Naamavellin standup maratoni jatkuu jo toista viikkoa. En oo varma pitäiskö tahtia kiihdyttää keikan lopettamiseksi vai viivästyttää ja selvittää mihin tää vielä eskaloituu.@Zohan nyt on markkinat! :)
:D Oon tosi pahoillani, että mieleni tekee tällaisia tepposia. Olen yrittänyt pitää nämä minimissä varsinaisessa NHL-osiossa. Olisiko tästäkin hyvä tehdä joku lisäys sääntöihin?Naamavellin standup maratoni jatkuu jo toista viikkoa. En oo varma pitäiskö tahtia kiihdyttää keikan lopettamiseksi vai viivästyttää ja selvittää mihin tää vielä eskaloituu.
Susta on kuoriutunut draftin pieni Brad Marchand.:D Oon tosi pahoillani, että mieleni tekee tällaisia tepposia. Olen yrittänyt pitää nämä minimissä varsinaisessa NHL-osiossa. Olisiko tästäkin hyvä tehdä joku lisäys sääntöihin?
Okei toi oli niin paha, että nyt lopetan.Susta on kuoriutunut draftin pieni Brad Marchand.
Anna mennä vaa. Mun aivot tekee näitä samoja hauskoja juttuja (ainakin omasta mielestä) 24/7, mut täällä pystyn vielä pyyhkii ne pois ennen julkaisua.:D Oon tosi pahoillani, että mieleni tekee tällaisia tepposia. Olen yrittänyt pitää nämä minimissä varsinaisessa NHL-osiossa. Olisiko tästäkin hyvä tehdä joku lisäys sääntöihin?
Ois ollut itellä seuraavana listalla. Hyvä haku tässä vaiheessa draftia.
Sitä tässä vähän pelkäsinkin :)Juu etköhä sää tienny et olis mun vuorolla seuraavaks viimeistää mennyt :)