Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -seurantaketju

  • 27 026
  • 301

Nick Neim

Jäsen
Dodi, kisa startannut ja tilastot päivittyvät nyt Hockey Referencen tahdissa. Laittaa yv:tä jos huomaatte ettei joku täsmää niin selvittelen sitä. Joukkueet-välilehden H-kolumnin avulla näkee löytyykö pelaaja tilastoista vai ei.
Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.

Aika kivasti on lähtenyt käyntiin, vaikka Butcherilla ja Killornilla ei ole kausikaan vielä startannut ja Tkachuk huilasi ensimmäisen matsin pienestä vammasta johtuen. Tästä on hyvä lähteä ns. rakentamaan.
 

F#21

Jäsen
Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.

Aika kivasti on lähtenyt käyntiin, vaikka Butcherilla ja Killornilla ei ole kausikaan vielä startannut ja Tkachuk huilasi ensimmäisen matsin pienestä vammasta johtuen. Tästä on hyvä lähteä ns. rakentamaan.
Kyllä ne mun mielestä siellä näyttävät olevan? Nuo HR:n välilehdet pitäisi päivittyä tunnin välein automaattisesti kun käyttää IMPORTHTML-funktiota. Ainakin äsken kun niitä katselin niin esim. Quick sieltä löytyi.

edit. Eli pieni viive saattaa olla vrt. nettisivuihin. HR ei myöskään kauhean nopeasti noita tilastoja päivitä, joten heti kierroksen jälkeen ei kannata noita kurkkia. Mutta seurataan enemmän, en ihmettelisi vaikka Sheets olisi rakennettu niin, että mun tai Licon pitää tuo avata ja vasta sitten päivittyy data. Vieraana ei funktiot välttämättä automaattisesti päivity.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mitään merkitystä tällä ei ole, mutta tahti ei kulje HR:n tahdissa. Viime yön tilastot löytyvät Referencestä, mutta noista tilastoista ne edelleen uupuvat. Ajattelin vain ilmotella varmuudeksi, jos tuossa jotain häikkää on.

Aika kivasti on lähtenyt käyntiin, vaikka Butcherilla ja Killornilla ei ole kausikaan vielä startannut ja Tkachuk huilasi ensimmäisen matsin pienestä vammasta johtuen. Tästä on hyvä lähteä ns. rakentamaan.

Mulla ainakin näyttäs olevan ihan oikein.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllä ne mun mielestä siellä näyttävät olevan? Nuo HR:n välilehdet pitäisi päivittyä tunnin välein automaattisesti kun käyttää IMPORTHTML-funktiota. Ainakin äsken kun niitä katselin niin esim. Quick sieltä löytyi.

edit. Eli pieni viive saattaa olla vrt. nettisivuihin. HR ei myöskään kauhean nopeasti noita tilastoja päivitä, joten heti kierroksen jälkeen ei kannata noita kurkkia. Mutta seurataan enemmän, en ihmettelisi vaikka Sheets olisi rakennettu niin, että mun tai Licon pitää tuo avata ja vasta sitten päivittyy data. Vieraana ei funktiot välttämättä automaattisesti päivity.
Mulla ainakin näyttäs olevan ihan oikein.
No aika jännä, nimittäin tässä liitteenä kuva minuutti sitten kokonaistilanteesta:

Tarkemman selvittelyn perusteella Ferlandin pisteet näyttävät nollaa edelleen.

Mistähän tuo sitten oikein johtuu?
 

Liitteet

  • Screenshot_2018-10-06-14-29-24.png
    Screenshot_2018-10-06-14-29-24.png
    245,6 KB · kertaa luettu: 221

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No aika jännä, nimittäin tässä liitteenä kuva minuutti sitten kokonaistilanteesta:

Tarkemman selvittelyn perusteella Ferlandin pisteet näyttävät nollaa edelleen.

Mistähän tuo sitten oikein johtuu?

Mulla ainakin näkyy, että sulla on 12 pistettä kuten kuuluukin ja näkyi n. 2h sitten jo niin. Hmm?

En tiedä onko siinä sitten joku vaikutus, että mulla on muokkausoikeus.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kertokaas muut näkyykö teillä samalla tavalla kuin @Kari Runk :lla liitteen perusteella vai onko samalla kaverilla 12 pistettä kuten pitäisi?
 

Nick Neim

Jäsen
Mulla ainakin näkyy, että sulla on 12 pistettä kuten kuuluukin ja näkyi noin 2h sitten jo niin. Hmm?
Olen erittäin vieraantunut Google Drivesta, joten en todellakaan ole mikään expertti sen toiminnasta tai toimintamallista. Pienen tutkiskelun jälkeen huomasin, että jos avaan tuon linkin uuteen välilehteen enkä Google Driveen, näkyy minullakin näemmä päivitetty tilanne. Syytä en tähän todellakaan osaa sanoa, koska oletin, että ihan samalla tavalla se aukaisisi oikean tilanteen sovelluksessakin.

Joka tapauksessa ainakin osittain selvisi, omaa kädettömyyttä näemmä.
 

F#21

Jäsen
Olen erittäin vieraantunut Google Drivesta, joten en todellakaan ole mikään expertti sen toiminnasta tai toimintamallista. Pienen tutkiskelun jälkeen huomasin, että jos avaan tuon linkin uuteen välilehteen enkä Google Driveen, näkyy minullakin näemmä päivitetty tilanne. Syytä en tähän todellakaan osaa sanoa, koska oletin, että ihan samalla tavalla se aukaisisi oikean tilanteen sovelluksessakin.

Joka tapauksessa ainakin osittain selvisi, omaa kädettömyyttä näemmä.

Tuskin omaa kädettömyyttä kuitenkaan. Mä voin lähipäivinä, kun vain muistan, kokeilla tuota samaa työpaikan tilin kautta, jolla ei ole muokkausoikeutta - eli pitäisi toimia kuten teillä muillakin. Hyvä @Kari Runk huomiosta!
 

F#21

Jäsen
Tuli huvin vuoksi tehtyä muutamia lisäyksiä seurantaan.
- Kokonaistilanne-tabille tuli myös joukkueen pelaajien ottelumäärä sekä joukkueen PPG.
- Kaksi uutta tabia:
- Päivittäinen tilanne, jonne pitäisi päivittyä joka päivältä klo 12-13 mukaisesti pisteet
- Graafi, jolla voidaan vähän seurata miten sijoitukset ovat muuttuneet
Nuo päivät hyppää vähän tylsästi 3.10 -> 10.10, mutta ei anneta sen häiritä. Jos toimivat niin ainakin itselle ihan mielenkiintoista dataa, kun ei tässä vedossa näytä muuten pärjäävän.

Linkki seurantaan: Fantasy Pool -seuranta
 

Knap

Jäsen
Oho mitä helvettiä, ykkösenä. Eipä sillä ole mitään väliä just nyt, mut viimeks kun kattelin, niin olin kymmenen sakissa. Rielly hyötyy Matthewsin alkukaudesta hienosti.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Siellä on aika epätasaisesti pelattuja otteluita joten kyllä sä sieltä korkeelta vielä tipahdat Knap :)
 

Zohan

Jäsen
Keslerin kohdalla mennään jo Day-To-Day katsauksella. Ei oo kyl mun jengil antaa enää yhtää tasotusta loukkaantumisilla (prkl perry).
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Onko muille päivittynyt viime yön pisteet tuohon seurantaan? Mulla ei oo ja yleensä on näihin aikoihin päivittynyt.

PS. Suuri kunnia ja iso käsi tuon seurannan tekijälle muuten, mahtavaa duunia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös