Hereillä ollaan. Ja oikeastaan vaihdoin taktiikkaa lennosta, mikä ei ole kyllä koskaan hyvä juttu. Eli ihan hyvä senkin puolesta, että hereillä ollaan...Ootko @Kari Runk hereillä vai teenkö sun varauksen?
Hereillä ollaan. Ja oikeastaan vaihdoin taktiikkaa lennosta, mikä ei ole kyllä koskaan hyvä juttu. Eli ihan hyvä senkin puolesta, että hereillä ollaan...
No jos ei muidu tuota ymmärtäisi niin ei ole kyllä keeper eli testiin vaan. "Ootas iha hetki, pitää kaverin varaus täs tehdä".Hyvä niin, en jää sitten päivysteleen ja nautin treffeistä.
Prioriteetit. Ensin työpaikalla ennen tärkeää tapaamista 2 minuuttia ennen H-hetkeä varauksia tulemaan ja nyt mietin ensitreffejä ennen vain tätä draftia.
- Joo sori mun pitää hoitaa yks homma
- ai mikä?
- no yks runkkarin varaus vaan
- ???
Mennyt jo mulle
Pieni hetki, selvittelen asiaa.Katsoin kanssa tuon listan juuri. Ei näyttänyt olevan tuota minun varausta siellä varatuissa pelaajissa ollenkaan.
Juu eli siellä oli ilmeisesti epähuomiossa jäänyt tuossa Shumakov-pohdinnassa huomaamatta nuo @limini :n Linholmin varaus sekä @eeMule :n Borgströmin varaus. Nyt kuitenkin lisätty listoille, pahoittelut tästä.Katsoin kanssa tuon listan juuri. Ei näyttänyt olevan tuota minun varausta siellä varatuissa pelaajissa ollenkaan.
Lista muutenkin nyt ajantasalla: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat
Jäänyt copy-pastettaessa vahingossa pois. Hienoa tarkkaavaisuutta -b#167 Puljujarvi puuttuu jostain syystä.