Tähän hetkeen 2 kovaa hakua kyllä
Mutta jos miettii, että tuolta pitäisi vielä 60 pakkia löytyä, niin kyllä siellä aika pieniä pistemääriä on todennäköisesti tiedossa. Viime kaudella pakkien pistepörssin sijoillaa 49-108 tehopisteet olivat 34-20 pistettä. Ehkä juuri niitä ns. 30-45 pisteen pakkeja pitäisi välttää. Mutta nää on näitä.Kyllä mä kadun isosti, että jätin hyökkääjävalinnat vikoille kiekoille. No ei ainakaan turhan isoja odotuksia ole.
Kyllä mä kadun isosti, että jätin hyökkääjävalinnat vikoille kiekoille. No ei ainakaan turhan isoja odotuksia ole.
Mulla taas päinvastainen fiilis. Tuollaisia noin 50 pinnan hyökkääjiä on vielä yllin kyllin mutta jopa 30 pinnan puolustajat alkavat olla harvassa. Olen varsin tyytyväinen, että puolustus on kasassa ja loppukierroksilla saa napsia niitä 50 pisteen hyökkääjiä.
Kiitti hei! Veit mun Kummatkin viimeiset pelaajat listalla minkä otin duuniin mukaan. Eli meikä pystyy sit varaamaan vasta puol kympin jälkeen ku oon himassa...
Toki tämäkin totta ja ehkä näissä hyökkääjissä enemmän potentiaalia nostaa pistemääräänsä vrt. ”saman kategorian” pakit. Mutta lähinnä se, että neljäs hyökkääjävalinta on 50 pinnan mies on hieman surullista I think.Mulla taas päinvastainen fiilis. Tuollaisia noin 50 pinnan hyökkääjiä on vielä yllin kyllin mutta jopa 30 pinnan puolustajat alkavat olla harvassa. Olen varsin tyytyväinen, että puolustus on kasassa ja loppukierroksilla saa napsia niitä 50 pisteen hyökkääjiä.
Kaikilla on samat listat tässä vaiheessa, kannattaa tehdä vähän pidempi, jos tietää että vuoro tulossa. Mutta eiköhän me just ja just pärjätä sinne puoli kymmeneen. :)Kiitti hei! Veit mun Kummatkin viimeiset pelaajat listalla minkä otin duuniin mukaan. Eli meikä pystyy sit varaamaan vasta puol kympin jälkeen ku oon himassa...
Heh, mietin että kumman noista valitsen. Olivat kaksi kärkinimeä omalla listalla.Huh, meni vierestä,
Tombe varaa 1.pakikseen:
Noah Hanifin
...ja sitten voi taas miettiä pari vuorokautta että mitä seuraavaksi?
@Ralph
Jokaisella kierroksella viet mun ykkösnimen...
Samankaltaiset preferenssit sitten koska viime kierroksella sun Reichel oli mun listalla ykkösenä.Jokaisella kierroksella viet mun ykkösnimen...
No voi perse veit mun MM-kisojen ja U20-kisojen luottomiehen, olisin ottanut seuraavaksi