Eikös se jo mennyt?Timo Meier vetää sellaisen 50 pisteen kauden, joten kelpaa tähän väliin kun vielä vapaana näyttää olevan.
@Ferris
Näemmä Meier tosiaan puuttuu sieltä.Mitäs ihmettä? Onkohan Futurella kirjoitusvirhe tuolla listassa, kun olin tarkastavinani eilen, sekä vielä minuutti sitten ennen varaustani, että vapaa olisi.
Noh, @Ferris silti jo vuorossa, katselen jonkun tilalle.
Mä ajattelin, että kun tägäilin Ferriksen jo kahteen edelliseen viestiini, että kolmatta ei enää tarvitsisi kun vuoro oli jo siirtynyt hänelle heti ensimmäisen tägäyksen jälkeen. :D
Mä ajattelin, että kun tägäilin Ferriksen jo kahteen edelliseen viestiini, että kolmatta ei enää tarvitsisi kun vuoro oli jo siirtynyt hänelle heti ensimmäisen tägäyksen jälkeen. :D
No joo, olisinhan siitäkin huolimatta voinut tägätä.
Olihan siellä vielä ykkösparin kaveri jäljellä.
Brian Dumoulin
Eikös tän pitänyt olla "huomioon otettava kaveri" Norris-keskustelussa?Ykkösparin ja 15 tehopisteen mies.
Eipä tuo haittaa, hienon duunin olet tehnyt. Sen takia lopetin omat yliviivaukset, kun lista on ollut aktiivinen ja paikkansapitävä. Sangen luonnollista, että tuollaiseen pelaajamäärään osuu jo joskus virhekin. Kiitokset.Saatana tää miniläppärillä työskentely ei sitten ookkaa mun alaa vissiin.. Oli taas näköjään käynyt Meier-keississä copy-pastetusmoka.. Sori taasensa jätkät.
Lista kuitenkin päivitetty ja myös Meier lisäilty listaan: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat