Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 674
  • 711

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Mun kirjanpidon mukaan,

hyökkääjät 43 jäljellä
puolustajat 29 jäljellä
molarit 5 jäljellä
tulokkaat 15 jäljellä

Hiukan nuo voivat vielä elää kun ei ole tiedossa sijoitetaanko joku pelaaja tulokkaan slottiin vai ei.

Ihan mielenkiinnosta kun nyt ensikertaa tässä mukana. Osaako konkarit arvioida miten tää vuosi peilautuu aiempien vuosien pelipaikkojen painotukseen? Yritin vähän mutuilla painotusta ensituntumalta, mutta olisi mielenkiintoista tietää onko näissä ollut jotain toistuvaa kaavaa vai onko joka vuosi vähän omanlaisensa mm. tulokkaiden laadun, osallistujamäärän jne siivittämänä?
 

Knap

Jäsen
Ihan mielenkiinnosta kun nyt ensikertaa tässä mukana. Osaako konkarit arvioida miten tää vuosi peilautuu aiempien vuosien pelipaikkojen painotukseen? Yritin vähän mutuilla painotusta ensituntumalta, mutta olisi mielenkiintoista tietää onko näissä ollut jotain toistuvaa kaavaa vai onko joka vuosi vähän omanlaisensa mm. tulokkaiden laadun jne siivittämänä?
Aika perus näppituntumalla. Tulokkaat nuo valuu tuonne loppupäähän aina, nyt menneet ehkä jopa aika nopeasti?
 

Knap

Jäsen
Olin jo varaamassa Jack Quinnia ja kävelemässä nauraen pankkiin, mutta se on mennyt joku 2 viikkoo sit.. Jaa.. No tuata nuin. Tässä palloteltiin aika kauan kolmen välillä, mutta jos en Quinnia saa niin otan sen toisen sit. En oo saanut ikinä näiltä tulokkailta yli 5 pinnaa varmaan, nyt on aika tehä muutos siihen..

John-Jason Peterka

@Frolikov
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Olin jo varaamassa Jack Quinnia ja kävelemässä nauraen pankkiin, mutta se on mennyt joku 2 viikkoo sit.. Jaa.. No tuata nuin. Tässä palloteltiin aika kauan kolmen välillä, mutta jos en Quinnia saa niin otan sen toisen sit. En oo saanut ikinä näiltä tulokkailta yli 5 pinnaa varmaan, nyt on aika tehä muutos siihen..

John-Jason Peterka

@Frolikov
Mietin itsekin Holtzin, Peterkan ja kolmannen pelaajan välillä. Vaikeita valintoja nämä tulokkaat, kun voi tulla mitä vaan - tai sitten ei mitään.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Joo tais muut 1yv pakit mennä aikoja sitten. Riski haku, mutta oli pakko kokeilla.

Joo. Riskillä itekin olin perässä. Aattelin vaan et valus vielä alemmas. Luulen kyl ettei se Widemankaan siel kauaa ylivoimassa viihdy vaan tuovat junnua kokeilemaan tai 5 höökin taktiikkaa, mut alkuun nyt ainakin. Kyl se syöttää osaa.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Nää alkaa olla niitä sijoja, kun tarjolla on enää varmoja ja täysin varmoja pickejä. Josh Bailey.

@Salming
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös