Jeps, takasin sorvin ääreen ja suoraan podiumille! Kiitokset @Linjatuomari lle kytiksestä vaik tällä kertaa apua ei lopulta tarvittu.
Mark Stone ja Tyler Bertuzzi mulle.
Sit uusiks @Mängimies
Sama. Meinasin ottaa edellisellä vuorolla mutta ei saakeli uskalla ottaa tuota jääkiekon Jari Litmasta.Mark Stonea mietin jo itsekin mutta kun se ei pysy kasassa mun tuurilla kuin sen 40 peliä, täyden runkosarjan pelatessa olisi pirun hyvä haku nyt, nähtäväksi jää.
Mestaruuden jälkeen huhuiltiin, että loppu-uran ajan Stone joutuisi aina silloin tällöin jättämään pelejä väliin selkänsä vuoksi, mutta sen verran luottoa minullakin olisi ollut hänen pelikuntoonsa, että olisin luultavasti miehen poiminut kotiin tällä kierroksella. Vegasilla taitaa olla 13 perättäisten päivien matsia vrt. viime kauden seitsemään, joten noista toisen matsin veikkaisin Stonen usein huilaavan. Mutta odotusarvoni on aika samanlainen kuin sinulla eli n. 65 matsia PPG-tahdilla.No sitä mä vähän pelkäsin mut sovitaan sitten et se on mcdavid tasoitus muille…
Kävin kyl pikaseen vaklaamassa vegasin jatkoajan ja hfboardsin ketjuja läpi eikä kukaan siellä sit jaksanut manailla Stonen tilannetta enempä… Salming?
No mut in and out. Laitetaan 60 peliä ja 70 pinnaa tilaukseen :)
Onko tämä ollut nopeimpia drafteja sen historian aikana?
Ottaisko joku aktiivinen minun jälkeen varaava multa kolmen pelaajan listan kun täytyy kohta lähteä ja en ainakaan muutamaan tuntiin pääse linjoille?