Ukolla oli vissiin tylsää?
No en mä tuota tänään nakuttanut, exceli pyörinyt jo draftin aikana ;)
Vieläkö muuten on luottoa omaan poppooseen noiden side-bettien kanssa, vai otitko vain ennen draftia?
Ukolla oli vissiin tylsää?
No en mä tuota tänään nakuttanut, exceli pyörinyt jo draftin aikana ;)
Vieläkö muuten on luottoa omaan poppooseen noiden side-bettien kanssa, vai otitko vain ennen draftia?
Sanojen takana seistään aina eli ilman muuta voidaan ottaa sivuveto!
Lähteekö tänne ja? 20€?Sanojen takana seistään aina eli ilman muuta voidaan ottaa sivuveto!
Oukki doukki, eli laitetaan side-bettiä se 20 euroa.
Lähteekö tänne ja? 20€?
Menet tuohon "Team Ralph" kohdalle, kopioit sen ja liität taulukossa ensimmäiseksi.Joku niilo voi kertoa miten tuon saa automatisoitua niin, että ylimmäksi siirtyisi automaattisesti se paras pelaaja.
Menet tuohon "Team Ralph" kohdalle, kopioit sen ja liität taulukossa ensimmäiseksi.
Kun rupean omaa listaani jälkeenpäin katsomaan, niin voisin käydä yllättävimmät valtisematta jättämiset.
Hyökkääjät:
- Philip Danault
- Perlini
- Dubinsky
- V. Rask
Ajattelin että hyökkääjiä olisi enemmän. Suomalaisten draftiksi yllättävän vähän meni suomalaisia, olisi luullut esim Mar. Granlundin, Lehkosen ja jopa Filppulan menevän. Kahdella viimeisellä voi olla tarjolla jopa isoa roolia. Nimeämistäni pelaajista Lehkonen ja Danault oli sellaisia, joita olisin voinut ottaa vikaksi hyökkääjäkseni.
Puolustajat:
- Tanev
- Hutton
- Strålman
- A. Larsson
- DeMelo
Ehkä vika vähän mielipidekysymys. Toki jos verrataan näitä esimerkiksi menneeseen Andrew MacDonald, niin ottaisin kaikki näistä ennen. (tsorit hänet valinneelle, hän on myös loukkaantunutkin :D)
Maalivahdit:
- Bernier
- Kinkaid
Kinkaid etenkin yllättävä valitsematta jättäminen. On toki yhden parhaista takana, mutta pystynyt haastamaan. Bernier voi kans olla Diitroitissa ykkönen.
Tulokkaat:
- A. Nylander
- Kahun
- E. Svechnikov
- Husso
Ehkä suomalaisittain yllätti myös Repon ja Nikun valitsematta jättäminen. Husson nostin listalle siksi, kun jos toinen Bluesin maalivahdeista loukkaantuu pitemmäksi aikaa, niin sieltä voi tulla pelejä + moken pisteytys aika kiva. Nylanderin ohittaminen ehkä erikoisin.
Ehkä suomalaisittain yllätti myös Repon ja Nikun valitsematta jättäminen.
Alexander Ovechkin
Ilya Kovaltchuk
Dylan Larkin
Mike Hoffman
Mats Zuccarello
Tyler Toffoli
Matt Niskanen
Alec Martinez
Jason Demers
Ethan Bear
Marc-Andre Fleury
Tohon voisi myös hyödyntää Google Sheetsiä niin näkisi reaaliajassa päivitykset.Liitteenä seurantataulukko.
Joku niilo voi kertoa miten tuon saa automatisoitua niin, että ylimmäksi siirtyisi automaattisesti se paras pelaaja.
Ja voin myös tuon taulukon jollekin lähettää, jos haluaa ottaa koppia päivittelystä. PS. maalivahdin pisteytys siis kertaa 2.
Tohon voisi myös hyödyntää Google Sheetsiä niin näkisi reaaliajassa päivitykset.
Ehkä vika vähän mielipidekysymys. Toki jos verrataan näitä esimerkiksi menneeseen Andrew MacDonald, niin ottaisin kaikki näistä ennen. (tsorit hänet valinneelle, hän on myös loukkaantunutkin :D)
Jos sulla on oma Google-tunnus niin onnistuu sitä kautta. Ja pystyt jakamaan pelkän sen yhden taulukon niin mitään muuta tietoja ei tule jakoon.Saanko mä sen sinne ilman, että mitään tietoja tulee näkyviin vahingossakaan? Mulla on firman kautta Office, niin ei kehtaa, jos pienikin tsäänssi.
Jos sulla on oma Google-tunnus niin onnistuu sitä kautta. Ja pystyt jakamaan pelkän sen yhden taulukon niin mitään muuta tietoja ei tule jakoon.
Googlen sivuilla vähän lisätietoa: Share files from Google Drive - Computer - Docs Editors Help
Tosin itsellä on duunin kautta tuo Google ollut jo useamman vuoden niin en ehkä ole täysin kykeneväinen sanomaan miten helppo tuo on ottaa käyttöön.
edit. Toisaalta tota kautta saattaa mahdollisesti nähdä ketkä ovat kirjautuneena silloin ja avanneet tuon sheetsin. Tällöin jos sähköposti on omalla nimellä niin tulee vähän enemmän nimiä tietoon. Itseäni tuo ei haittaa.
Mielestäni ei firman nimi näy muualla kuin sitten tunnuksessa/sähköpostiosoitteessa. Tämä ei kyllä 100% varma asia ole.Mua ei niinkään se oma nimi haittaa, varsinkin kun te kaikki sen tiedätte, mutta tosiaan firman nimi tän uuden GDPR:n vuoksi voi ollakin vähän jo sitten siinä rajoilla. Itteä ei kiinnosta, mutta heitä saattaa. Parempi pelata varman päälle.
Mulla on Google-tunnus käsittääkseni eikä siinä firman nimeä ole. Tiedätkö pystynkö antamaan tolle sheetsille muokkausoikeuksia vaikka muutamalle, jotka ottaisivat vastuuta pistelaskennasta mun kanssa?
Ja sitten jos joku osaa koodata tuon taulukon niin, että se pisteissä mitattuna paras olisi aina kärjessä, niin vautsi vau.
Mielestäni ei firman nimi näy muualla kuin sitten tunnuksessa/sähköpostiosoitteessa. Tämä ei kyllä 100% varma asia ole.
Pystyt antamaan muokkausoikeuksia vain tietyille henkilöille ja lopuille katseluoikeudet - sieltä löytyy sellainen valinta, että kaikilla joilla on linkki voivat nähdä tiedoston sisällön, muttei muokata.
Mä vähän tutkiskelen osaisinko koodata tuota sheetsiä. Jos onnistuu niin voisin itseasiassa tehdä koko pohjan valmiiksi ja antaa muutamalle innokkaalle oikeuden päivittää lukuja.
Dodii, nyt voi koeponnistaa tämän pisteseurannan: Fantasy Pool -seuranta
Pelkkään katsomiseen ei tarvita Google-tunnuksia, mutta joku voisi testata sen. Vapaaehtoisia pistelaskijoita haetaan muutama kappale niin laittakaa viestiä mulle ja/tai Licolle niin lisäillään oikeudet kuntoon (muokkaaminen tarvitsee Google-tunnuksen). Jos löytyy jotain bugeja tai muita haasteita niin viestiä suoraan meikäläiselle.
edit. Linkki menee Google Driveen ja pisteseurantaa varten tehtyyn Sheetsiin.