Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 161
  • 965

Nick Neim

Jäsen
Timo Meier vetää sellaisen 50 pisteen kauden, joten kelpaa tähän väliin kun vielä vapaana näyttää olevan.

@Ferris
 

Nick Neim

Jäsen
Mitäs ihmettä? Onkohan Futurella kirjoitusvirhe tuolla listassa, kun olin tarkastavinani eilen, sekä vielä minuutti sitten ennen varaustani, että vapaa olisi.

Noh, @Ferris silti jo vuorossa, katselen jonkun tilalle.
 

Nick Neim

Jäsen
Mä ajattelin, että kun tägäilin Ferriksen jo kahteen edelliseen viestiini, että kolmatta ei enää tarvitsisi kun vuoro oli jo siirtynyt hänelle heti ensimmäisen tägäyksen jälkeen. :D

No joo, olisinhan siitäkin huolimatta voinut tägätä.
 

Ferris

Jäsen
Mä ajattelin, että kun tägäilin Ferriksen jo kahteen edelliseen viestiini, että kolmatta ei enää tarvitsisi kun vuoro oli jo siirtynyt hänelle heti ensimmäisen tägäyksen jälkeen. :D

No joo, olisinhan siitäkin huolimatta voinut tägätä.

Ei ois auttanu mitään kun olin Ikea-helvetissä eikä listoja mukana. Sen sijaan se ois auttanu jos et ois tota Ferlandia ottanut kun oli mun listan vika tsekattu nimi. :D

Elikkäs hetki menee vielä kun arvon valintani.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Saatana tää miniläppärillä työskentely ei sitten ookkaa mun alaa vissiin.. Oli taas näköjään käynyt Meier-keississä copy-pastetusmoka.. Sori taasensa jätkät.

Lista kuitenkin päivitetty ja myös Meier lisäilty listaan: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat
 

Ferris

Jäsen
Hakuammuntaahan tää tässä vaiheessa on, mutta potentiaalin puolesta Sergei Shumakov.

@Roo

Tulee naputtamaan sen 30-45 pistettä ottaen Connollyn paikan kolmosketjusta ja kakkosyv:n kaarien välistä. Jos ei Oshiella kulje (eikä kulje kun valitsin sen), niin jopa sama paikka ykkösylivoiman keskellä on haarukassa. Ois ollu mun tän kierroksen valinta.
 

Nick Neim

Jäsen
Saatana tää miniläppärillä työskentely ei sitten ookkaa mun alaa vissiin.. Oli taas näköjään käynyt Meier-keississä copy-pastetusmoka.. Sori taasensa jätkät.

Lista kuitenkin päivitetty ja myös Meier lisäilty listaan: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat
Eipä tuo haittaa, hienon duunin olet tehnyt. Sen takia lopetin omat yliviivaukset, kun lista on ollut aktiivinen ja paikkansapitävä. Sangen luonnollista, että tuollaiseen pelaajamäärään osuu jo joskus virhekin. Kiitokset.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joko jatketaan kohta varailua :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
10:16 päättyy neks0nin vuoro ja voidaan jatkaa eteenpäin.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Zdeno Chara

Pahoittelut vielä että kesti, kävin iltapäivällä katsomassa ja huomasin että oma vuoroni oli vielä suht kaukana. Ilmeisesti äijät varailee aktiivisemmin kun osasin odottaa.

@red.machine
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös