HepOttaako joku kahden pelaajan listan? Kiireinen työpäivä alkamassa eikä välttämättä ehdi ketjua vilkuilla.
Vasta eilen opastit muita rookien määritelmästä ja jo tänään se unohtui! Ei muuta kuin virsikirjan lisäsivuja selaamaan siis.Oma rookie lista alkaa näyttää aika kaposelta, n 70 varausta seuraavan oman vuoron välissä eikä millään jaksais alkaa selvitteleen nimiä lisää virsikirjan lisäsivuilta… time is wright..
Shane Wright
@HIFK89 vuoroon
Wright siis pelannut kahdeksassa ottelussa sekä viime että sitä edellisellä kaudella.must not have played in more than 25 NHL games in any preceding seasons, nor in six or more NHL games in each of any two preceding seasons. Any player at least 26 years of age (by September 15th of that season) is not considered a rookie.
Vasta eilen opastit muita rookien määritelmästä ja jo tänään se unohtui! Ei muuta kuin virsikirjan lisäsivuja selaamaan siis.
Wright siis pelannut kahdeksassa ottelussa sekä viime että sitä edellisellä kaudella.
E: Toki Wrightin saa varata ihan hyökkääjän paikalle.
Kyllä se joo tuon perusteella menee kuten @LostHorizon sanoi, eli ei ole enää kelpoinen tulokkaaksi. Oli kyllä omallakin listalla, täytyy myöntää...Heps onko näin! Tuon mukaan joo, mut samalla on monen writerin listoilla kirjattu ehdokkaaksi taisteleen calder voitosta?!
Saadaanko joltain pikaisesti vahvistus? Varaan oikeuden muuttaa valintaa..
On tuolla nyt mun mielestä vielä ainakin puolen tusinaa aika varmaa tulokasta, jotka aloittanevat ainakin ylhäällä.Oma rookie lista alkaa näyttää aika kaposelta, n 70 varausta seuraavan oman vuoron välissä eikä millään jaksais alkaa selvitteleen nimiä lisää virsikirjan lisäsivuilta… time is wright.. to not pick shane wright - koska eihän se sitten määritelmän mukaan ole rookie.
Varataan se listan seuraava rookie sitten kuitenkin, Fabian Lysell.
@HIFK89 vuoroon
On tuolla nyt mun mielestä vielä ainakin puolen tusinaa aika varmaa tulokasta, jotka aloittanevat ainakin ylhäällä.
112. Dragunov: Chris Kreider
On vapaana.No voi perkele! Vaikeeta täl luurilla tihrustaa. No vedetään sit stetsonista vaikka Shayne Gostisbehere. Oisko se vapaana?
Haista ite.Kaikki tää puhe tulokkaista...joku muu kuitenkin sen hoksaa, vaikkei ekana tulokkaista mieleen tulekaan. Hitto, pakko se on ottaa, ei uskalla jättää enää ja luottaa vielä olevan vapaana ensi kierroksella.
Justus Annunen
@Linjatuomari
Kaikki tää puhe tulokkaista...joku muu kuitenkin sen hoksaa, vaikkei ekana tulokkaista mieleen tulekaan. Hitto, pakko se on ottaa, ei uskalla jättää enää ja luottaa vielä olevan vapaana ensi kierroksella.
Justus Annunen
@Linjatuomari
Jos yhtään lohduttaa, niin sä pääsit nappaamaan Markströmin mun nenän edestä aiemmin. Piti sit tehdä pikainen muutos suunnitelmaan. Viime vuonna, kun tuli Tarasov otettua tuntui, et kierroksen tai kaksi (olin vikana varaamassa) liian aikaisin silloin, kun oli pysynyt hyvin piilossa. Toki suomalaisuus pitänyt paremmin framilla Tarasoviin nähden.Haista ite.
Ei tosiaan olis ens kierroksella ollut vapaana... Eikä kahden vuoron päästäkään.
No vaikkapa Nick Schmaltz sitten.
@Zhaman