Menee jonkun aikaa, just pääsin sohvalle istumaan. Pitää tutkia ketä menny
Onko Rossi vielä rookie?
Mä puristelin tossa 100-140 vuorojen kohdilla ennen mun seuraavaa (142) vuoroa Konecnya huomatakseni vain vähän ennen omaa vuoroa, että Salming oli napannut 83 vuorolla jo.Tiiättekste sen tunteen, kun sun listan kärkipäässä on pelaaja ja huomaat n. 70 vuoroa ennen, että tossa toi on, mutta ei se mulle valu. No, päivitin äsken listat ja katoin, et jumalauta, @Noppa10 ottaa sen kumminkin.
Parempi kuitenkin katsoa kuin katua ja huomata, että sun nimi on valittu 150 vuoroa sitten.
Ite kärvistelin pari kierrosta sen kanssa, että joko varaan William Eklundin tulokkaaksi. Sitten varausvuorolla tajusin, että eihän se perkele ole enää tulokas.Mä puristelin tossa 100-140 vuorojen kohdilla ennen mun seuraavaa (142) vuoroa Konecnya huomatakseni vain vähän ennen omaa vuoroa, että Salming oli napannut 83 vuorolla jo.
Ite kärvistelin pari kierrosta sen kanssa, että joko varaan William Eklundin tulokkaaksi. Sitten varausvuorolla tajusin, että eihän se perkele ole enää tulokas.
Kahtena kautena 6 peliä tai yli ehto täyttynyt.Kuis nii ei ole tulokas? 17 peliä pelattuna vaan vai oonko iha kujalla?
Eihän tuo 3 nimen lista nyt niin haastava ole tehdä. Mutta toki vältytään siltä, jos Lico ehtii vielä tehdä valintansa.