh,huh)
leijonaa ja silla lailla.
Kaverini kerran tarjosi minulle ostamaansa viskiä ja arvuutti, että mitähän se voisi olla. Melko savuiselta tuntui ja sekös miellytti. Sijoitin se mielessäni ylempään keskiluokkaan. Järkytys oli suuri kun kaveri nosti Kolme Leijonaa -pullon pöydälle. Ilmeisesti oli sattunut tavallista parempi erä bulkkiviskiä pullotettavaksi.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli kaikille mukaantulijoille suosittelen pohjiksi seuraavaa juomaa, joka löytyy hyvinvarustetuista alkoholia myyvistä liikkeistä

Seuraavassa tietoa juomasta:

Grappa di Pinot: Kirkas, aromikas, hedelmäinen, pehmeä

Grappa di Pinot on rypälelajikegrappa. Se on valmistettu Treniton alueella kasvaneiden, puristuttejen Pinot Grigio-rypäleiden kuorista. Grappa on arvostettu juoma, jota tyypillisesti nautitaan hyvän aterian jälkeen ruansulatusjuomana eli digestiivinä. Se tarjoillaan keskikokoisesta tulppaaninmuotoisesta lasista hieman viilennettynä. Marzadron tislaamo on perustettu vuonna 1949. Perustajia olivat Sabina ja Attilo Marzardo; tislaamo on yhä saman suvun omistuksessa. Marzadro sijaitsee noin 20 kilometriä Gadrajärvestä koiliseen pienessä Brancolino di Nogaderon kylässä Treniton maakunnassa, jossa tuotetaan 10% Italian grapoista
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Grapatessa roiskuu

Jatkoajan Grappa-osasto ohjaa ihmisiä tämän jalon juoman ääreen.

Jos vierailet esim. Essenissä, suosittelen lämpimästi tätäkin ravintolaa http://www.la-grappa.de/

Ja tässä sitten kaikille väkivalta-sika-osasto-hardcore-grappa-faneille: SIKAGRAPPAA http://www.cosetoscane.com/immagini/art_f4_LIGR0001.jpg ,tuleekohan tästä sikahyvät fiilikset? Sikakännit? vai mitä?
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Masokismia makeimmillaan

Minua ei kukaan ole yrittänyt myrkyttää kahteen ja puoleen kuukauteen. Päälleni ei ole kasattu baarikalustoa taikka jäseniäni käännelty tukaliin kulmiin. Aikoihin allekirjoittanutta ei olla harhautettu jorma kourassa naistenhuoneeseen tarpeilleen, eikä sen syntisempäänkään elämän menoon. Viime riehan jälkeen en ole möyrynnyt nelivedolla taksista himaan pöntölle, uuvahtanut sinne pariksi tunniksi, kontannut punainen rinki perseessä vaimon kupeeseen, huojutellen lattiamaljakot mataliksi. Aamuisin kukaan ei ole ollut sängyn laidalla peräämässä käteiskorvausta tuhotusta kodin irtaimesta.

MINULLA ON OLLUT TYLSÄÄ!

Kiirehdin siis puolijuoksua, berberin liepeet hulmuten, kultivoituneeseen seuraanne ennen, jälkeen ja erätauoilla. Minun on ollut niiiiin ikävä…

Oliko muita jalan?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Masokismia makeimmillaan

Joo, kyllä minäkin taidan tulla. Halusitte tai ette..
Matsista en vielä tiedä mutta jatkot kelpaa kyllä!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
bisnesman, tuolla ei ole teiniperseitä paikalla... kannattaako sun vaivautua?

Voisin pitää paikanpäällä ns. gooniarpajaiset! Ei, voittaja ei saa viettää yötään kanssani, mutta jotain muuta hauskaa... katsotaan...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Cairns

Voisin pitää paikanpäällä ns. gooniarpajaiset! Ei, voittaja ei saa viettää yötään kanssani, mutta jotain muuta hauskaa... katsotaan...

Jälleen pettymys! Taidanpa jättää arpajaiset väliin jollei pääpalkinto ole todella jotain tavoittelemisen arvoista, kuten yön vietto kanssasi tai matsi kaukalossa hyvässä hengessä!

Lupaan kyllä tulla paikalle mutta ajankohta on vielä avoin, ehkäpä vasta ottelun jälkeen.

vlad#16.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
bisnesman, tuolla ei ole teiniperseitä paikalla... kannattaako sun vaivautua?
Eihän sinne perseitä olla menossa katsomaankaan vaan tapaamaan penahenkisiä veljiä. Sitäpaitsi, viihdyn nykyään entistä paremmin kypsempien kalkkunoiden seurassa. Renttu saa olla muttei kranttu ;)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti bisnesman
Eihän sinne perseitä olla menossa katsomaankaan vaan tapaamaan penahenkisiä veljiä. Sitäpaitsi, viihdyn nykyään entistä paremmin kypsempien kalkkunoiden seurassa. Renttu saa olla muttei kranttu ;)

Miten ne kypsemmät kalkkunat sitten viihtyy sun seurassa? :D

Ajattelin että jos raahaisin koko kauniin goonipaitakokoelmani Hadankaan, niin saisimme kauniin valokuvan, jos jokainen paita olisi jollakulla käytössä
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kuulostaa hyvältä ja itsetuhoisalta illanviettotavalta, joten mukaan vaan. Toivottavasti pääset paikalle Cairns, ettei käy kuten pikkujoulujen jälkeen, jolloin joku raivohullu koripalloilijaämmä potkaisi kulkusille ollessani käytännössä tiedottomassa tilassa.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: JHagi

Viestin lähetti reds1897
JHag:

Jep,oli muuten todella herttainen mesta.Viimeksi jätitte minut miltei kokonaan keskustelujen ulkopuolelle (Sinä ja JanJ :o) ),joten vetäsin silloin kohtuullisella tahdilla näitä mainioita juomia.Tämän johdosta join miltei kaikki euroni ja kadotin minulle rakkaat nahkarukkaset.Kotiin päästyäni pyysin taksikuskin tsiigaamaan mun jääkiekkofotoja.Koska minulla on "melko kantava ääni",niin herätin koko perheen lapsellisella uhoamisellani.Nyt tunne-elämäni on Matti Nykäsen tasolla,ja syytän siitä epäsuorasti teitä kahta veijaria,koska "pakotitte mut tulemaan sinne".Mahdollisuuksien mukaan yritän kuitenkin tulla uudestaan paikalle,sillä tahtoisin antaa teille vielä tilaisuuden korjata erheenne,senkin uuvatit.

Terkkuja Kapa 67:lle :o)

Jaa HÄ!. Olen mukana vahvistamassa Ässä edustusta JanJ:n kanssa. Vittu me koulutetaan teitä!!!. Jos Ape halutaan mukaan niin miksei me mennä KOSMOKSEEN kysyn vaan HÄ!

-Urheilija ei ole kone- Alpo Suhonen
 

Mevatron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HC Slavia Praha
Tshekkipunkku

Haa, te tietämättömät typerykset. Kyllähän Tshekistä punkkua saa. Minulla on jopa pullo kyseistä ainetta kotona juomavarastoni helmenä. Valitettavaa vain on, että pullo on mallia "pieni". Eivät perkeleet nimittäin tarjoa lentokoneessa oikean kokoisia puteleita, ainakaan karvalakkipuolella. En raaskinut ryystää pulloa aikanaan koneessa ja koska viinaa ei missään nimessä heittää hukkaan, piti minun korjata se mukaan pahan päivän varalle. Eikä ole vielä niin paha päivä tullut vastaan...

Suostuisiko Alpo kenties tulemaan paikalle Hádankaan, jos lupaan tarjota lasillisen Svatovavrinecke (tjsp) laatuviiniä. Itse voin puolestaan tyhjentää myös samaiselta Prahan reissulta mukaan nappaamani Becherovka-pullon. Ja minähän en Becherovka-paukusta maksa enempää kuin 30 korunaa (1 euro)!

Hádankassa voi muuten tulla melko ahdasta, jos kaikki jo paikalle lupautuneet toteuttavat uhkauksensa. Ehkä mäkin tulen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös