Pahoittelut kaikille, että kesti varata. Osu huonoimpaan saumaan vuoro omalle kohdalle, kun olin Jokereiden pelissä ja fanibaarissa scoressa. Eiköhän tästä huolimatta saada draft maaliin ennen NHL-kauden alkua.Colby Barlow
Pahoittelut kaikille, että kesti varata. Osu huonoimpaan saumaan vuoro omalle kohdalle, kun olin Jokereiden pelissä ja fanibaarissa scoressa. Eiköhän tästä huolimatta saada draft maaliin ennen NHL-kauden alkua.Colby Barlow
Tässä vaiheessa ei varmaan kenelläkään ole isommin kiireitä päästä varailemaan. Kunhan muistuttelin milloin pääsee seuraava jatkamaan.Pahoittelut kaikille, että kesti varata. Osu huonoimpaan saumaan vuoro omalle kohdalle, kun olin Jokereiden pelissä ja fanibaarissa scoressa. Eiköhän tästä huolimatta saada draft maaliin ennen NHL-kauden alkua.
Mun yli voi sitten hypähdellä jokerikierroksella
Kai veljellä on nämä tilastot taas tehtynä tälle vuodelle? Oon yrittänyt parhaani päästä TOP5:een tänä vuonna.Saako vielä muistuttaa viime vuoden varausnopeustilastoista? ;)
Teen vasta lopussa, niin ei tarvitse jäävätä itseään. Excel on toki valmiina.Kai veljellä on nämä tilastot taas tehtynä tälle vuodelle? Oon yrittänyt parhaani päästä TOP5:een tänä vuonna.
Täähän oli helppoa ja kivaa kaivaa pakkien alelaaria. Jopa valinnan vaikeus :DTsemppiä vain Knattertonille pakin valintaan! :D Onneksi itselle riittää neljän lista, joka on aika surullinen sekin.