Jaaha katotaan monta sataa pistettä sitä ittelleen saa arivoiuta. Viime kausi meni plärinäksi Stonen loukkaantumisen myötä, pistekeskiarvo oli kyllä ihan jees koko jengillä. Aika tasapaksua on ollut suorittaminen näissä ja nyt lähdettiin varaamaan Prahan yöstä pelaajia. Ei minkäännäköistä suunnitelmaa tai listoja tai yhtään mitään.
Elikkä niin tää oli kuin tähtiin kirjoitettu, Doers. Sain itse kunnian istua yhdessä pelissä jopa itse Midaksen vieressä. Hanta kovasti harmitti millaiseen koripallokouluun Serbia meidän poikia pisti. Ei muuten näkynyt enää toisella puolikkaalla :D Ehkä sai VIP liput, vaikka toki hyvät oli meidänkin paikat.
Doers
Leon Draitsaitl
Tää oli aika selkeä valinta 110p.
Brad Marchand
Tiesin, että loukkaantunut, mutta luulin missaavan vain jokusen ottelun. Nyt tulleen tiedon mukaan paluu noin Marraskuun lopussa, joten missannee sen 20 peliä, siihen vielä 5 peliä pelikieltoja. n. 55 peliä viime kauden k/alla se olisi 63 pistetä. Hyvä minä.
Bryan Rust
Tämä voi olla ihan melkein pisteperpeli ukkeli Crosbyn rinnalla. Sitten vastaan astuu todennäköisyydet, pysyykö Rust ehjänä ja pysyykö Crosby ehjänä. Optimisti sanoo 70p.
Sean Couturier
Tämä kyllä vähän vituttaa, oli 70p haarukassa. Elokuussa tulleen jutun mukaan tunsi olevansa kovassa kunnossa ja tsädäm, onkin ainakin 3kk sivussa. Empä tiiä 30p
Ondrej Palat
Pelannee Hughesin kanssa ja hoitaa vähän enemmän omaa päätä. Voisi kuitenkin kauden aikana nousta maalille ykkös-yv. Sanotaan 45p
Ross Colton
Tästä toivotaan villiä korttia. Pientä poikasta vois olla, et ykkösketjun vasemmassa Kucherovin kanssa. Tähänkin 45p
Brent Burns
Tää oli itselle ideana ykköspakiksi koko draftin ajan. Oikeastaan ainoa suunnitelma koko draftin aika. DeAngelon ja Hamilton jalanjälissä nousee vanhalle tasollee ja vierelläkin Slavin. One more time 70p
Nick Leddy
En osaa sanoa syytä tähän. Jos sieltä Faulk tai Parayko loukkaantuu tai on paska, niin ehkä jopa yv aikaa. Sanotaan 25p.
Adam Pelech
Tämäkin täysi mysteeri, enkä ees enää ollu Prahassa. Toivon, että Islanders parantaa ja sitä kautta enkkaripisteet. Tykkään pelaajasta kyllä, mutta ei mitään pistefantasy pelaaja. 28p
Spencer Knight
Pelannee ens kaudella enemmän. Sanotaan 23 voittoa ja 2 nollapeliä. 50p
Calen Addison
Jaa noh 15p
Yht 551