Jatkoajan HIFK-meeting, vol 2, la 8.3.03?

  • 6 571
  • 81

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Niin, HIFKin runkosarjan (ja mahdollisesti koko sarjan...) viimeinen kotiottelu pelataan tulevana lauantaina 8.3. klo 17, jolloin vastaan asettuu Pelicans. Meillähän oli viime kauden viimeisessä kotimatsissa ratkiriemukas JA:n HIFK-osaston tapaaminen ennen matsia, matsin aikana ja toki sen jälkeenkin pääasiassa Viidessä pennissä ja Hadankassa. Mukana oli vahvistuksia myös Ässistä ja Jokereista.

Mitäs jos otettaisiin ensi lauantaina uusiksi? Vaikka Hadankaan vapaamuotoisesti ennen / jälkeen ja jos matsi on scheissea, myös sen aikana? Itse ilmoittaudun ainakin mukaan ja näin on jo saatu kaksi kärpästä yhdellä iskulla; edustus sekä ÄTPPOMK:sta että väkivaltajaostosta on samantien paikalla.

Ja tottakai myös muiden seurojen tyypit ovat tervetulleita. Olemme ymmärtäväisiä ja avarakatseisia* ja takatukkaa, viiksiä, sikareita ja / tai mukana kannettavaa faksia katsotaan erityisen myötämielisesti. Jos paikalle haluaa joku alle ravintolaikäinen (girlzilla?), Korak tarjoaa burgerin RokkiMäkissä! Heh. Tätä se ei vielä tiedäkään.

* Tää oli hämäystä. Vitut me mitään avarakatseisia olla. Luupäitä jokainen, sillä HIFKiä kannatetaan kaudesta toiseen.
 

JanJ

Jäsen
Minähän olen paikalla varmasti. Olin ekassakin paikalla, ja tutustuin todella moneen ihmiseen joista monista tuli kavereitani.

Joten tulen taas ässäläisvahvistuksena paikalle (toivottavasti väkivaltajaos ei kosta sitä 0-2 matsia...)
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitenkäs suhtaudutaan 63 kiloiseen absolutistiin joka kuuntelee klassista musiikkia, häviää kissalleen kamppailussa puhtaasta fyysisestä voimasta ja itkee jos tiskivesi on liian kuumaa?

Ainiin. Ja kannattaa Lukkoa niin perkeleesti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Ruutiveijari
Mitenkäs suhtaudutaan 63 kiloiseen absolutistiin joka kuuntelee klassista musiikkia, häviää kissalleen kamppailussa puhtaasta fyysisestä voimasta ja itkee jos tiskivesi on liian kuumaa?

HIFKissä tällaiseen kaveriin suhtaudutaan upeasti. Hän pelaa numerolla 6
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Kyllä. Tällaisille veijareille meillä on aina käyttöä!

Itse en valitettavasti pääse edes matsiin, kun seilailen Suomenlahden vesillä juuri samaan aikaan. Ikävä kyllä, viimevuotisesta juuri samanlaiset muistot kun JanJ:llä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Jos paikalle haluaa joku alle ravintolaikäinen (girlzilla?), Korak tarjoaa burgerin RokkiMäkissä! Heh. Tätä se ei vielä tiedäkään.

Äh, minä olen teitä mukavia ja aina niin mahtavia (ja KOMEITA) HIFK-miehiä nähnyt jo tällä kaudella ihan tarpeeksi. Ei sillä että teitä voisi tarpeeksi edes nähdä. Korakin ei tarvitse sitä rokkimäkin burgeriakaan tarjota, hän on tarjonnut minulle niin monta jokerimatsia tämän kauden aikana, ja sitäpaitsi minulle riittää muistot teidän älykkäästä, mukavasta ja viihdyttävästä seurasta. *
Tulen seuraanne sitten n. kahden vuoden päästä.
Taidanpa lähteä kuntosalille tuulettumaan ennenkuin raivo yltyää liian suureksi.



* Ja paskat. Vituttaa olla alaikäinen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Jatkoajan HIFK-meeting, vol 2, la 8.3.03?

Viestin lähetti girlzilla15
Äh, minä olen teitä mukavia ja aina niin mahtavia (ja KOMEITA) HIFK-miehiä nähnyt jo tällä kaudella ihan tarpeeksi. Ei sillä että teitä voisi tarpeeksi edes nähdä. Korakin ei tarvitse sitä rokkimäkin burgeriakaan tarjota, hän on tarjonnut minulle niin monta jokerimatsia tämän kauden aikana, ja sitäpaitsi minulle riittää muistot teidän älykkäästä, mukavasta ja viihdyttävästä seurasta. *

On se hyvä, että edes jollekin jää muistoja meidän tapaamisistamme. Meillä HIFK-miehillä näkyy yleensä tapaamisten jäljiltä edellisen illan muistojen kohdalla pekkää testikuvaa. Meillä onkin hauska perinne lähetellä toisillemme tekstiviestejä seuraavana päivänä ja kysellä niissä kaikkea kivaa "Mentiinkö me samalla taksilla?", "Ootko nähnyt mun takkia ja housuja?", "Mikä on myrkytyskeskuksen / sp-poliklinikan puhelinnumero?" etc etc
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Jatkoajan HIFK-meeting, vol 2, la 8.3.03?

Viestin lähetti JHag
On se hyvä, että edes jollekin jää muistoja meidän tapaamisistamme. Meillä HIFK-miehillä näkyy yleensä tapaamisten jäljiltä edellisen illan muistojen kohdalla pekkää testikuvaa. Meillä onkin hauska perinne lähetellä toisillemme tekstiviestejä seuraavana päivänä ja kysellä niissä kaikkea kivaa "Mentiinkö me samalla taksilla?", "Ootko nähnyt mun takkia ja housuja?", "Mikä on myrkytyskeskuksen / sp-poliklinikan puhelinnumero?" etc etc

Jep, jep, lapinlahden linnuilla oli jossain ohjelmassa sketsi, jonka nimi oli "jurrivisio".

Siinä mainostettiin laitetta nimeltä jurrivisio, jonka avulla voi nähdä edellisen illan hienot hetket. Ne siis, joita ei itse muista. Loistava vekotin. Saisikohan sen jostain.

Tulossa ollaan mukaan. Täytyy saada lisää vastaavia "muistoja".
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No v*ttu joo! Tottakai mukana ollaan kaikkien toiveista huolimatta. Tulenko ennen vai jälkeen matsin vai molempia (tai heti 1. erän jälkeen) on täysi mysteeri minulle, kuten todennäköisesti myös kyseisen illan tapahtumat seuraavana aamuna. Korakille tiedoksi, että Hadankassa ei ole tanssialattiaa, koska se ei ole tanssiravintola. Eivät kuulemma katso toistaa kertaa hyvällä pöydällä tanssimista. Pikkumaistahan tuohan on, mutta heidän hiekkalaatikko heidän säännöt...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mukana matkassa. Sattuipa sopivaan saumaan, sanoi entinen Singeri. Mamma kun on silloin seminaarimatkalla laivailemassa ja juuri mietiskelin että missähän ne pitsinnypläysvälineeni ovat....
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Mukana ollaan.

Olin ekassakin paikalla, ja tutustuin todella moneen ihmiseen joista monista tuli kavereitani.

Tätä se viina teettää. Humalapäissä räyhääminen, uhkaamalla hakata joka toisen meeting-henkilön ja puoleen Helsingin rafloista porttikielto. Ja sitten kehtaa puhua jotain "kavereista" :)

JHag...kyllähän minä tuon purilaisen voin tarjota, mutta täytyy olla varovainen, ettei vaimo yllätä kun olen vieraan naisen kanssa ulkona syömässä. Ja Gzilla on sentään meidän lastenhoitaja, joten mikään business-lounas-selityskään ei menisi läpi.

Olisiko klo15 jotain?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Duunissa nakki viuhahti siihen malliin etten matsiin ehdi mutta jälkipeleihin on pakko tänä vuonna päästä eli messissä ollaan!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak
Olisiko klo15 jotain?

Tämä on hyvä ehdotus ja koska päivää ei ole täsmennetty, oletan ilman muuta, että kyseessä on perjantai klo 15. Ehtii sitten paremmin pohjustamaan.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Tämä on hyvä ehdotus ja koska päivää ei ole täsmennetty, oletan ilman muuta, että kyseessä on perjantai klo 15. Ehtii sitten paremmin pohjustamaan.

Siis mitä?! vasta perjantaina? mä luulin, että torstain Lukko-matsi on niinkuin sellainen kenraaliharjoitus. Maksan treenausta ja psyykkausta. Koska jos lauantain, maksa toimii vain 90 prosenttisesti, tulee vain 50 prosentin känni. Tai jotain sinnepäin.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kunhan kaverukset Korak ja JHag saavat selvitettyä koska ja mihin aikaan niin saavun minäkin.
Taidankin teettää itselleni Pena aiheisen T-Paidan tilaisuutta varten. Sillä voin pyyhkiä ylimääräiset vatsantäytteet lattialta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Svante
- - -
Taidankin teettää itselleni Pena aiheisen T-Paidan tilaisuutta varten. Sillä voin pyyhkiä ylimääräiset vatsantäytteet lattialta.

Teetähän ainakin yksi ylimääräinen. Jos vaikka Johannekselle kelpaisi...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Juu, enköhän minäkin sinne tule Apea puolustamaan. Jonkunhan sekin on tehtävä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Rebel
Juu, enköhän minäkin sinne tule Apea puolustamaan. Jonkunhan sekin on tehtävä.

Jos saisit Apenkin paikalle? Voisimme kukittaa hänet ja kantaa kultatuolissa.......bussiasemalle ja Porin dösään. Eihän se ole matka eikä mikään, noin 2 kilsaa.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Prkl.
Saavuin tunti sitten takas Tampereelle yhdistetyltä penailu ja työmatkalta. Joko sinne helsinkiin pitää TAAS tulla. No, katotaan nyt kuhan saisi krapulan pois ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minähän en muuten edes tiedä missä koko Hadanka on, nimi viittaa taskulämpimään venäläiseen bisseen, joten josko paikka löytyisi Viipurin puolesta, mutta ilmaannun johonkin paikkaan joku päivä klo. 15:00 mesoamaan. Eiks tää oo niinku soveliasta toimintaa?

vlad#16.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleisön pyynnöstä huolimatta ja ehkä juuri sen takia änkeän pilaamaan iltanne. Katsotaan jos tällä kertaa muistaisi tapahtumista hieman enemmän, kuin pikkujouluissa, mutta sellainen kännivisio kelpaisi minullekin. Lupaan puolustaa Penttiä ja kehua Nikkeä hamaan loppuun asti :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos hyvin (tai huonosti, miten sen nyt haluaa ottaa) käy niin allekirjoittanut saattaa tulla vierailevana tähtenä poikkeamaan paikalla, jos paikkana on siis töölössä Hadanka.

Siellä voi sitten kaikki Nikke ja Alpo-fanit tulla vetämään daijuun, perkele.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielenkiintoisia nämä tapaamiset kauttaaltaan. Harmittavasti ei ole ollut niihin mahdollisuuksia, ainakaan toistaiseksi. En usko että tähänkään häppeninkiin pääsen. Sain käsityksen että muutkin kuin Helsingfors Idrotts Förening Kamraternan (kuka pätee "tiedoillaan"?) suuret ystävät on tervetulleita? Hieno ele. Noh, katsotaan jatkossa jos tulevaisuudessa on mahdollistakin.

Hienoa silti tälläinen tosielämän yhteydenpito, vieläpä (?) sovussa ja yhteisymmärryksessä...

P.S. SaiPa-toveritskajat jos oletta kuulolla, eikös tässä olisi ideaa? Vink vink...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös