Hah, karma. Tossa kun sut kuulutettiin lavalle aloin kirjailemaan pitkää viestiä Hanifinin varaamisesta. Tää oli ainoa luonnollinen lopputulos.
Haetaan nyt sit tähän kohtaan pientä ylläriä, palaisko tää kaveri Pastrnakin rinnalla ppg-tasolle..
Elias Lindholm
Vuoroon @Taison
Nelsonin ja Lindholmin välillä arvoin. Annoin pienen sauman, että kääntöpaikan jälkee Elias voisi olla vielä vapaana, joten parempi että toivo hiipui näin nopeasti.Hah, karma. Tossa kun sut kuulutettiin lavalle aloin kirjailemaan pitkää viestiä Hanifinin varaamisesta. Tää oli ainoa luonnollinen lopputulos.
Haetaan nyt sit tähän kohtaan pientä ylläriä, palaisko tää kaveri Pastrnakin rinnalla ppg-tasolle..
Elias Lindholm
Vuoroon @Taison
Täällä pitäs olla semmonen pikachat / Aapelin tyylinen pelailuaula meille malttamattomina palstalla pyöriville.
Mikäs tappelu täällä on 40 pisteen peruspakista?Hah, karma. Tossa kun sut kuulutettiin lavalle aloin kirjailemaan pitkää viestiä Hanifinin varaamisesta. Tää oli ainoa luonnollinen lopputulos.
Elias Lindholm
Vuoroon @Taison
Mikäs tappelu täällä on 40 pisteen peruspakista?
Mikäs tappelu täällä on 40 pisteen peruspakista?
Mulla 5.30 herätys, joten ellei tule tässä 10min sisällä varausta, niin jäänee aamulle varaus, koska taitaa edellä olevalla olla vielä aikaisempi rytmi.
Tässähän voi vielä mielikin muuttua yön aikana omien valintojen suhteen. Kuka ties.
Olin jo lähettämässä, kun huomasin, että Kuhta oli onlinessa. :)Voit antaa mulle listan halutessasi, ainakin tunnin ajan olen vielä linjoilla.
Olin jo lähettämässä, kun huomasin, että Kuhta oli onlinessa. :)