Eklund on hyvä haku. Olisin ottanut ehdottomasti jokeriksi, mutta arvelin, ettei sinne valu.Cole Guttman & William Eklund. Ensin mainittu menee rookien slottiin ja jälkimmäinen sitten täyttää viimeisen hyökkääjän paikan.
Vuoro takaisin @Taison 'ille
Ihan samaa olen miettinyt. Olisin ottanut riskillä itselle pakiksi, mutta eipä tarvi miettiä enää. Mitä olen ennakoita lukenut, niin kyllä niissä ainakin on arveltu, että Zellweger saattaisi pelata ylhäällä. Voi olla mahdollisuudet jopa 30-40 pisteeseen, sen verran löytyy käsiä ja pelisilmää. Tietty tässä kohtaan Duckseilla ei varmaan pakollista tarvetta polttaa halpoja vuosia, kuten vaikka Fantillin kohdalla Blue Jacketsissa.Pakkilaari tyhjentynyt sen verran niin otetaan tietoisella riskillä pakiksi Olen Zellweger. Toivottavasti saa mahdollisuuden ylhäällä. Vähän ihmetellyt ettei ole rookieksi kelvannut kenellekkään eli meneekö sitten kausi AHL:ssä. Luotetaan omaan silmätestiin U20 kisoista.
Vuoroon @Lösönen
Ihan samaa olen miettinyt. Olisin ottanut riskillä itselle pakiksi, mutta eipä tarvi miettiä enää. Mitä olen ennakoita lukenut, niin kyllä niissä ainakin on arveltu, että Zellweger saattaisi pelata ylhäällä. Voi olla mahdollisuudet jopa 30-40 pisteeseen, sen verran löytyy käsiä ja pelisilmää. Tietty tässä kohtaan Duckseilla ei varmaan pakollista tarvetta polttaa halpoja vuosia, kuten vaikka Fantillin kohdalla Blue Jacketsissa.
Pakkilaari tyhjentynyt sen verran niin otetaan tietoisella riskillä pakiksi Olen Zellweger. Toivottavasti saa mahdollisuuden ylhäällä. Vähän ihmetellyt ettei ole rookieksi kelvannut kenellekkään eli meneekö sitten kausi AHL:ssä. Luotetaan omaan silmätestiin U20 kisoista.