Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 286
  • 965

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mikael Backlund

@Roo
Tuon varauksen takia piti venyttää taas usealla minuutilla dräftiä...? Olen pettynyt. Olisit ottanut edes Marcus Krügerin niin olisin ymmärtänyt, että haluat varmistaa notta "oliko tää nyt muka paras jäljellä oleva?"
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuon varauksen takia piti venyttää taas usealla minuutilla dräftiä...? Olen pettynyt. Olisit ottanut edes Marcus Krügerin niin olisin ymmärtänyt, että haluat varmistaa notta "oliko tää nyt muka paras jäljellä oleva?"

Krüger tulee seuraavaks, annan @Roo :lle mahiksen.

Nyt seuraava varaus tulee sit 14:15.
 

Knap

Jäsen
Kyllähän tämä mielenkiintoisemmaksi menee nimenomaan loppuun päin. Alussa niin paljon tasaista massaa, mutta nyt pystyy miettimään asetelmaa "ottaako varman 40p pelaajan, vai potentiaalisen parantajan jolla katto korkeammalla". Nyt tulee valinnalle paljon enemmän arvoa, kun alkuvuoroilla, näissä tulee ne erot.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt tulee varaus, jota ihmettelen ettette ole kukaan tehnyt. Ootte idiootteja. Mä tiedän.

Saanen esitellä, tuoreimman varaukseni:

Corey Crawford, Chicago Blackhawks.

@Frolikov
 

Knap

Jäsen
Nyt tulee varaus, jota ihmettelen ettette ole kukaan tehnyt. Ootte idiootteja. Mä tiedän.

Saanen esitellä, tuoreimman varaukseni:

Corey Crawford, Chicago Blackhawks.

@Frolikov
Onko Blackhawks ketju pelkkää propagandaa tätä draftia varten? "Crawfordin tilanne erittäin vakava" ja paskat, Lico nauraa matkalla pankkiin.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Samperi. El Nino meni. Hyvä haku ja tulee parantamaan rikkonainen viime kauden jälkeen.

Oon myös pitkään odottanut Ninolta steppiä vielä ylöspäin. Skoda Cupissa vakuuttaa aina. Toisaalta hyvänäkin kautena saattaa syöttöjen määrä jäädä turhan alhaiseks tähän draftiin. Roslovicissä suurta riskiä mutta mahdollisuus kovaankin kauteen jos aloittaa Laineen ja Ehlerssin välissä. Olikohan kukaan muu lähelläkään napata kaveria vielä vai olisko säästynyt jopa ens kierrokselle?
 

Largo

Jäsen
Oon myös pitkään odottanut Ninolta steppiä vielä ylöspäin. Skoda Cupissa vakuuttaa aina. Toisaalta hyvänäkin kautena saattaa syöttöjen määrä jäädä turhan alhaiseks tähän draftiin. Roslovicissä suurta riskiä mutta mahdollisuus kovaankin kauteen jos aloittaa Laineen ja Ehlerssin välissä. Olikohan kukaan muu lähelläkään napata kaveria vielä vai olisko säästynyt jopa ens kierrokselle?
Roslovic oli yksi vaihtoehdoistani, joten riippuen muiden varauksista, olisin saattanut miehen poimia seuraavalla vuorollani.
 

Knap

Jäsen
Olikohan kukaan muu lähelläkään napata kaveria vielä vai olisko säästynyt jopa ens kierrokselle?
Mulla Roslovic 171. hyökkääjistä. Tosin olisin ottanut jo aiemmin kun vasta tolla sijalla, mutta siis tuskin vielä kahteen seuraavaan valintaan oisin itse poiminut.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Roo mietin Roslovicin sekä Backlundin välillä pitkään, joten ihan hyvä valinta.
 
Itsekin jätin Roslovicin väliin ajatuksella että on varattavissa seuraavallakin. Noh onhan tuolla noita tulokkaita vielä. Jos laskin oikein, niin 22 tulokasta varattu, joten aika monelta vielä uupuu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Itsekin jätin Roslovicin väliin ajatuksella että on varattavissa seuraavallakin. Noh onhan tuolla noita tulokkaita vielä. Jos laskin oikein, niin 22 tulokasta varattu, joten aika monelta vielä uupuu.

Roslovic ei olet tulokas, jos häntä rookieksi miellät.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Itsekin jätin Roslovicin väliin ajatuksella että on varattavissa seuraavallakin. Noh onhan tuolla noita tulokkaita vielä. Jos laskin oikein, niin 22 tulokasta varattu, joten aika monelta vielä uupuu.
Eihän Roslovic ole tulokas?
 

Knap

Jäsen
Itsekin jätin Roslovicin väliin ajatuksella että on varattavissa seuraavallakin. Noh onhan tuolla noita tulokkaita vielä. Jos laskin oikein, niin 22 tulokasta varattu, joten aika monelta vielä uupuu.
Roslovic ei ole tulokas.

Jos mun vuoro tulee 16.-18.00 välillä niin en välttämättä voi varausta suorittaa. Otan pari nimee ylös ja FutureHockey ja Tornados saa mut wa varmaan kiinni, mut joo aattelin ilmottaa.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Saako muuten tulokkaan varata normijannuksi, jos on jo tulokkaan paikka täytettynä? Vähän hyvän maun vastaista toki viedä muilta tulokas.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Saako muuten tulokkaan varata normijannuksi, jos on jo tulokkaan paikka täytettynä? Vähän hyvän maun vastaista toki viedä muilta tulokas.
Tottakai saa, tästä mainittiin mielestäni ennen draftia. Saa vaikka kaikki ottaa tulokkaiksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Saako muuten tulokkaan varata normijannuksi, jos on jo tulokkaan paikka täytettynä? Vähän hyvän maun vastaista toki viedä muilta tulokas.

Toki. Ja no, se on taktiikka sekin. Ei tuo mun mielestä kovin epäherrasmiesmäistä ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös