FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Shumakov on vapaana, Lindholm varattu.Oliko se nyt Shumakov vai Elias Lindholm, joka oli lopullinen varaus tuossa taannoin? Eli kumpi on vapaana?
Shumakov on vapaana, Lindholm varattu.Oliko se nyt Shumakov vai Elias Lindholm, joka oli lopullinen varaus tuossa taannoin? Eli kumpi on vapaana?
Tavallaan vähän sitä itsekin ihmettelin, kun mietti mitä nimiä vierestä meni. Ikää toki Koivulla taas vuosi lisää, mutta eiköhän hän kuitenkin +40 pistettä tee kuitenkin.Miten toi Koivu jaksoi melkein tänne asti suomalaisten draftissa? Pomminvarma valinta kuitenkin.
Thomas Vanek
Erik Johnson
@Lico
Ehkä tässä pelätään että tapahtuu jussijokiset tai valtterifilppulat. Ja ottaako ennemmin viime kaudella +30p potentiaalinen pelaaja, vai ikääntyvän Koivun? Itse ehkä ensimmäisen noista.Tavallaan vähän sitä itsekin ihmettelin, kun mietti mitä nimiä vierestä meni. Ikää toki Koivulla taas vuosi lisää, mutta eiköhän hän kuitenkin +40 pistettä tee kuitenkin.
Totta, mutta mun listasta lähes kaikki meni hieman ennen vuoroani, joten päädyin sitten Koivuun.Ehkä tässä pelätään että tapahtuu jussijokiset tai valtterifilppulat. Ja ottaako ennemmin viime kaudella +30p potentiaalinen pelaaja, vai ikääntyvän Koivun? Itse ehkä ensimmäisen noista.