Siellä se on ollut jo pitkään!
Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.Dodi, kisa startannut ja tilastot päivittyvät nyt Hockey Referencen tahdissa. Laittaa yv:tä jos huomaatte ettei joku täsmää niin selvittelen sitä. Joukkueet-välilehden H-kolumnin avulla näkee löytyykö pelaaja tilastoista vai ei.
Kyllä ne mun mielestä siellä näyttävät olevan? Nuo HR:n välilehdet pitäisi päivittyä tunnin välein automaattisesti kun käyttää IMPORTHTML-funktiota. Ainakin äsken kun niitä katselin niin esim. Quick sieltä löytyi.Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.
Aika kivasti on lähtenyt käyntiin, vaikka Butcherilla ja Killornilla ei ole kausikaan vielä startannut ja Tkachuk huilasi ensimmäisen matsin pienestä vammasta johtuen. Tästä on hyvä lähteä ns. rakentamaan.
Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.
Aika kivasti on lähtenyt käyntiin, vaikka Butcherilla ja Killornilla ei ole kausikaan vielä startannut ja Tkachuk huilasi ensimmäisen matsin pienestä vammasta johtuen. Tästä on hyvä lähteä ns. rakentamaan.
Kyllä ne mun mielestä siellä näyttävät olevan? Nuo HR:n välilehdet pitäisi päivittyä tunnin välein automaattisesti kun käyttää IMPORTHTML-funktiota. Ainakin äsken kun niitä katselin niin esim. Quick sieltä löytyi.
edit. Eli pieni viive saattaa olla vrt. nettisivuihin. HR ei myöskään kauhean nopeasti noita tilastoja päivitä, joten heti kierroksen jälkeen ei kannata noita kurkkia. Mutta seurataan enemmän, en ihmettelisi vaikka Sheets olisi rakennettu niin, että mun tai Licon pitää tuo avata ja vasta sitten päivittyy data. Vieraana ei funktiot välttämättä automaattisesti päivity.
No aika jännä, nimittäin tässä liitteenä kuva minuutti sitten kokonaistilanteesta:Mulla ainakin näyttäs olevan ihan oikein.
No aika jännä, nimittäin tässä liitteenä kuva minuutti sitten kokonaistilanteesta:
Tarkemman selvittelyn perusteella Ferlandin pisteet näyttävät nollaa edelleen.
Mistähän tuo sitten oikein johtuu?
Olen erittäin vieraantunut Google Drivesta, joten en todellakaan ole mikään expertti sen toiminnasta tai toimintamallista. Pienen tutkiskelun jälkeen huomasin, että jos avaan tuon linkin uuteen välilehteen enkä Google Driveen, näkyy minullakin näemmä päivitetty tilanne. Syytä en tähän todellakaan osaa sanoa, koska oletin, että ihan samalla tavalla se aukaisisi oikean tilanteen sovelluksessakin.Mulla ainakin näkyy, että sulla on 12 pistettä kuten kuuluukin ja näkyi noin 2h sitten jo niin. Hmm?
Olen erittäin vieraantunut Google Drivesta, joten en todellakaan ole mikään expertti sen toiminnasta tai toimintamallista. Pienen tutkiskelun jälkeen huomasin, että jos avaan tuon linkin uuteen välilehteen enkä Google Driveen, näkyy minullakin näemmä päivitetty tilanne. Syytä en tähän todellakaan osaa sanoa, koska oletin, että ihan samalla tavalla se aukaisisi oikean tilanteen sovelluksessakin.
Joka tapauksessa ainakin osittain selvisi, omaa kädettömyyttä näemmä.
Onnistunee, mutten vielä lupaa milloin sen ehdin tehdä.Oisko tuohon seurantaan mahdollista saada pelaajien pelimäärät näkyviin?
Onnistunee, mutten vielä lupaa milloin sen ehdin tehdä.
Nyt löytyy. Lisäsin myös joukkueet. Jos pelaaja treidataan niin joukkueeksi pitäisi tulla 'TOT' (=Total).Juu, ei mittään kiireitä asian kanssa. Niistä ois mukava seurailla, että miten kukakin pelaaja on pelimäärään nähden pisteitä saanut aikaiseksi.
Nyt löytyy. Lisäsin myös joukkueet. Jos pelaaja treidataan niin joukkueeksi pitäisi tulla 'TOT' (=Total).
Pelaa tänään.Keslerin kohdalla mennään jo Day-To-Day katsauksella. Ei oo kyl mun jengil antaa enää yhtää tasotusta loukkaantumisilla (prkl perry).
Pelaa tänään.
Teki just maalinkin, ei sulla ole hätää.No mitä helvettiä. Hienoa!
Onko muille päivittynyt viime yön pisteet tuohon seurantaan? Mulla ei oo ja yleensä on näihin aikoihin päivittynyt.
PS. Suuri kunnia ja iso käsi tuon seurannan tekijälle muuten, mahtavaa duunia!
Ei oo päivittyny. Oliko niin että yhden maissa pitäis päivittyä?