Jep!!!
Jep!!!
Listan 1/2 nimistä meni sinne…
Dante olis kyllä yksi niistä nimistä, jotka Satanin lisäksi sopisi Devilsiin.
Tekisi mieli varata jo veskari, kun seuraavat ovat jo varanneet veskarit, mutta odotellaan kiltisti omaa vuoroani, ettei tule sekaannuksia muille.
No jos Vanecek oli mielessäsi, mutta odotellaas nyt. Toki jos oma varaukseni viivästyisi, niin annan oikeudet jolleki varata tuon minulle.Jaa, sieltä lähtee sitten se mun tuleva veskari pois... Täytyy varmaan katsella vielä toinen valmiiksi omaa vuoroa odotellessa.
No jos Vanecek oli mielessäsi, mutta odotellaas nyt. Toki jos oma varaukseni viivästyisi, niin annan oikeudet jolleki varata tuon minulle.
Prosta ei mitään käryä. Sekametelisoppa viimekauden pistepörssiä, dailyfaceoffia, paria muun henkilön ranking listaa ja espn fantasyn pelaajaranking = joka valinnassa oli ihan kuutamolla mitä painottaa. Ei jatkoon.Kiinnostaa tietä, millasia pro ratkaisuja muut on tehneet. Ennustavan analytiikan koneoppimismallit jauhamassa jengillä?
Olis hauska tietää, millasia scouttausratkaisuja porukka täällä on tehnyt. Ite menin sillä 1/5 laiskan miehen ratkaisulla, että pidin vaan notepadissa varattuja nimiä ylhäällä ja scouttasin seuraavaa pelaajaa vasta vuoron lähestyessä. Kiinnostaa tietä, millasia pro ratkaisuja muut on tehneet. Ennustavan analytiikan koneoppimismallit jauhamassa jengillä?
Nyt meneekin jo kahden nimen välillä vaikeaks mutta luotetaan siihen että Jersey panostaa ostamaansa pelaajaan. Elikkäs, eikös eikös John Marino ollut vielä vapailla.
@RetroRenttu
No just. Kahden pelaajan listalla mulla oli Leddy ja Marino. Seems legit.