Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -seurantaketju

  • 27 012
  • 301

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
No en mä tuota tänään nakuttanut, exceli pyörinyt jo draftin aikana ;)

Vieläkö muuten on luottoa omaan poppooseen noiden side-bettien kanssa, vai otitko vain ennen draftia?

Sanojen takana seistään aina eli ilman muuta voidaan ottaa sivuveto!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Liitteenä seurantataulukko.

Joku niilo voi kertoa miten tuon saa automatisoitua niin, että ylimmäksi siirtyisi automaattisesti se paras pelaaja.

Ja voin myös tuon taulukon jollekin lähettää, jos haluaa ottaa koppia päivittelystä. PS. maalivahdin pisteytys siis kertaa 2.
 

Liitteet

  • Fantasy Pool -seuranta.pdf
    369,6 KB · kertaa luettu: 345

Ralph

Jäsen
Joku niilo voi kertoa miten tuon saa automatisoitua niin, että ylimmäksi siirtyisi automaattisesti se paras pelaaja.
Menet tuohon "Team Ralph" kohdalle, kopioit sen ja liität taulukossa ensimmäiseksi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Kiitos hyvin menneestä varaustilaisuudesta jätkät!

Oma jengi muotoutui siis muotoon:

Matthew Tkachuk - Jack Eichel - Brock Boeser
Alex Steen - Jordan Staal - Chris Tierney

Matt Dumba - Jaccob Slavin - Chris Wideman

Michael Rasmussen

Antti Raanta

- Eichel oli tolla ekan kierroksen omalla vuorolla se omaan silmään selvästi suurimman pistepotentiaalin omaava sentteri. Uskon optimistisesti jopa 100 pisteen ylitykseen vahvistuneessa Buffalossa, kunhan vaan pysyy terveenä.
- Raannan otin tokalla kiekalla ja siinä olisi ehkä voinut ottaa myös jonkun kenttäpelaajan ja jättää veskan myöhemmäksi. Mutta luotto on kova siihen, että Arizona voisi olla tällä kaudella jopa playoff-jengi ja Raanta vain parantaa huikeasta viime kauden lopusta.
- Ekana pakkina otin kolmoskierroksella Dumban. Ykköspakin halusin tossa kohtaa ja Dumba oli jäljellä olevista omaan silmään se paras. Uskon siihen, että vain parantaa viime kaudesta ja tekee oman piste-ennätyksensä.
- Sitten lähdin vahvistamaan hyökkäystä ja nappasin Boeserin mukaan tiimiin. Boeserilla on huikea potentiaali omaan silmään vain parantaa rookie-kaudestaan ja iskeä jopa päälle 40 maalia tällä kaudella. Kunhan pysyy terveenä.
- Seuraavana otin sitten vahvistuneesta Flamesista Matthew Tkachukin. Tkachukinkin kohdalla uskon, että mies parantaa viime kaudesta ja voisi nousta jopa 60 pisteen mieheksi. Lindholmin/Nealin tulo Tkachukin ja Backlundin kenttään auttaa tässä.
- Sitten otin kakkospakiksi Carolinasta Jaccob Slavinin. Tossa vaiheessa muistaakseni ei oikeen enää ollut pakeista varmoja pistenikkareita jäljellä, ja päädyin Slaviniin koska hänenkin tapauksessaan näen potentiaalia päälle 40 pisteen nyt ainakin. Riippuu toki siitä, että saako ylivoima-aikaa. Helpottuisi huomattavasti, jos Carolina nyt treidaisi sen Faulkin johonkin...
- Tulokkaaksi sain napattua Michael Rasmussenin ja tästä olen todella innoissani! Nyt varsinkin kun Zeta lopetti, niin Rasmussenilla on vapaana isoa tonttia siellä Wingsin top6:ssa. Jos sen paikan pystyy vakiinnuttamaan, niin tilauksessa olisi vähintään 50 pistettä.
- Jordan Staalista tuli toinen vahvistus jengiini Carolinasta. Carolina voi parantaa joukkueena tulevalle kaudelle, ja Staal on kuitenkin siellä edelleen vankka top6-hyökkääjä. Toivottavasti tuo Ahon ja Teräväisen takana hyvää secondary scoringia ja sitä kautta pisteitä mun jengille. Toiveissa olisi, että pääsisi Svechnikovin kanssa pelaamaan.
- Steen oli sitten toinen veteraani mukaan tonne hyökkäykseen. Ura on ollut joo ehkä vähän laskusuunnassa viime kaudet ainakin pisteellisesti, mutta sitten taas St. Louis on vahvistunut alkavalle kaudelle ja uskon, että Steenkin vielä pystyy siihen noin 50 pisteeseen siellä
- Wideman oli sitten puolustukseen tommoinen "toivotaan, toivotaan" -haku. Nyt kun Karlsson treidattiin, niin Widemanille voi kyllä odottaa yv-aikaakin kun Ottawan pakisto on mitä on. Sitä kautta rahkeet voisi olla vaikka 30 pisteen puhkaisemiseen.
- Ja viimeisenä valitsin Karlsson-treidin jälkimainingeissa Ottawaan siirtyneen Tierneyn. Siinäkin kävi vähän onni onnettomuudessa, että Pageau meni vielä Ottawasta loukkaantumaan pitkäksi aikaa, niin Tierneylle voi odottaa kakkossentterin roolia ja paljon ylivoima-aikaa. Näin hänenkin kohdallaan 50 pistettä on täyttä realismia.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Itse tein joukkueen seuraavasti:

Ennen draftia olin päättänyt mennä vähän riskillä potentiaali edellä koko joukkueen kanssa. Molarien varaustahti pääsi yllättämään toisella kierroksella, vaikka usealla kassarilla on potentiaalia tuoda se +80p kotiin. Toinen asia, joka kusi aikalailla täysin, oli tulokkaan valinta. Luotin liian sokeasti siihen, että Rasmussen olisi vapaana 8. kierroksella, kun seiskalla varasin DeBruskin. Lisäksi Dahlen oli vapaana vielä Brownin varaamisen jälkeen, vaikka olin katsovinani että poju meni tuolla jossakin 4-6 kierroksella.

Sitten valintoihin. Olin ekalla kierroksella tyytyväinen, että Stammer liittyi joukkueeseen. Uskon, että mies painaa tälläkin kaudella n. 85-90 pinnaa, ellei satu joku massiivinen loukki päälle taas. Myöhemmin tuli mieleen, että olisi voinut ottaa Stamkosin tilalle myös Marchandin tai Laineen. Molarin tai pakin varaus ei käynyt mielessä tässä vaiheessa, vaikka odotinkin tykimpien pakkien menevän ekalla kierroksella. Myös parin tulokkaan valinta ekalla kierroksella oli mielenkiintoista seurattavaa.

Toisella kierroksella tykitettiin joku seitsemän veskaa ennen mun vuoroa ja olin jälleen tyytyväinen, että sain ykköspakikseni Tyson Barrien. Kuumottelee jo valmiiksi mitä mies saa aikaan vuoden kokeneemmassa Avsissa. +60p olisi toiveissa. Tokan kierroksen loppuun meneessä taisi olla about 17 veskaria valittuna ja päätin tässä kohtaa, että molarin valinta lykkääntyy aivan draftin loppuun, sillä parhaat oli päältä jo poimittuna ja otin molarin suhtee hälläväliä-asenteen.

Kolmannella kierroksella selkeä - ja ainoa tavoite - oli varata Brayden Point, mutta onni kääntyi tämän valinnan suhteen, kun F#21 nappasi miehen suoraan naaman edestä. Kymmenisen minuuttia mietittyäni tein kenttäpelaajien osalta draftin epävarmimman valintani valitsemalla Sean Couturierin. Kaiken päälle mies oli loukannut itseään hiukan juuri lähipäivinä ja valinnasta on edelleen todella epävarma olo. Väitän, että pistepotti on mitä tahansa 35-80 väliltä.

Neljännellä kierroksella päätavoiteet olivat järjestyksessä Connor-Boeser-Couture-Ehlers, mutta koko paska varattiin kuuden vuoron sisällä omasta vuorosta. Asia nostatti alkuun sykettä roimasti, mutta sykkeen tasaannuttua olin tyytyväinen valintaani Mikhail Sergacheviin. Laitetaan tilaukseen 50 pistettä.

Viides kierros ja Kevin Fialan vuoro. Mietin sekä Duboisia, että DeBrincattia tähän väliin, mutta noiden kaverien mennessä ennen omaa vuoroa Fiala oli potentiaalin ja roolin puolesta aikas mukava valinta. Näillä kohtiin aloin ekaa kertaa miettimään tulokkaan valintaa tuon Sikuran valinnan myötä, mutta päätin ainakin seuraavat kaksi kierrosta napsia vielä muita nimiä, jos oli mukavaa porukkaa saatavilla. Niin ja Fiala saa napata 60 pinnaa tällä kaudella.

Kutosella toivoin jonkun olevan vapaana kolmikosta Larkin-Mantha-Konecny, mutta niin vain tietäjät olivat napaanneet ne ennen vuoroani. Nolan Patrick herätti luottoa sen verran, että toinen kausi liigassa tuo noin 55-60p ja valintaan sai jälleen olla tyytyväinen.

Seiskakierroksella mukava valinta oli Jake DeBrusk ja myhäilin itsekseni Jaken potentiaalia siihen asti, kunnes Helsing#65 vei hieman myöhemmin tulokasmarkkinoilta Michael Rasmussenin. Tämän jälkeen meni sormi suuhun tulokkaiden kanssa ja koko joukkue alkoi tuntumaan jotenkin läpipaskalta. DeBruskille 55-60p tilaukseen.

Alkaa viesti paisua sen verran, että summataan loput kierrokset tähän. Kasikierroksella otin ilman sen suurempia miettimisiä Tyler Myersin, kun oli vielä pisteiden puolesta potentiaalinen pakki vapaana. Tyler tuonee sen 30p tällä kaudella. Ysillä nappasin tulokkaaksi Logan Brownin ja tämän valinta vittuttaa. Mies on vissiin liian hidas tai ei ainakaan liigaan niin valmis kuin luulin, joten laitetaan 5p tilaukseen. Draftin musta hetki. Kymppikiekalla menin boom-or-bust -tyyppisesti Daniel Sprongilla ja pistesaalis voi olla mitä vaan 5-50 pinnan välistä. Saa nähdä. Vikalla kierroksella otin vielä maalillen Petr Mrazekin. Haluan uskoa, että mies saa Canesissa juonesta kiinni uudestaan ja nousee pari pykälää ylemmälle tasolle. Pisteitä Petr tuo 10-50.

Nyt kun katsoo tätä jengiä jälkikäteen, niin sanoisin, että kaiken mennessä kohdilleen tämä voi olla top5-joukkue, mutta myös se viimeinen sija on täyttä realismia. Ei muuta kun antoisaa kiekkokautta ja runsaita loukkaantumisia muille joukkueille!
 

Knap

Jäsen
Kun rupean omaa listaani jälkeenpäin katsomaan, niin voisin käydä yllättävimmät valtisematta jättämiset.

Hyökkääjät:
- Philip Danault
- Perlini
- Dubinsky
- V. Rask
Ajattelin että hyökkääjiä olisi enemmän. Suomalaisten draftiksi yllättävän vähän meni suomalaisia, olisi luullut esim Mar. Granlundin, Lehkosen ja jopa Filppulan menevän. Kahdella viimeisellä voi olla tarjolla jopa isoa roolia. Nimeämistäni pelaajista Lehkonen ja Danault oli sellaisia, joita olisin voinut ottaa vikaksi hyökkääjäkseni.

Puolustajat:
- Tanev
- Hutton
- Strålman
- A. Larsson
- DeMelo
Ehkä vika vähän mielipidekysymys. Toki jos verrataan näitä esimerkiksi menneeseen Andrew MacDonald, niin ottaisin kaikki näistä ennen. (tsorit hänet valinneelle, hän on myös loukkaantunutkin :D)

Maalivahdit:
- Bernier
- Kinkaid
Kinkaid etenkin yllättävä valitsematta jättäminen. On toki yhden parhaista takana, mutta pystynyt haastamaan. Bernier voi kans olla Diitroitissa ykkönen.

Tulokkaat:
- A. Nylander
- Kahun
- E. Svechnikov
- Husso
Ehkä suomalaisittain yllätti myös Repon ja Nikun valitsematta jättäminen. Husson nostin listalle siksi, kun jos toinen Bluesin maalivahdeista loukkaantuu pitemmäksi aikaa, niin sieltä voi tulla pelejä + moken pisteytys aika kiva. Nylanderin ohittaminen ehkä erikoisin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kun rupean omaa listaani jälkeenpäin katsomaan, niin voisin käydä yllättävimmät valtisematta jättämiset.

Hyökkääjät:
- Philip Danault
- Perlini
- Dubinsky
- V. Rask
Ajattelin että hyökkääjiä olisi enemmän. Suomalaisten draftiksi yllättävän vähän meni suomalaisia, olisi luullut esim Mar. Granlundin, Lehkosen ja jopa Filppulan menevän. Kahdella viimeisellä voi olla tarjolla jopa isoa roolia. Nimeämistäni pelaajista Lehkonen ja Danault oli sellaisia, joita olisin voinut ottaa vikaksi hyökkääjäkseni.

Puolustajat:
- Tanev
- Hutton
- Strålman
- A. Larsson
- DeMelo
Ehkä vika vähän mielipidekysymys. Toki jos verrataan näitä esimerkiksi menneeseen Andrew MacDonald, niin ottaisin kaikki näistä ennen. (tsorit hänet valinneelle, hän on myös loukkaantunutkin :D)

Maalivahdit:
- Bernier
- Kinkaid
Kinkaid etenkin yllättävä valitsematta jättäminen. On toki yhden parhaista takana, mutta pystynyt haastamaan. Bernier voi kans olla Diitroitissa ykkönen.

Tulokkaat:
- A. Nylander
- Kahun
- E. Svechnikov
- Husso
Ehkä suomalaisittain yllätti myös Repon ja Nikun valitsematta jättäminen. Husson nostin listalle siksi, kun jos toinen Bluesin maalivahdeista loukkaantuu pitemmäksi aikaa, niin sieltä voi tulla pelejä + moken pisteytys aika kiva. Nylanderin ohittaminen ehkä erikoisin.

Tuo kertoo vain pitkälti siitä minkälainen taso NHL:ssä on. Pari huumorivalintaa draftiin osui, mutta pääsääntöisesti kaikki saivat joko varmoja tai potentiaalisia ukkoja, jotka tekevät sitten pisteitä minimissään sen 30. Ensi kaudella osallistujamääräksi siis 40? :)

Rask on muuten loukkaantunut, joten ihan hyvä ettei mennyt kenellekään. Mulle jäi aika huono tilanne siinä mielessä, että painin viimeisenä sen rookien kanssa ja mulla oli listalla Ejdsell, Nylander, Kahun ja vanhempi Svechnikov. Nyt Blackhawksin harjoituksissa Ejdsell on saanut ihan mukavan tontin, joten ajattelin ensivaikutelman ja sen hetkisen tiedon olevan tässä se paras tapa mennä. Toivottavasti ei sen pahemmin mene metsään, koska Kahun on todella kivan oloinen pelaaja ja Ejdsell edustaa meikäläiselle vähän inhokkipelaajaa tyyliltään.

Muutama pelaaja taisi mennä oman listan ulkopuolelta, hauskin oli Matthew Tkachuk, joka jostain syystä ei listallani ollut. Naurahdin hieman, mutta ei se vaikuttanut mitenkään omaan draftiin.
 

F#21

Jäsen
Ehkä suomalaisittain yllätti myös Repon ja Nikun valitsematta jättäminen.

Kyllä meikäläinen tuon Nikun valitsin.

edit. Eikä nyt A. Nylanderin valitsematta jättäminen mitenkään kummallista ole. Paljon on vielä tekemistä AHL-tasollakin, että saa paikan ylhäältä.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alexander Ovechkin
Ilya Kovaltchuk
Dylan Larkin
Mike Hoffman
Mats Zuccarello
Tyler Toffoli

Matt Niskanen
Alec Martinez
Jason Demers

Ethan Bear
Marc-Andre Fleury

Alexander Ovechkin 85-100 pistettä
Ilya Kovaltchuk 70-90 pistettä
Dylan Larkin 70-80 pistettä
Mike Hoffman 60-70 pistettä
Mats Zuccarello 60-70 pistettä
Tyler Toffoli 50-70 pistettä

Matt Niskanen 35-50 pistettä
Alec Martinez 35-45 pistettä
Jason Demers 25-40 pistettä

Ethan Bear 5-20 pistettä
Marc-Andre Fleury 100 pistettä

Vähintään 595 pistettä, mutta jos pelaajat täyttävät potentiaalinsa, niin tulee 735 pistettä. Uskon sen jo riittävän helppoon voittoon koko draftista.
 

F#21

Jäsen
Liitteenä seurantataulukko.

Joku niilo voi kertoa miten tuon saa automatisoitua niin, että ylimmäksi siirtyisi automaattisesti se paras pelaaja.

Ja voin myös tuon taulukon jollekin lähettää, jos haluaa ottaa koppia päivittelystä. PS. maalivahdin pisteytys siis kertaa 2.
Tohon voisi myös hyödyntää Google Sheetsiä niin näkisi reaaliajassa päivitykset.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tohon voisi myös hyödyntää Google Sheetsiä niin näkisi reaaliajassa päivitykset.

Saanko mä sen sinne ilman, että mitään tietoja tulee näkyviin vahingossakaan? Mulla on firman kautta Office, niin ei kehtaa, jos pienikin tsäänssi.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Ehkä vika vähän mielipidekysymys. Toki jos verrataan näitä esimerkiksi menneeseen Andrew MacDonald, niin ottaisin kaikki näistä ennen. (tsorit hänet valinneelle, hän on myös loukkaantunutkin :D)

Ja minä kun koitin katella ettei kukaan ole loukkaantuneena, no tasoitusta tasoitusta! :D
 

F#21

Jäsen
Saanko mä sen sinne ilman, että mitään tietoja tulee näkyviin vahingossakaan? Mulla on firman kautta Office, niin ei kehtaa, jos pienikin tsäänssi.
Jos sulla on oma Google-tunnus niin onnistuu sitä kautta. Ja pystyt jakamaan pelkän sen yhden taulukon niin mitään muuta tietoja ei tule jakoon.
Googlen sivuilla vähän lisätietoa: Share files from Google Drive - Computer - Docs Editors Help

Tosin itsellä on duunin kautta tuo Google ollut jo useamman vuoden niin en ehkä ole täysin kykeneväinen sanomaan miten helppo tuo on ottaa käyttöön.

edit. Toisaalta tota kautta saattaa mahdollisesti nähdä ketkä ovat kirjautuneena silloin ja avanneet tuon sheetsin. Tällöin jos sähköposti on omalla nimellä niin tulee vähän enemmän nimiä tietoon. Itseäni tuo ei haittaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jos sulla on oma Google-tunnus niin onnistuu sitä kautta. Ja pystyt jakamaan pelkän sen yhden taulukon niin mitään muuta tietoja ei tule jakoon.
Googlen sivuilla vähän lisätietoa: Share files from Google Drive - Computer - Docs Editors Help

Tosin itsellä on duunin kautta tuo Google ollut jo useamman vuoden niin en ehkä ole täysin kykeneväinen sanomaan miten helppo tuo on ottaa käyttöön.

edit. Toisaalta tota kautta saattaa mahdollisesti nähdä ketkä ovat kirjautuneena silloin ja avanneet tuon sheetsin. Tällöin jos sähköposti on omalla nimellä niin tulee vähän enemmän nimiä tietoon. Itseäni tuo ei haittaa.

Mua ei niinkään se oma nimi haittaa, varsinkin kun te kaikki sen tiedätte, mutta tosiaan firman nimi tän uuden GDPR:n vuoksi voi ollakin vähän jo sitten siinä rajoilla. Itteä ei kiinnosta, mutta heitä saattaa. Parempi pelata varman päälle.

Mulla on Google-tunnus käsittääkseni eikä siinä firman nimeä ole. Tiedätkö pystynkö antamaan tolle sheetsille muokkausoikeuksia vaikka muutamalle, jotka ottaisivat vastuuta pistelaskennasta mun kanssa?

Ja sitten jos joku osaa koodata tuon taulukon niin, että se pisteissä mitattuna paras olisi aina kärjessä, niin vautsi vau.
 

F#21

Jäsen
Mua ei niinkään se oma nimi haittaa, varsinkin kun te kaikki sen tiedätte, mutta tosiaan firman nimi tän uuden GDPR:n vuoksi voi ollakin vähän jo sitten siinä rajoilla. Itteä ei kiinnosta, mutta heitä saattaa. Parempi pelata varman päälle.

Mulla on Google-tunnus käsittääkseni eikä siinä firman nimeä ole. Tiedätkö pystynkö antamaan tolle sheetsille muokkausoikeuksia vaikka muutamalle, jotka ottaisivat vastuuta pistelaskennasta mun kanssa?

Ja sitten jos joku osaa koodata tuon taulukon niin, että se pisteissä mitattuna paras olisi aina kärjessä, niin vautsi vau.
Mielestäni ei firman nimi näy muualla kuin sitten tunnuksessa/sähköpostiosoitteessa. Tämä ei kyllä 100% varma asia ole.

Pystyt antamaan muokkausoikeuksia vain tietyille henkilöille ja lopuille katseluoikeudet - sieltä löytyy sellainen valinta, että kaikilla joilla on linkki voivat nähdä tiedoston sisällön, muttei muokata.

Mä vähän tutkiskelen osaisinko koodata tuota sheetsiä. Jos onnistuu niin voisin itseasiassa tehdä koko pohjan valmiiksi ja antaa muutamalle innokkaalle oikeuden päivittää lukuja.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mielestäni ei firman nimi näy muualla kuin sitten tunnuksessa/sähköpostiosoitteessa. Tämä ei kyllä 100% varma asia ole.

Pystyt antamaan muokkausoikeuksia vain tietyille henkilöille ja lopuille katseluoikeudet - sieltä löytyy sellainen valinta, että kaikilla joilla on linkki voivat nähdä tiedoston sisällön, muttei muokata.

Mä vähän tutkiskelen osaisinko koodata tuota sheetsiä. Jos onnistuu niin voisin itseasiassa tehdä koko pohjan valmiiksi ja antaa muutamalle innokkaalle oikeuden päivittää lukuja.

Jos tartteet ton pohjan ja se nopeuttaa, niin heitä privassa vaikka maili!
 

F#21

Jäsen
Dodii, nyt voi koeponnistaa tämän pisteseurannan: Fantasy Pool -seuranta

Pelkkään katsomiseen ei tarvita Google-tunnuksia, mutta joku voisi testata sen. Vapaaehtoisia pistelaskijoita haetaan muutama kappale niin laittakaa viestiä mulle ja/tai Licolle niin lisäillään oikeudet kuntoon (muokkaaminen tarvitsee Google-tunnuksen). Jos löytyy jotain bugeja tai muita haasteita niin viestiä suoraan meikäläiselle.

edit. Linkki menee Google Driveen ja pisteseurantaa varten tehtyyn Sheetsiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Dodii, nyt voi koeponnistaa tämän pisteseurannan: Fantasy Pool -seuranta

Pelkkään katsomiseen ei tarvita Google-tunnuksia, mutta joku voisi testata sen. Vapaaehtoisia pistelaskijoita haetaan muutama kappale niin laittakaa viestiä mulle ja/tai Licolle niin lisäillään oikeudet kuntoon (muokkaaminen tarvitsee Google-tunnuksen). Jos löytyy jotain bugeja tai muita haasteita niin viestiä suoraan meikäläiselle.

edit. Linkki menee Google Driveen ja pisteseurantaa varten tehtyyn Sheetsiin.

Kehutaan nyt tässä julkisestikin kun aihetta on.

Kokonaistilanne tosiaan päivittyy itsestään n. minuutin välein eli jos ilmoittaudut päivittäjäksi, älä ihmettele jos heti sarjatilanne ei muutu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös