Toby Dammit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New Jersey Devils
Kiitos, Smith ei ollutkaan listan kärjessä.
Riskillä sitten: Alexander Holtz. Aiemmin varaamani Jake Sanderson siirtyy tulokkaan tontilta kolmanneksi pakiksi.
Kiitos, Smith ei ollutkaan listan kärjessä.
Kiitän. Näköjään onnistuin editoimaan tekstistäni liminin pois, vaikka sen sinne kerran ehdin jo lisätä.Ja vuoroon @limini
Mun kirjanpidon mukaan,
hyökkääjät 43 jäljellä
puolustajat 29 jäljellä
molarit 5 jäljellä
tulokkaat 15 jäljellä
Hiukan nuo voivat vielä elää kun ei ole tiedossa sijoitetaanko joku pelaaja tulokkaan slottiin vai ei.
Aika perus näppituntumalla. Tulokkaat nuo valuu tuonne loppupäähän aina, nyt menneet ehkä jopa aika nopeasti?Ihan mielenkiinnosta kun nyt ensikertaa tässä mukana. Osaako konkarit arvioida miten tää vuosi peilautuu aiempien vuosien pelipaikkojen painotukseen? Yritin vähän mutuilla painotusta ensituntumalta, mutta olisi mielenkiintoista tietää onko näissä ollut jotain toistuvaa kaavaa vai onko joka vuosi vähän omanlaisensa mm. tulokkaiden laadun jne siivittämänä?
Mä jotenkin aattelen, että vaikka otan draftin ekan tulokkaan niin se voi silti olla ihan paska. Tälleen vikalla pickillä se on jo oletusarvokin.@Knap Harvoin näissä karkeloissa oon pärjännyt. Nyt piti vaihtaa taktiikkaa, ja ottaa hyvä tulokas pois kuleksimasta nopeasti..
Mietin itsekin Holtzin, Peterkan ja kolmannen pelaajan välillä. Vaikeita valintoja nämä tulokkaat, kun voi tulla mitä vaan - tai sitten ei mitään.Olin jo varaamassa Jack Quinnia ja kävelemässä nauraen pankkiin, mutta se on mennyt joku 2 viikkoo sit.. Jaa.. No tuata nuin. Tässä palloteltiin aika kauan kolmen välillä, mutta jos en Quinnia saa niin otan sen toisen sit. En oo saanut ikinä näiltä tulokkailta yli 5 pinnaa varmaan, nyt on aika tehä muutos siihen..
John-Jason Peterka
@Frolikov
Otetaan Chris Wideman
Möf. Tän piti olla mun takuuvarma vikan rundin pick kun eihän nyt 600k jämä wideman mene.
Toisaalta ei se kyl minkään muun NHL seuran pakistossa pelaiskaan tollasta tonttia. :)
Joo tais muut 1yv pakit mennä aikoja sitten. Riski haku, mutta oli pakko kokeilla.